בחודשים האחרונים רוסליה מקדמת את אלבומה החדש Motomami עם סיבוב הופעות ברחבי העולם, כשבימים אלה היא מתמקדת בדרום אמריקה, עם מופעים בארגנטינה, צ'ילה, קולומביה, ברזיל ומקסיקו. אולם כשהיוטיובר הפרואני הפופולרי iOA (יואניס פטסיאס) גילה שהזמרת האהובה עליו לא תגיע למדינתו, הוא החליט להרים את הכפפה ולהעלות מופע זהה לשלה בכיכובו - וזכה להיענות מפתיעה מצד אלפים ממעריציה.
1 צפייה בגלריה
רוסליה
רוסליה
רוסליה
(צילום: AP)
החזרות למופע - שהתקיים בסוף השבוע האחרון (שבת) ונקרא El Miji Show - נמשכו ארבעה חודשים, שבמהלכם היוטיובר ואנשיו למדו באדיקות את המופע ושחזרו אותו עד לפרטים הקטנים ביותר - מהתלבושות, דרך התאורה ועיצוב הבמה ועד הכוריאוגרפיה לביצועים.
לאורך הערב, שנערך בפארק אמפיתיאטרון אקספוזישן שבלימה, פטסיאס ביצע באמצעות ליפסינק כמה מהלהיטים הגדולים ביותר של רוסליה, בהם Saoko, Motomami ו-La Combi Versace. "כל הילדות שלי שחזרתי קונצרטים לבד בחדר ואני לא מאמין שעכשיו, כל כך הרבה שנים אחרי, אני עומד כאן מול 3,000 אנשים", אמר לקהל במהלך המופע פטסיאס, שמתחזק עמוד יוטיוב עם כ-800 אלף מנויים.
@christiancompany @Ioanis Patsias Morales qué impecable trabajo! Esto tiene que verlo @La Rosalia si o si #mijirritos #mijishow #rosalia #ioa #peru #conciertos #ioanispatsias ♬ sonido original - Christian Company
בעוד לא ברור אם ובאיזו מידה מפר המופע את זכויות היוצרים של הזמרת, הביצועים מתוכו הפכו לוויראליים במהרה, ובין התגובות לסרטונים שצפו משם היו גולשים שהביעו תמיכה בפטסיאס. "איזה אירוע מדהים. זאת מחווה מצוינת לרוסליה, לפרקים הרגשתי כאילו אני צופה ברוסליה האמיתית", צייץ גולש אחד שנכח במקום, בעוד אחר אמר כי הוא "המום מ-iOA, ששחזר בצורה מושלמת את ההופעה של רוסליה. מבנה, כוריאוגרפיה... הכל!". גולשת מצ'ילה הוסיפה והתוודתה כי היא מקנאה בפרואנים: "רוסליה מגיעה לצ'ילה בעוד שבוע, אבל בכנות - אני רוצה לראות את המופע של iOA עכשיו".
רוסליה, שהחלה את דרכה כזמרת פלמנקו, פרצה לתודעה ב-2019 כשהוציאה את השיר Con Altura יחד עם הראפר הקולומביאני המצליח ג'יי באלווין, ולבסוף הפך לאחד מהסרטונים הנצפים ביותר ביוטיוב של אותה שנה. שנה לאחר מכן היא הוציאה עם הראפר טראוויס סקוט את TKN, וב-2021 הוציאה את הסינגל Lo Vas a Olvidar יחד עם בילי אייליש. כעת, כאמור, היא מקדמת את אלבומה החדש בסיבוב הופעות עולמי, ועתידה לעצור בין היתר גם בספרד, פורטוגל, דנמרק, בלגיה ויוון.