הראפר דרייקו דה רולר (Drakeo The Ruler) נדקר בפסטיבל מוזיקה בלוס אנג'לס ומת מפצעיו בבית החולים, כך דיווחו אתמול (א') כלי תקשורת בארצות הברית.
3 צפייה בגלריה
דרייקו דה רולר
דרייקו דה רולר
דרייקו דה רולר
(צילום: Wyatt WINFREY/SCOTT JAWSON/AFP)
האירוע התרחש לפני יומיים מאחורי הקלעים של פסטיבל ההיפ הופ והסול Once Upon a Time In L.A בלוס אנג'לס, שבין היתר כלל גם הופעות של הראפרים סנופ דוג, 50 סנט, דה גיים ו-YG. על פי המשטרה, המוזיקאי בן ה-28, דארל קאלדוול בשמו האמיתי, ניסה להפריד קטטה ונדקר תוך כדי.
לאחר שקאלדוול פונה לבית החולים במצב קשה, החליט סנופ דוג, שנמנה גם בין מפיקי המופע, לבטל את הופעתו. בעקבות כך, מארגני המופע החליטו לסגור אותו - וזאת לפני שעלו על הבמה שאר המופיעים, בהם שמות אגדיים כמו אל גרין, אייס קיוב, וההרכב סייפרס היל. קאלדוול אמור היה להופיע בשעה 20:30, בערך בזמן שבו נדקר.
3 צפייה בגלריה
דרייקו דה רולר
דרייקו דה רולר
דרייקו דה רולר
(צילום: Wyatt WINFREY/SCOTT JAWSON/AFP)
מאז החל את הקריירה שלו ב-2014 ותחת השם דרייקו דה רולר, הפך קאלדוול, יליד לוס אנג'לס, לראפר מצליח. המיקסטייפ הרביעי שלו זכה ליותר מ-10 מיליון הורדות. ב-2018 נעצר קאלדוול באשמת רצח שלכאורה ביצע ב-2016, אולם ב-2019 זוכה מהחשדות נגדו. מאוחר יותר באותה השנה נעצר שוב לאחר שהתובע המחוזי החליט על אישומים נוספים, ובנובמבר 2020 שוחרר במסגרת עסקת טיעון.
המוזיקאי דרייק, שהתארח בסינגל של דרייקו דה רולר מוקדם יותר השנה, היה מראשוני מספידיו. "לא, בן אדם, החרא הזה לא אמיתי", פרסם בסטורי בעמוד האינסטגרם שלו. "מה אנחנו עושים. תמיד הרמת לי את מצב הרוח עם האנרגיה שלך. נוח בשלום".
3 צפייה בגלריה
דרייק
דרייק
הסטורי של דרייק
(אינסטגרם)
גם סנופ דוג, שכאמור ביטל את הופעתו לאחר אירוע הדקירה, חלק עם עוקביו באינסטגרם את צערו על האירוע, והוסיף: "הייתי בחדר ההלבשה שלי כשהודיעו לי על האירוע ובחרתי לעזוב באופן מיידי את שטח הפסטיבל".
את דבריו חתם סנופ דוג ב"אני מתפלל לשלום בהיפ הופ" - וזאת בעקבות השנה האחרונה, שבמהלכה מצאו את מותם בנסיבות אלימות חמישה ראפרים, כשדרייקו דה רולר הוא השישי.