אריק ברמן התראיין בתוכניתו של קובי מידן, "סוכן תרבות" בכאן 11, וקטע מאותו הריאיון ששודר בסוף השבוע הפך לוויראלי ברשתות החברתיות לאחר שהזמר והשחקן נשאל האם השיר "המתוקות האחרונות" שלו בעייתי בעיניו. בתשובה ברמן הביע את דעתו לגבי תנועת ה-MeToo ועל כך שהוא חושב כי "חסר בה אנרגיה נקבית, משהו רך, משהו מכיל, משהו מחבק".
1 צפייה בגלריה
מתוך ההופעה של אריק ברמן בבארבי
מתוך ההופעה של אריק ברמן בבארבי
מתוך ההופעה של אריק ברמן בבארבי
(צילום: מוטי קמחי)
"אני לא מבין עד הסוף את התנועה של ה-MeToo", אמר ברמן בריאיון. "זה קשור לזה שאני גבר אז גם אני אף פעם לא סבלתי מקיפוח כלשהו, אז אני לא מבין את זה עד הסוף. מהצד, כגבר, תמיד משהו מרגיש לי שם לא מדויק. תמיד המשב שאני מקבל מתנועה הזו קשור דווקא לזה שאני מקבל משב מאוד גברי, משהו מאוד לוחמני. אבל פשוט אני חושב שמה שלי חסר בתנועה הזו זה נשיות או נקביות, אנרגיה נקבית. חסר לי משהו רך, משהו מכיל, משהו מחבק".
לכתבות נוספות במדור מוזיקה:
אותם הדברים שהזמר, שכיכב לאחרונה בסדרה "קורדרוי" שמתארת מערכת יחסים בעידן ה-MeToo, אמר בתוכנית שותפו פעמים רבות ברשת, ואחד הסרטונים מאותו הריאיון זכה ליותר מ-200 אלף צפיות וגרר תגובות רבות מצד גולשות וגולשים שלא הסכימו עם דבריו.
(מתוך "סוכן תרבות", באדיבות כאן 11, קסטינה תקשורת)

"בסוף השבוע פורסם קטע קצר מריאיון ארוך, שבו לא התנסחתי כראוי", כתב ברמן ברשתות החברתיות. "אני באמת מתנצל, מעומק הלב. הכוונות שלי היו אחרות מהצורה בה השתמעו ומדובר באופן חד-משמעי בבחירת מילים שגויה.
"הנושא של תנועת MeToo הוא נושא חשוב ומורכב, ואני מבין כמה כואב לשמוע שמדברים עליו בצורה שגויה כמו זו שנאמרה. לרגע לא התכוונתי להקטין או לזלזל בתנועת MeToo ובשינוי שחוללה ועודנה מחוללת. מצטער אם יש מי שנפגעו מדבריי".