כחודש לאחר שאושפז בשל "סיבוך רפואי" לא ידוע, בתו של השחקן זוכה האוסקר ג'יימי פוקס מפריכה היום (ו') את השמועות סביב מצבו ומגלה כי "הוא בבית כבר שבועות".
1 צפייה בגלריה
ג'יימי פוקס
ג'יימי פוקס
ג'יימי פוקס
(צילום: Richard Shotwell/Invision/AP)
לאחר שהרשת התמלאה שמועות על מצבו של אביה, קורין פוקס פרסמה עדכון על מצבו בחשבון האינסטגרם שלה: "עצוב לראות איך התקשורת יוצאת מכלל שליטה. אבא שלי שוחרר מבית החולים לפני שבועות, הוא מתאושש. הוא אפילו שיחק פיקלבול אתמול! תודה לכולם על התמיכה והאיחולים". עוד הוסיפה כי בשבוע הבא תיחשף הכרזה מקצועית מרגשת של השניים.
דבריה של פוקס מגיעים על רקע דיווחים מעבר לים, בהם באתר TMZ, שטענו כי פוקס מאושפז בבית החולים כבר חודש וכי משפחתו מבקשת להתפלל עבורו. בשלב זה לא נחשפו פרטים נוספים על מצבו הרפואי או ההתאוששות שעבר.
ג'יימי פוקס ובתו עובדים יחד לעיתים קרובות, בין היתר בשעשועון המוזיקה האמריקני Beat Shazam שפוקס האב מנחה ומפיק, ובה משמשת קורין כדי.ג'יי. לאחר הדיווחים על מצבו הרפואי, נודע כי פוקס ייעדר מהעונה הקרובה של התוכנית והשחקן והמגיש ניק קאנון ינחה אותה במקומו. ב-TMZ דווח כי גם קורין תיעדר מהעונה, לאחר שהודיעה להפקה כי היא מעדיפה לשהות לצד אביה בבית החולים.
סרטו הבא של פוקס עתיד להיות Back in Action מבית ענקית הסטרימינג נטפליקס, לצידה של השחקנית קמרון דיאז. זהו הפרויקט הראשון של דיאז מאז הקומדיה המוזיקלית "אנני" משנת 2014, שבה כיכב לצידה פוקס. בשבועות שבהם נעדר פוקס מצילומי הסרט נצפו כפילי פעלולים וגוף שהחליפו אותו למספר ימי צילום כדי לא לעצור את ההפקה.
פוקס זכה לאורך הקריירה בארבעה פרסי גראמי ופרס אוסקר לשחקן הטוב ביותר לשנת 2004 על תפקידו בסרט "ריי".