ההכנות לתחרות השירה האירופית עולות שלב: נועה קירל קיימה היום (ד') את החזרה השנייה להופעתה באירוויזיון על הבמה בליברפול.
2 צפייה בגלריה
נועה קירל בחזרות לאירוויזיון
נועה קירל בחזרות לאירוויזיון
נועה קירל בחזרות לאירוויזיון
(Corinne Cumming/EBU)
"לצפות בנועה קירל על המסך הגדול זו חוויה שונה לגמרי מאשר באולם", נכתב היום באתר הרשמי של האירוויזיון בעקבות החזרה השנייה של קירל, "עבודת המצלמה מדהימה, הבעות הפנים שלה פראיות לחלוטין. לא יכולים לחכות לראות את הצילומים שלה בסטודיו אחר כך". הכותרת הייתה: "לישראל עדיין יש את כוח היוניקורן".
"אני מתרגשת להיות פה, זה היה אינטנסיבי אבל כל כך כיף", חלקה קירל בריאיון שאחרי החזרה, "אני מרגישה את האנרגיה, חיכיתי לרגע הזה הרבה זמן. אני מרגישה את התמיכה והאהבה מהבית, וכולם מאוד מתרגשים עבורי. זה גורם לי להרגיש הרבה יותר חזקה ומלאת ביטחון. הייתי שופטת ב'גוט טאלנט ישראל', הייתי כל כך צעירה, בת 16. זו הייתה חוויה מדהימה, וכשאני על הבמה פה, אני מרגישה את אותו הדבר".
בתשובה לשאלה באשר לתחושותיה במידה ולא תעלה לגמר, אמרה קירל: "ברור שאהיה עצובה, אבל אני חושבת שהכל עד כה - טוב. אני פה כדי לייצג את המדינה שלי ואני עובדת כל כך קשה, וזה כל מה שמשנה. ברור שאני רוצה להיות מספר אחת, כולם רוצים להיות, אבל הניצחון האמיתי הוא איך שאני מרגישה כרגע. לכבוד הוא לי להיות על הבמה מול מיליונים, זו חוויה עצומה, רק העובדה שאני מופיעה פה מול העולם כולו. אני מייצגת את המדינה שלי, ועבורי זו זכייה".
במהלך הריאיון, כשנשאלה מי זכה בתחרות האחרונה שנערכה באנגליה, התרגשה קירל בבירור. "דנה, כמובן! (דנה אינטרנשיונל, שזכתה עם השיר "דיווה" באירוויזיון בברמינגהם ב-1998 - ר.ב). אני חושבת שזו הברכה שלי, אני אוהבת את דנה, היא חברה שלי וכל כך מוכשרת ואני אוהבת אותה. אני מקווה שזה יביא ברכה. מי יודע?".
קירל גם נשאלה באשר לעצה שהייתה נותנת לנועה קירל בת ה-13, הגיל שבו החלה את הקריירה שלה. "תמשיכי להאמין בעצמך", ענתה, "כי יהיו הרבה דעות ורעשי רקע". בנוסף, שיתפה קירל את תחושותיה כשהיא על הבמה. "אני מרגישה הכי מלאת ביטחון, הכי חזקה, הכי יפה, הכי הכל. זה קשה להסביר, אבל התחושה הזו שאתה גורם לאנשים שמחה - זה הדבר הכי מחבק שיש. אני בטוחה במי שאני על הבמה".
כאמור זוהי החזרה השנייה למעשה של קירל, כשהפעם הבאה שתעלה על הבמה תהיה בחזרה הגנרלית שתיערך בשבוע הבא - זו כבר תהיה חלק מהתחרות, ובהתאם, ההופעה גם תנוקד. לפי המשלחת הישראלית, החזרה נמשכה 20 דקות בדיוק, כנהוג בחזרה השנייה. קירל ביצעה את הנאמבר שלוש פעמים ברציפות, כשעיקר החזרה לדברי המשלחת הישראלית במקום התמקדה בשינויי התאורה לבקשת הצוות האומנותי של המשלחת הישראלית, ועם תוספות פירוטכניות המשתלבות בחלקו האחרון של המופע.
הזמרת הישראלית עלתה לבמה אחרי שווייץ, כשמאחורי הקלעים, באופן אקראי או שלא, היא מוקמה סמוך מאוד לחדר של הנציגה השבדית, לורין, שמובילה את טבלאות ההימורים בשבועות האחרונים.
2 צפייה בגלריה
נועה קירל בחזרה השנייה באירוויזיון
נועה קירל בחזרה השנייה באירוויזיון
נועה קירל בחזרה השנייה באירוויזיון
(Corinne Cumming/EBU)
שלשום קירל עלתה לביצוע ראשון של "יוניקורן" על במת האירוויזיון, שחשף את מבנה ההופעה שמתחילה בקופסת לדים גדולה, צבעונית ומוארת, וכן את התלבושת שהזמרת תלבש לאורך כל התחרות - מכנסיים שחורים רחבים ועתירי כיסים, טופ מבריק בצבעי ורוד ושחור בשילוב שרוולים שקופים, כשלאורך הנאמבר היא עוברת לבגד גוף תחתון תואם. המראה של קירל תואר על ידי אתר האירוויזיון הרשמי כ"רטוב".