הטיזר-טריילר הראשון של "ספיידרמן: אין דרך הביתה" שיצא היום (ג') מאשש את תיאוריית המעריצים שמסתובבת ברשת בשנה וחצי האחרונות, ולפיה מדובר בסרט שיחבר את כל היקומים של ספיידרמן מסרטי סוני הקודמים.
אומנם הטריילר לא מציג את הגרסאות הקודמות של הדמות, בגילומם של טובי מקגוויר ואנדרו גארפילד, אבל כמה נבלי עבר שהופיעו לצדם דווקא מופיעים בו, לצד רמזים לנוכחותם של נבלים אחרים. כך למשל, דוקטור אוקטופוס (אלפרד מולינה), שהופיע ב"ספיידרמן 2" ונחשב לאחד היריבים הגדולים של איש העכביש, מופיע בטריילר, ונבלים אחרים כמו אלקטרו בגילומו של ג'יימי פוקס (שלוהק לסרט) והגובלין הירוק (וילם דפו, שאין אישור רשמי לכך שהוא בסרט) אומנם לא נראים בפניהם אבל ישנם רמזים שהם: לדוגמה, הברקים שמלווים את הסרטון או הצחוק המרושע שמאפיין את הגובלין והפצצות המזוהות איתו.
1 צפייה בגלריה
מתוך "ספיידרמן: אין דרך הביתה"
מתוך "ספיידרמן: אין דרך הביתה"
מתוך "ספיידרמן: אין דרך הביתה"
(צילום מסך)
מלבד נבלי העבר, בסרט ישתתפו גם הגיבורים האהובים מהיקום הקולנועי של מארוול, ובראשם דוקטור סטריינג' (בנדיקט קמברבאץ'). לפי הטיזר, פיטר פארקר (טום הולנד) מבקש ממנו למחוק את הזיכרון של כולם לגבי זהותו כספיידרמן, וכשסטריינג' עושה זאת הוא ככל הנראה יוצר תגובת שרשרת שפותחת את היקום לממדיו השונים. הסרט ייצא בישראל ב-16 בדצמבר.