הזמר החסידי עודד דוד (דדי) גראוכר הלך לעולמו הערב (ב') בבית החולים שיבא בתל השומר והוא בן 62. גראוכר נפטר בשל סיבוך של מחלה ממנה סבל בשנים האחרונות.
1 צפייה בגלריה
דדי גראוכר
דדי גראוכר
דדי גראוכר
(צילום מסך)
גראוכר, שהיה דמות מוכרת ואהודה בעולם המוזיקה החסידית, החל את הקריירה שלו בשנות ה-90, ובמהלך השנים ניפק שישה אלבומים, ובהם להיטים כמו "לך אתן", "חברון מאז ולתמיד" ו"לב טהור". בשנים האחרונות פסק מעיסוק בעולם המוזיקה לטובת עולם העסקים.
גראוכר היה חברו הקרוב של ראש הממשלה בנימין נתניהו, אשר ספד לו הערב: "רעייתי שרה, יאיר, אבנר ואני, מבכים את לכתו של חברנו האהוב דדי גראוכר ז"ל.
"דדי היה התגלמות אמיתית של אהבת ישראל. הוא שימח אנשים בכישרון הייחודי שלו להאיר לבבות, להצחיק. דדי ליווה את ילדינו במסע התבגרותם. הוא היה עימנו ברגעי שמחה ויגון. כשרק היה נכנס לחדר, חיוך רחב היה מתפשט על פנינו. מי לא אהב את דדי. את הנשמה הטובה ואת האור שקרן ממנו.
"אנחנו בוכים הערב עם מלכה והילדים - ציפורה מרים, מיכל חנה, שירה, שני יפה, שי מאיר, אברהם אלימלך, נתן יאיר, רננה זהבה, יעקב דב, אביאל - ועם מוקיריו הרבים מספור של האיש הטוב והמופלא הזה. משפחתנו איבדה הערב חבר יקר שאותו לעולם לא נשכח. יהי זכרו ברוך".
גם הזמר ישי לפידות, חברו של גראוכר ספד לו בשיחה עם ynet: "אין דתי שלא מכיר את דדי גראוכר, הוא היה אחד מהזמרים המובילים במוזיקה החסידית. דדי היה היהודי הכי חייכן, הכי מפרגן, יהודי שאמר לי פעם שככל שאתה עובר חיים יותר קשים - החיוך שלך מציל אותם מהם. תמיד היה אדם אופטימי".