שבוע לאחר שנפצעה אנושות בתאונה שבה התנגשה עם רכבה בבית ביום שישי האחרון, השחקנית אן הייש תנותק ממכשירי ההנשמה - כך לפי הודעת משפחתה אמש (ה').
"למרבה הצער, בשל תאונתה, אן הייש סבלה מפציעה מוחית חמורה ונותרת בתרדמת", כך מסר לתקשורת נציג מטעם משפחתה. "היא לא צפויה לשרוד. זה זמן רב שזו הייתה בחירתה, לתרום את איבריה, והיא מחוברת למכונת הנשמה כדי לקבוע אם ישנם איברים המתאימים לתרומה".
1 צפייה בגלריה
אן הייש
אן הייש
אן הייש
(צילום: AP)
משטרת לוס אנג'לס הודיעה אמש (ה') כי נמצאו סמים בגופה של הייש (53). כך לפי תוצאות בדיקת הדם שנלקחה ממנה לאחר התאונה. "בהתבסס על בדיקת הדם, התגלתה נוכחות של חומרים נרקוטיים", אמרה לאתר "דדליין" שוטרת החוקרת את המקרה. "עם זאת, נדרשות בדיקות נוספות כי עלינו לשלול את האפשרות שמדובר בחומר הניתן בגין טיפול רפואי".
הייש התנגשה תחילה עם רכבה בחניה של בית בשכונת מאר ויסטה בלוס אנג'לס. עדי ראייה אמרו לאתר TMZ כי הם ניסו לעזור לשחקנית בת ה-53 לצאת מהרכב, אך היא ברחה מהמקום.
זמן קצר לאחר מכן, היא התנגשה שנית בבית אחר שנמצא בקרבת מקום. לפי אתר החדשות FOX 11, ההתנגשות הובילה להצתת שריפה. השחקנית הובהלה לבית החולים באמבולנס כשהיא במצב קריטי וסובלת מכוויות.
פורסם לראשונה: 00:48, 12.08.22