37 שנים לאחר שהקליט את השיר מתוך אלבום הבכורה שלו The Dream of the Blue Turtles, סטינג שיתף אתמול (א') את עוקביו באינסטגרם בביצוע חי לשיר האיקוני, שמותח ביקורת על מדיניות ארצות הברית וברית המועצות בעיצומה של המלחמה הקרה, והביע אז, בשנת 1985, תקווה שתימצא דרך לגלות אנושיות ולהידבר.
סטינג פרסם את הסרטון ביומה ה-11 של מלחמת רוסיה-אוקראינה, וזאת במסגרת יוזמת תמיכה באוקראינה, שמטרתה העברת תרופות וסיוע הומניטרי אל גבול אוקראינה-פולין, ובסרטון ניתן מידע על היוזמה ופירוט להיכן ניתן לשלוח חבילות.
"שרתי את השיר הזה לעיתים נדירות משום שלא חשבתי שהוא יהיה רלוונטי שוב", אומר סטינג בסרטון. "אבל עקב החלטה שגויה ומצערת של איש אחד צמא דם לפלוש למדינה שכנה שוחרת שלום ובלתי מאיימת, השיר שוב מבטא תחנונים לגילוי אנושיות. למען האוקראינים שנלחמים נגד רודנות אכזרית וגם למען רוסים רבים שמוחים על אף הסכנה שייעצרו וייאסרו - אנחנו, כולנו, אוהבים את ילדינו. עצרו את המלחמה".
1 צפייה בגלריה
סטינג, 2019
סטינג, 2019
"מקווה שהרוסים גם אוהבים את ילדיהם". סטינג
(צילום: AP)
בשירו אומר סטינג (בתרגום חופשי): "אין מונופול על ההיגיון הבריא / בשום צד של המתרס הפוליטי / אנו חולקים אותה ביולוגיה ללא קשר לאידיאולוגיה / האמן לי כשאני אומר לך / אני מקווה שגם הרוסים אוהבים את ילדיהם".