מחילת הארנב (Rabbit Hole)

מתי ואיפה: 3 בדצמבר, HOT ו-yes (שם נקראת "מאורת הארנב").
מה הסיפור: כמעט עשור חלף מאז הפעם האחרונה שבה קיפר סאת'רלנד נכנס לנעליו של ג'ק באוור, במיני סדרה "24: לחיות יום נוסף" (שהופקה בעקבות סדרת הלהיט "24"), וכעת נראה שהשחקן מוכן לשוב עם אקשן איכותי שישאיר אותנו בקצה הכיסא שלנו.
בדרמת הריגול והמתח סאת'רלנד, שמשמש גם כמפיק, מגלם את ג'ון ווייר - דאטה אנליסט שמנהל חברת ריגול תעשייתי שלא תמיד נמצאת מצידו הנכון של החוק, והוא מוצא את עצמו במרכזה של קונספירציה מסתורית. לאחר שהוא חושף תאגיד רב עוצמה המאיים על השלטון במדינה, ווייר מסתבך ברשת של שקרים ומניפולציות מתובלת בהמון אקשן - ומנסה למצוא את הצדק.
7 צפייה בגלריה
מתוך "מחילת הארנב"
מתוך "מחילת הארנב"
מתוך "מחילת הארנב"
(צילום: באדיבות yes ו-HOT)
מי בפנים: כאמור סאת'רלנד כשלצידו צ'רלס דאנס ("משחקי הכס"), ג'ייסון באטלר הארנר ("אוזרק") ועוד.

מאסר - עונה 2 (TIME)

מתי ואיפה: 4 בדצמבר, yes ו-HOT (שם היא נקראת "כלואים").
מה הסיפור: אומנם ה-BBC לא ממש חברים שלנו בימים אלה, אבל אין מה לעשות - הם יודעים לעשות טלוויזיה מצוינת, ו"מאסר"/"כלואים" היא הוכחה ניצחת לכך. העונה השנייה של אנתולוגיית בית הכלא עטורת השבחים, צברה לעצמה כמה נקודות זכות עוד טרם שודרה כשגייסה לשורותיה את בלה רמזי, הלוא היא אלי מ"האחרונים מבינינו".
העונה, שגרפה גם היא ביקורות משבחות מעבר לים לאחר שעלתה באוקטובר, תעסוק בסיפורן של קלסי, אורלה ואבי, שלוש נשים שנכנסות לכלא באותו יום - ותסופר מנקודת מבטן. כל אחת מהן תיאלץ להתמודד עם הקשיים היומיומיים, בהם אלימות ופחד, שמביאים איתם חיים בכלא. כאשר הדברים יהיו מאתגרים במיוחד עבור קלסי (רמזי) שנמצאת בהיריון.
7 צפייה בגלריה
מתוך "מאסר" - עונה 2
מתוך "מאסר" - עונה 2
מתוך "מאסר" - עונה 2
(צילום: Sally Mais, באדיבות HOT ו-yes)
מי בפנים: פרט לרמזי, יככבו גם ג'ודי וית'יקר ("ד"ר הו", "ברודצ'רץ'"), שיבון פינרן ("אחוזת דאונטון") ועוד.

פרייז'ר (Frasier)

מתי ואיפה: 8 בדצמבר, yes.
מה הסיפור: הגרסה המחודשת של "פרייז'ר" עושה עלייה ונוחתת ב-yes. הסיטקום כבר הצליח למתג את עצמו כאחד הספין-אופים המצליחים ביותר בכל הזמנים, וצבר לעצמו מיליוני מעריצים וגרף עשרות פרסי אמי (הוא אף החזיק בשיא עם 37 פסלונים, עד שב-2016 "משחקי הכס" עקפה אותו). באוקטובר האחרון התגלה שגם הריבוט לא רע בכלל, כשהמבקרים מעבר לים נשבו פעם נוספת בקסמיו של קלסי גרמר.
העלילה מחזירה לחיינו את פרייז'ר קריין, ששב לבוסטון ומגיע לבקר את בנו. במעין עלילה שמזכירה את "שישי הפוך" התפקידים מתהפכים ממה שזכור לנו מסדרת המקור: הפעם קריין האב הוא כהרגלו אנין טעם, שלא לומר פלצן, ודווקא בנו מייצג את האדם הפשוט. זאת בניגוד למרטין, האבא בסדרת המקור, שהיה שוטר לשעבר שנהנה לשבת על הכורסה עם בירה קרה.
7 צפייה בגלריה
מתוך "פרייז'ר"
מתוך "פרייז'ר"
מתוך "פרייז'ר"
(צילום: Chris Haston/Paramount+ באדיבות yes)
מי בפנים: ישובו מהקאסט המקורי כמובן קלסי גרמר המופלא, ג'יין ליבס כדפני ופרי גילפין כרוז. מי שלמרבה הצער לא ייקח חלק בחידוש הוא דייויד הייד פירס שלא ישוב לגלם את האח הנוירוטי ניילס קריין, וכמובן גם לא ג'ון מהוני שגילם את מרטין והלך לעולמו ב-2018.

הלביאות: מבצעים מיוחדים (Special Ops: Lioness)

מתי ואיפה: 14 בדצמבר, yes.
מה הסיפור: כמה חודשים אחרי שעלה בארצות הברית, המותחן מאת טיילר שרידן, יוצר סדרת הלהיט "ילוסטון" ושלל הספין-אופים שלה, מגיע לארץ. שרידן מניח בצד את מגפי הבוקרים וזונח את המערב הפרוע לטובת מותחן ריגול שמשך אליו כמה מהשמות הבולטים בהוליווד, בהם ניקול קידמן ומורגן פרימן.
"הלביאות: מבצעים מיוחדים" מבוססת על כוח מיוחד אמיתי שקיים ב-CIA, אומנם היא התקבלה מעבר לים בביקורות מעורבות, אך עם יותר מ-150 אלף מדרגים ב-IMDB קשה להתווכח עם הפופולריות שלה. בשמונת פרקיה העלילה עוקבת אחרי קרוז מנואלוס, לוחמת מרינס חריפה שגויסה לאחרונה ליחידה המיוחדת ומטרתה להסתנן לארגון טרור מבפנים על ידי התחברות לבתו של המטרה. אלא שהעניינים מסתבכים כש"את מבלה עם מישהו כל יום ולומדת להכיר אותו כבן אדם. זה נהיה קשה מאוד לעשות את מה שמוטל עלייך" - כפי שהגדירה ליסלה דה אוליביירה, השחקנית שמגלמת את מנואלוס.
7 צפייה בגלריה
מתוך "הלביאות: מבצעים מיוחדים"
מתוך "הלביאות: מבצעים מיוחדים"
מתוך "הלביאות: מבצעים מיוחדים"
(צילום: Lynsey Addario/Paramount+ באדיבות yes)
מי בפנים: ניקול קידמן ("השעות", אבל למען האמת קצרה היריעה מלציין את הופעות העבר שלה) וזואי סלנדה ("אווטאר") שמשמשות גם כמפיקות בפועל, מורגן פרימן ("מתים על החיים", אך ר"ע ההערה על קידמן), מייקל קלי ("האשליה"), ליסלה דה אוליביירה ("המפתחות של משפחת לוק") ועוד.

הכתר - עונה 6, חלק 2 (The Crown)

מתי ואיפה: 14 בדצמבר, נטפליקס.
מה הסיפור: לאחר שבנובמבר עלו ארבעת הפרקים הראשונים של העונה וטיפסו במהירות (כצפוי) במעלה הטופ-טן של שירות הסטרימיניג, אנחנו מגיעים לישורת האחרונה - ששת הפרקים שאיתם ניפרד מהסדרה סופית. העונה הנוכחית מתארת את התקופה שבין 1997 ל-2005, בחלקה השני אנו צפויים לקבל הצצה - כרגיל דרמטית, מבוססת על סיפור אמיתי באופן רופף ועשויה לעילא - למערכת היחסים שבין ראש הממשלה דאז טוני בלייר ובין המלכה אליזבת, תחילת מערכת היחסים שבין הנסיך וויליאם הצעיר ובין קייט מידלטון (בלבוש די מינימלי כפי שניתן לראות בתמונות שפרסמה ההפקה), ולחתונה של הנסיך צ'רלס וקמילה פרקר-בואלס.
מי בפנים: ימשיכו מהעונה הקודמת אימלדה סטונטון, ג'ונתן פרייס, דומיניק ווסט, אליזבת דביקי, אוליביה וויליאמס ועוד.

ריצ'ר - עונה 2 (Reacher)

מתי ואיפה: 15 בדצמבר, אמזון פריים.
מה הסיפור: הבלש החכם והשרירי להחריד ג'ק ריצ'ר חוזר בעונה שנייה. כזכור מדובר בעיבוד טלוויזיוני לסדרת הספרים שנמכרה בלמעלה מ-100 מיליון עותקים ברחבי העולם מאת לי צ'יילד - שגם משמש בסדרה כ-EP. הסדרה מונה 27 ספרים, כשאת השניים האחרונים כתב צ'יילד בעזרתו של אחיו. הגרסה הטלוויזיונית הגיחה לעולם בתחילת השנה שעברה, אחרי שני עיבודים קולנועיים בכיכובו של טום קרוז, והתקבלה באהדה רבה בקרב המעריצים.
בבחירה שעלולה להיחשב תמוהה, העונה השנייה קופצת לא פחות מעשרה ספרים קדימה אל הספר ה-11 בסדרה, "צרות ומזל רע". אבל בהתחשב בחומר הגלם מלא ההרפתקאות והאקשן ייתכן מאוד שזו הבחירה הנכונה. רייצ'ר מגלה כי חברי היחידה הצבאית שלו לשעבר, יחידת החקירות המיוחדות של הפרלמנט ה-110, נרצחים באופן מסתורי ואכזרי בזה אחר זה. הוא מתאחד עם שלושה מחבריו על מנת לחקור ולחבר את הנקודות בתעלומה.
7 צפייה בגלריה
מתוך "ריצ'ר" - עונה 2
מתוך "ריצ'ר" - עונה 2
מתוך "ריצ'ר" - עונה 2
(צילום: באדיבות אמזון פריים)
מי בפנים: ישוב מהעונה הקודמת אלן ריצ'סון ("טיטאנים") בתפקיד הראשי, סרינדה סוואן ("הבלתי אנושיים"), רוברט פטריק ("פיסמייקר") ועוד.

פרסי ג'קסון והאולימפיים (Percy Jackson and the Olympians)

מתי ואיפה: 20 בדצמבר, דיסני+.
מה הסיפור: סדרת ספרי הפנטזיה הפופולרית של ריק ריירדן מקבלת עיבוד טלוויזיוני מושקע. כמה מושקע? הוא עושה שימוש בטכנולוגיה חדשנית של אולפני האפקטים של דיסני שנחנכה עם "המנדלוריאן" ומאז עשו בה שימוש בהפקות ענק נוספת דוגמת "ת'ור: אהבה ורעם" ו"אנטמן והצרעה: קוואנטמאניה". העלילה עוקבת אחרי פרסי ג'קסון, אל למחצה בן 12 ש"עומד בראש מסע ברחבי אמריקה על מנת למנוע מלחמה בין האולימפיים", כך על פי הסינופסיס הקמצני משהו. מקורות מוסיפים כי העונה ברובה תעסוק בעלילת הספר הראשון "גנב הברק" שבו זאוס מאשים את פרסי שגנב לו את הברק. יחד עם חברים שהוא פוגש בדרך הילד יוצא למסע בעקבות הברק האבוד כשהוא וגם הצופים נחשפים לאלים ומפלצות נוספות.
אחרי שני עיבודים קולנועיים שלא התקבלו באהדה מצד המבקרים, או המעריצים, ריירדן מנסה את מזלו בעיבוד נוסף, כאשר הפעם הוא לוקח חלק מעורב יותר בהפקה ואף כתב את פרק הפיילוט יחד עם ג'ונתן אי. סטיינברג (אחד מיוצרי התוכנית) והשניים ניסחו יחד "תנ"ך" לתוכנית - קווים מנחים לעונה הנוכחית וכיוונים אפשריים לעונות נוספות - האם הפעם הסופר יצליח למנף את הפוטנציאל הענק שגלום בספרי ההרפתקאות? נגלה בעוד כשלושה שבועות.
7 צפייה בגלריה
מתוך "פרסי ג'קסון והאולימפיים"
מתוך "פרסי ג'קסון והאולימפיים"
מתוך "פרסי ג'קסון והאולימפיים"
(צילום: באדיבות דיסני+)
מי בפנים: ווקר סקובל ("פרויקט אדם"), וירג'יניה קאל ("שקרים קטנים גדולים"), גלין טורמן ("הסמויה"), ג'ייסון מנזוקאס ("ברוקלין תשע-תשע", "פה גדול" - דיבוב), מייגן מולאלי ("וויל וגרייס") ואף הופעה של מלחין העל לין מנואל מירנדה בתור האל הרמס.

מה אם...? - (What If...?)

מתי ואיפה: 22 בדצמבר, דיסני+.
מה הסיפור: אם נודה באמת, מתנה לכריסמס לחובבי מארוול. וביותר פירוט - עונה שנייה לאנתולוגיה המונפשת המושקעת שלוקחת אותנו למציאויות אלטרנטיביות לסיפורים ולגיבורים שכבר הכרנו במולטי-וורס. מכשפת השני, דוקטור סטריינג', ת'ור, ושלל דמויות "שומרי הגלקסיה" הם רק חלק מהפרצופים המוכרים שנחשפים בטריילר שמבטיח אירוע טלוויזיוני חגיגי בן תשעה פרקים. בשלב זה אין ממש מידע על עלילת העונה, אך ידוע שתתרחש בשלב הרביעי של היקום הסינמטי - אך לקהל המעריצים הרלוונטי, והשבוי מעט, זה כנראה לא ממש משנה.
מי בפנים: רבים מחברי ה-MCU צפויים לדבב את דמויותיהם המוכרות, בהם אליזבת אולסן, ג'פרי רייט, מארק ראפלו, ג'ף גולדבלום, בנדיקט קאמברבאץ' ועוד.

ברלין (Berlin)

מתי ואיפה: 29 בדצמבר, נטפליקס.
מה הסיפור: הספין-אוף המצופה לסדרת הלהיט דוברת הספרדית "בית הנייר". הסדרה תיקח אותנו לצעירותו של ברלין (הכינוי של אנדרס דה פונויוסה), לפני שחלה, בתקופה שהיה בשיאו, נדד ושדד ברחבי אירופה. העלילה מתמקדת, איך לא, בתכנון שוד מורכב ושאפתני של תכשיטים בשווי 44 מיליון דולר. לטובת המבצע הוא כמובן מקבץ סביבו צוות מומחה של גאונים-עסקנים, מומחי גאדג'טים וכספות.
הסדרה שרכשה ענקית הסטרימינג ב-2017, הפכה ללהיט ענק וזכתה באהדה בקרב הצופים והמבקרים כאחד - ואף בפרס אמי בינלאומי לדרמה הטובה ביותר. עם עלייתה בנטפליקס היא הייתה הסדרה הנצפית ביותר בשירות למשך שישה שבועות רצופים - נראה האם "ברלין" תצליח לשחזר את ההצלחה.
7 צפייה בגלריה
מתוך "ברלין"
מתוך "ברלין"
מתוך "ברלין"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: פדרו אלונסו שב לתפקידו של ברלין, מישל ג'נר ("חולייטה"), טריסטן אולואה ("סקס ולוסיה") ועוד.