מהומה בהופעה של איתי לוי בקיסריה - בשל קטטה שהתפתחה בקהל. לוי ירד לפני סיום הופעתו מהבמה והובהל אל מאחורי הקלעים. "היה מפחיד, אנשים לא הבינו למה כולם מתפנים בשניה", סיפרה נועה שנכחה בהופעה.
לפי עדי ראייה, בשל הקטטה שהתפתחה במקום רוסס חומר לפיזור ההמולה. "זה היה גז פלפל", אמר אחד מהנוכחים בהופעה. "לא הצליחו להשתלט על האלימות בקהל אז ריססו את החומר הזה, אנשים יצאו מעולפים משם בגלל החומר שרוסס". עד ראייה נוסף סיפר ל-ynet: "אנשים התחילו לרוץ החוצה וכל אזור הישיבה למטה התרוקן. פינו את איתי לוי מהבמה וביקשו מאיתנו להתפנות מהאמפי".
נועה, שנכחה גם בהופעה, סיפרה כי "הלכו מכות במתחם שקרוב לבמה. היה שם בלגן, ריססו גז מדמיע או משהו כזה. כולם השתעלו שם. אני ישבתי ביציע והגז הגיע עד אלינו. מישהי התעלפה והמאבטחים פינו אותה בריצה".
2 צפייה בגלריה
מתפרעים עולים על הבמה בהופעה של איתי לוי
מתפרעים עולים על הבמה בהופעה של איתי לוי
מתפרעים עולים על הבמה בהופעה של איתי לוי
(צילום: אביתר משולם)
על פי עדי הראייה, אחד מהאנשים שהיה מעורב בקטטה ניסה להעיף כיסאות על המאבטחים. "הוא הלך איתם מכות. היה מפחיד".
מטעמו של איתי לוי נמסר בתגובה: "בשיר האחרון 'קעקוע על הלב', בשעה 23:30, רגע לפני סיום המופע, עלו מספר ילדים לבמה וחיבקו את איתי - המאבטחים הורידו אותם חזרה לקהל.
"לאחר שאיתי ירד מהבמה והגיע אל מאחורי הקלעים, החלה קטטה והמאבטחים שהתמודדו עם אלימות וחשו מאוימים נאלצו להשתמש בגז מדמיע. איתי לוי מסר לקהל תודה על ערב מדהים ומחכה להמשיך ולחגוג במופע גם מחר".
2 צפייה בגלריה
איתי לוי
איתי לוי
איתי לוי
(צילום: אלי סגל)
הזמר עצמו התייחס למהומה וכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "כואב לי, כואב לי מאוד עכשיו. אני עובד על המופע הזה שלושה חודשים מסביב לשעון רק כדי שאני ואתם נוכל לעשות שמח כמו שאנחנו יודעים. ואז בא מישהו אחד ומשנה לך הכל, ברגע אחד. אני עוד מנסה להבין מה היה שם, איך ולמה ועוד אין לי תשובות", הוסיף. "אבל בדבר אחד אני בטוח - מוזיקה היא לנשמה, באה לעשות שמח ולא ההיפך, כך היה איתנו תמיד וכך ימשיך להיות. מבטיח לכם שמי שצריך לתת את הדין ייתן אותו. העניין נמצא בבדיקה מול חברת האבטחה של קיסריה, תהיו בטוחים שאני לא הולך לישון עד שאני מקבל תשובות ושאני יודע שדברים מהסוג הזה לא יקרו יותר. לא אצלי ולא בשום הופעה עד כמה שזה תלוי בי".