די ג'יי סטיבן "טוויץ'" בוס, שבשמונה השנים האחרונות היה חלק מתוכניתה של אלן דג'נרס, הלך לעולמו בגיל 40 - כך נודע הערב (ד'). בדיווח שפורסם באתר TMZ, נטען שככל הנראה שם קץ לחייו.
2 צפייה בגלריה
סטיבן "טוויץ'" בוס
סטיבן "טוויץ'" בוס
סטיבן "טוויץ'" בוס
(צילום: AP)
אשתו, אליסון הולקר בוס, אישרה את הפרטים וספדה לו. "בצער עמוק ברצוני להודיע לכם שבעלי סטיבן עזב אותנו", היא צוטטה באתר People. "סטיבן האיר כל חדר שהוא נכנס אליו. המשפחה, חבריו והקהילה תמיד היו אצלו מעל לכול, ואהבה ואור תמיד הובילו את דרכו. הוא היה עמוד השדרה של המשפחה שלנו, הבעל והאב הכי טוב שאפשר לבקש והשראה למעריצים שלו.
"לומר שהוא הותיר מאחוריו מורשת יהיה בלשון המעטה, וההשפעה החיובית שלו תמשיך להיות מורגשת", היא הוסיפה. "אני בטוחה שלא יעבור יום שבו לא נכבד את זכרו. אנו מבקשים פרטיות במהלך הזמנים הקשים הללו עבורי ובייחוד עבור שלושת ילדינו". לסיום, בחרה להיפרד מבעלה המנוח במילים: "סטיבן, אנחנו אוהבים אותך, אנחנו מתגעגעים אליך ואני תמיד אשמור את הריקוד האחרון עבורך".
2 צפייה בגלריה
סטיבן "טוויץ'" בוס
סטיבן "טוויץ'" בוס
סטיבן "טוויץ'" בוס
(צילום: AP)
"הלב שלי נשבר. טוייץ' היה כולו אהבה ואור", ספדה לו דג'נרס. "הוא היה בן משפחה ואני אהבתי אותו בכל ליבי. אני אתגעגע אליו. בבקשה שלחו את האהבה והתמיכה שלכם לאליסון ולילדים היפים שלה - ווסלי, מדוקס וזאיה".
ב-TMZ נכתב כי אשתו של בוס נכנסה אתמול (ג') לתחנת משטרה בלוס אנג'לס וטענה שהוא עזב את ביתו ללא רכבו הפרטי - דבר מאוד לא אופייני עבורו. עוד נטען כי זמן קצר לאחר מכן המשטרה קיבלה קריאה בנוגע לירי במלון בעיר, ובאחד החדרים נמצא טוויץ' עם פצע ירי שככל הנראה נגרם על ידו.
טוויץ' פרץ לתודעה ב-2008 כשהגיע למקום השני בריאליטי האמריקני "אז אתה חושב שאתה יכול לרקוד". בעקבות הופעתו שם הוא הופיע במספר סרטים, בהם סדרת סרטי "סטפ-אפ" ו"מג'יק מייק 2". מאז 2014 הוא מכהן כדי ג'יי ב"התוכנית של אלן דג'נרס", ובמאי השנה סיים את תפקידו עם ירידתה.
במקרה שאדם בסביבתכם נמצא במשבר ועלול להיות אובדני, אל תהססו - עודדו אותו לפנות לעזרה מקצועית והדגישו את חשיבות פנייה זו. נסו לסייע לו לפנות לאנשי מקצוע בקהילה או לגורמי תמיכה ארציים כגון ער"ן בטלפון 1201 או באתר סה"ר.