השחקנית אנני ורשינג הלכה לעולמה בגיל 45, בעקבות מחלת הסרטן. כך מסר בעלה, השחקן סטיבן פול, בהצהרה שפרסם היום (א').
2 צפייה בגלריה
אנני ורשינג
אנני ורשינג
אנני ורשינג
(צילום: AP)
ורשינג השתתפה בשלל תוכניות טלוויזיה והייתה ידועה בעיקר בזכות גילום תפקידה של סוכנת ה-FBI רנה ווקר בסדרה "24", אמה ווייטמור ב"טיימלס", לזלי דין בסדרה מבית מארוול "הבורחים", לילי סלבטור, אימם של דיימון וסטפן ב"יומני הערפד" ובדיבוב קול דמותה של טס במשחק המחשב המצליח "האחרונים מבינינו". בנוסף ורשינג השתתפה בשלל תפקידי אורח בסדרות "מסע בין כוכבים: פיקארד", CSI ו-NCIS, "על טבעי" ועוד רבות. בשנת 2020 אובחנה עם מחלת הסרטן והמשיכה לשחק במספר תפקידים לאחר קבלת האבחון.
"יש חור בגודל של מערה בנשמה של המשפחה שלנו היום. אבל היא עזבה אותנו עם הכלים למלא אותו", ספד לה בעלה השחקן סטיבן פול. "היא מצאה פלא בדברים הפשוטים ביותר. היא לא הייתה צריכה מוזיקה בשביל לרקוד. היא לימדה אותנו לא לחכות שההרפתקה תמצא אותנו. 'לכו תחפשו אותה. היא בכל מקום', ואכן, נמצא אותה. הייתי מסיע את הבנים שלנו, שהיו לאהבות חייה, והיא הייתה מנופפת וצועקת לנו עד שהיינו מחוץ לטווח שמיעתה. אני עדיין שומע את קולה באוזניי. להתראות, שותפתי".
2 צפייה בגלריה
אנני ורשינג
אנני ורשינג
אנני ורשינג
(צילום: GettyimagesIL)
מפיק ובמאי הסדרה "24", ג'ון קסר ספד לשחקנית: "ליבי נשבר לחתיכות רבות מספור. אנני נכנסה לתוך עולמי בלב פתוח ובחיוך מדבק. הכישרון שלה עצר את נשימתי. אנני הייתה הרבה מעבר לקולגה, היא הפכה לחברה אמיתית עבורי, עבור משפחתי ועבור כל חבר צוות שאי פעם עבד עמה. היא באמת תחסר לכל אלה ולמעריציה. אנני, השארת עלינו את חותמך".
היא הותירה אחריה את בעלה ואת את שלושת ילדיהם פרדי, אוזי וארצ'י.