הקומיקאי ואיש הטלוויזיה טל פרידמן הגיש היום (ג') בפעם הראשונה את אולפן ליגת האלופות בערוץ הספורט במקומו של אחד ממייסדי התוכנית מודי בר-און ז״ל.
פרידמן פתח את התוכנית במונולוג מרגש שהוקדש כולו למנחה הוותיק של התוכנית שהלך לעולמו לפני כשלושה חודשים. "ערב טוב, אני מאמין שאם הייתי יושב עכשיו בבית וצופה בליגת האלופות הייתי מחכה למודי. לחיוך שלו, לידיים הפרוסות לצדדים, לקול שלו, לחיתוך דיבור הכל כך אופייני והייתי אומר לבן שלי לידי, אין לו לחליף למודי, ולא יהיה לו תחליף. כל דבר שישימו במקומו יהיה פחות".
1 צפייה בגלריה
טל פרידמן באולפן ליגת האלופות
טל פרידמן באולפן ליגת האלופות
טל פרידמן באולפן ליגת האלופות
(צילום מסך מתוך ערוץ הספורט)
פרידמן הוסיף בהתרגשות: "איך אפשר בלי מודי בר-און שהיה זוכה ללא ספק בתואר כדור הזהב של מנחי ליגת האלופות. אני ראיתי כמה מאירופה. אצלם זאת עוד תוכנית ספורט וכאן דווקא בארץ, מודי הביא את הכדורגל למקומות אחרים, עמוקים, תרבותיים, מרגשים וגם מצחיקים. ואני בתור סתם חובב כדורגל הייתי קם מדי פעם מהספה ומוחא כפיים לחבר המוכשר שלי מלימודי המשחק באוניברסיטת תל אביב. רוב המפגשים החברתיים שלנו קרו במשחקי הפועל חיפה. והקבוצה שלנו היא כמו הסכסוך הישראלי פלסטיני: בלי עתיד, בלי תקווה, בלי חלום. אז מה עושים? צוחקים על זה, כמו על כל כאב. מודי לימד אותנו שכדורגל מצחיק, מרגש, ובעיקר גורם לכל אוהד לצאת מהאדישות שלו ולחזור להיות ילד בן 8. אהבת הכדורגל חוצה גילים, דורות, מעמד סוציו-אקונומי, מגדרים ולכן אנחנו כל כך מתורגלים בלסבול, לכעוס, להתעצבן על הקבוצה שלנו, ומצד שני להרגיש בכל הגוף את הטעם המתוק כל כך של הניצחון. אז בהצלחה לכולנו, געגוגעים חזקים מאוד למודי, והדבר שהיה הכי חשוב למודי - שפשוט תבלו".
צפו במונולוג המרגש.