משפטו של קווין ספייסי נמשך זה השבוע השני, כשבפתיחת הדיון הוצג לחבר המושבעים קטע וידאו מתוך חקירה משטרתית ובו אחד הקורבנות לכאורה של השחקן טוען ש"הוא תפס אותי כל כך חזק שכמעט סטיתי מהכביש".
1 צפייה בגלריה
קווין ספייסי
קווין ספייסי
קווין ספייסי
(צילום: Carl Court/Getty Images)
אותו אדם, שזהותו נשמרת חשאית, טוען שספייסי תקף אותו יותר מעשר פעמים במקרים שונים, ובין היתר הניח את ידו על איבר מינו חמש או שש פעמים ותקף אותו מינית בדרכים אחרים במספר מקרים אחרים.
גם השבוע צפויים ארבעת המתלוננים נגד הכוכב ההוליוודי להעיד, כשהאדם הראשון אמר כחלק מאותו ריאיון משטרתי: "הוא תקף אותי כשהייתי בחברתו. הוא תפס אותי באיזורים אינטימיים וניסה להניח את הידיים שלי על האיזורים האינטימיים שלו. הוא ניסה לאחוז בי וגרם לי להרגיש מאוד לא בנוח".
אותו קורבן לכאורה הוסיף כי הוא ניסה "לשכוח את כל מה שקרה" בזמן שספייסי עצמו ניסה לקנות את שתיקתו ואמר כי הוא יכיר לו כוכבים הוליוודיים. "זה כאילו הוא חשב שהוא יכול לעשות לי גרומינג", הוא אמר באותו ריאיון משטרתי. "הוא תפס אותי כל כך חזק בזמן נסיעה שכמעט סטיתי מהדרך, הוא תפס אותי ממש חזק וזה ממש כאב. דחפתי אותו הרחק ממני ואמרתי 'אל תעשה את זה שוב או שאני אכה אותך".
ספייסי זוכה האוסקר, שכיכב גם בסדרה המוערכת "בית הקלפים", מכחיש את כל 12 סעיפי האישום נגדו בעוון מעשים שלכאורה בוצעו בין השנים 2013-2001. עורך דינו של השחקן בן ה-63 טען בנאום הפתיחה שלו שהמושבעים ישמעו "הרבה מאוד שקרים וכמה הגזמות מכוונות". על פי "דדליין", ספייסי עצמו עשוי שלא להעיד במהלך המשפט, אך ינכח בכל אחד מהדיונים.