להקת אימג'ן דראגונס הופיעה הערב (ג') בפארק הירקון בתל אביב, במסגרת סיבוב ההופעות הבינלאומי של הלהקה שחוגג את צמד האלבומים האחרונים ששחררה Mercury - Acts 1 & 2, שיצאו ב-2022 וב-2021, והרעיפה אהבה רבה על קהל המעריצים.
השערים במתחם המופע בפארק הירקון נפתחו בשעה 18:00, כשלהקת החימום AJR עלתה לבמה כשעה וחצי לאחר מכן, ובשעה 21:00 בדיוק עלתה להקת אימג'ן דראגונס להופיע מול קהל של כ-60 אלף צופים, להערכת ההפקה. ההופעה נפתחה עם השיר My life, כשהבמה הייתה אפופת עשן וקונפטי בביצוע שהזכיר את גרסת האולפן. משם הם המשיכו ל-Believer, בזמן שהסולן דן ריינולדס - אנרגטי מתמיד - נתן גם לקהל לשיר את המילים במקומו.
6 צפייה בגלריה
אימג'ן דראגונס בפארק הירקון
אימג'ן דראגונס בפארק הירקון
"הלב שלי מלא. תודה שאתם פה!". אימג'ן דראגונס בפארק הירקון
(צילום: רז גרוס)
עם תום השיר השני ריינולדס פתח את כפתורי החולצה שלו. "שלום! מה שלומכם?", פנה לקהל, "אתם מוכנים לצאת לדרך? עזבו הכול. הלילה זה רק אני ואתם. אתם איתנו?". משם הוא המשיך לביצוע של השיר It's Time, ובתום השיר השלישי כבר הוריד את חולצתו לקול תשואות הקהל.
את השיר Thunder הקדיש הסולן לכל הצעירים שהגיעו להופעה. "בת כמה את?", ריינולדס שאל ילדה בת 10 שנכחה בקהל. "האם זו ההופעה הראשונה שלך? שננגן לך שיר?", המשיך. "רק לך? מה דעתך? את יכולה לעשות כל דבר. להשיג כל דבר. את יכולה להיות על הבמה, בחלל. מה שאת רוצה. השיר הזה בשבילך!". בהמשך הביצוע ריינולדס צעק לקהל "אנחנו אוהבים אתכם!" וירד מהבמה, לחץ ידיים למעריצים שעמדו בקרבתה ואפילו שר עבור אותה המעריצה הצעירה באופן אישי.
6 צפייה בגלריה
אימג'ן דראגונס בפארק הירקון - מבט מלמעלה
אימג'ן דראגונס בפארק הירקון - מבט מלמעלה
אימג'ן דראגונס בפארק הירקון - מבט מלמעלה
(צילום: עמרי סילבר)
6 צפייה בגלריה
אימג'ן דראגונס בפארק הירקון
אימג'ן דראגונס בפארק הירקון
"אנחנו כלום בלעדיכם". אימג'ן דראגונס בפארק הירקון
(צילום: רז גרוס)
"הלב שלי מלא, תודה שאתם פה!", פנה שוב ריינולדס לקהל לפני הביצוע של Follow You. "תודה שהצטרפתם אלינו ושאתם שרים איתנו. חלקכם מאזינים לנו כבר 10 שנים. אנחנו כלום בלעדיכם, אנחנו אוהבים אתכם ומקווים לתת לכם הכול הלילה. לעוד 10 שנים נוספות!".
לאורך המופע כולו ריינולדס הרבה לשוחח עם הקהל והרעיף אהבה בשפע, ולפני השיר Wrecked, שבוצע באופן אקוסטי, אמר: "בכל רחבי הגלובוס אנחנו שואלים שאלות. אין לי את כל התשובות". בזמן הביצוע של I Bet My Life שוב ירד לקהל - וקיבל צמיד מאחת המעריצות, אז התברר כי נוכחים נוספים חשובים יש בקהל - הורי הסולן, להם הקדיש את השיר. זמן קצר לאחר מכן, בזמן Sharks כדורים כחולים גדולים נזרקו לקהל.
לפני השיר Demons, שמדבר על "אנשים שמרגישים לבד" - כך לפי הסולן - הוא אמר: "דברו עם מישהו, עם המשפחה, לכו למטפל. החיים שלכם שווים! זה לא מחליש אתכם לדבר עם האנשים שסביבכם, זה הופך אתכם לכנים! בבקשה תישארו איתנו, אנחנו צריכים אתכם, את הייחוד שלכם. תהיו איתנו, הישארו איתנו. אנחנו דואגים לכם!".
גם בשירים האחרונים במופע המשיך הסולן להפגין חום כלפי הקהל. "תל אביב אנחנו אוהבים אתכם!", קרא במהלך הלהיט Bones, ובסיום המופע חתם על שלט של מעריצים והפריח נשיקה לעבר הנוכחים.
6 צפייה בגלריה
אימג'ן דראגונס בפארק הירקון
אימג'ן דראגונס בפארק הירקון
"הלילה זה רק אני ואתם. אתם איתנו?". אימג'ן דראגונס בפארק הירקון
(צילום: רז גרוס)
חברי הלהקה הגיעו לארץ באמצעות המטוס הפרטי שלהם ונחתו אמש בנתב"ג. הם הגיעו לישראל אחרי הופעה בפסטיבל המוזיקה רידינג שבבריטניה. כחלק מסיבוב ההופעות הנוכחי, שנמשך כבר שנה וחצי, עברו חברי הלהקה במדינות רבות בארצות הברית, במרכז אמריקה, באירופה, באסיה ובדרום אפריקה. לאחר הופעתם בישראל, ימשיכו חברי ההרכב להופעתם הבאה שתתקיים בגאורגיה.
בהנחיות שפורסמו מטעם מד"א לאירוע, התבקש הקהל להצטייד בכמויות גדולות של מים ולהימנע מצפיפות ומדוחק ככל האפשר.
על פי פרסומי משטרת מחוז תל אביב, צפויים מספר שינויים בהסדרי התנועה, כשהחל מהשעה 22:20 ייחסם ציר רוקח מרחוב ירוחם משל עד צומת שדרות קק"ל/בני אפרים. במקום צפויים עומסי תנועה כבדים.
6 צפייה בגלריה
AJR - מופע החימום של אימג'ן דראגונס
AJR - מופע החימום של אימג'ן דראגונס
AJR - מופע החימום של אימג'ן דראגונס
(צילום: רז גרוס)
רכבת ישראל תגברה עבור באי המופע את תדירות הרכבות שיוצאות מתחנת רכבת האוניברסיטה, הסמוכה לפארק, בתום האירוע. תופעלנה שלוש רכבות מיוחדות (מספרים 8180, 8182, 8184), אשר תצאנה מתחנת ת"א האוניברסיטה ותעצורנה בתחנות הרצליה, בית יהושע, נתניה, חדרה מערב, בנימינה, חיפה חוף הכרמל, חיפה בת גלים, חיפה מרכז השמונה, מרכזית המפרץ, קריית חיים, קריית מוצקין, עכו, נהריה (תחנה אחרונה). שעות היציאה המשוערות של הרכבות הללו: 23:25, 23:35, 00:10.
יופעלו שתי רכבות מיוחדות (מספרים 8694, 8696), אשר תצאנה מתחנת ת"א האוניברסיטה ותעצורנה בתחנות בני ברק, פ"ת קריית אריה, פ"ת סגולה, ראש העין צפון, כפ"ס נורדאו, הוד השרון סוקולוב, רעננה דרום, רעננה מערב, הרצליה (תחנה אחרונה). שעות היציאה המשוערות של הרכבות הללו: 23:45, 00:15.
6 צפייה בגלריה
אימג'ן דראגונס בפארק הירקון
אימג'ן דראגונס בפארק הירקון
"מוכנים לצאת לדרך?". אימג'ן דראגונס בפארק הירקון
(צילום: רז גרוס)
יופעלו שלוש רכבות מיוחדות (מספרים 8691, 8693, 8695), אשר תצאנה מתחנת ת"א האוניברסיטה ותעצורנה בתחנות: ת"א סבידור מרכז, ת"א השלום, ת"א ההגנה, צומת חולון, חולון וולפסון, בת ים יוספטל, בת ים קוממיות, ראשל"צ משה דיין, יבנה מערב, אשדוד עד הלום, אשקלון (תחנה אחרונה). שעות היציאה המשוערות של הרכבות הללו: 23:10, 23:50, 00:10.
תופעל רכבת מיוחדת (מספר 8789), אשר תצא מתחנת ת"א האוניברסיטה ותעצור בתחנות ת"א סבידור מרכז, ת"א השלום, ת"א ההגנה, נתב"ג, ירושלים יצחק נבון (תחנה אחרונה). שעת יציאה משוערת: 23:40. כמו כן, תופעל רכבת מיוחדת (מספר 8183), אשר תצא מתחנת ת"א האוניברסיטה ותעצור בתחנות: ת"א סבידור מרכז, ת"א השלום, ת"א ההגנה, נתב"ג, פאתי מודיעין, מודיעין מרכז (תחנה אחרונה). שעת יציאה משוערת: 00:10.
בנוסף, יועמדו רכבות כונניות, אשר יופעלו בהתאם לביקושים. כל הרכבות תעצורנה בכל תחנות הביניים בקווי הנסיעה. זמני יציאתן ומסלולן של רכבות התגבור המיוחדות, עלולים להשתנות בהתאם לביקושים. מומלץ להתעדכן באתר רכבות ישראל בזמני הנסיעה, בתכנון מסלול נסיעה ובשינויים ועדכונים נוספים.
השתתפו בהכנת הכתבה: לירן לוי, רועי רובינשטיין