פרטים חדשים נחשפים על ההתנהגות הבלתי הולמת של הקומיקאי ביל מארי (72) על הסט של הסרט Being Mortal. בתחקיר חדש באתר Puck שעלה הערב (ג') נטען כי מארי שילם 100 אלף דולר לאישה שהתלוננה כי הצמיד אותה בכוח למיטה, רכן מעליה ונישק אותה בכוח.
2 צפייה בגלריה
ביל מארי
ביל מארי
ביל מארי
(צילום: Getty Images/Ernesto S. Ruscio)
באפריל האחרון, בצל ההאשמות, הופסקה ההפקה של הסרט שהיה אמור להיות הראשון שאותו מביים הקומיקאי עזיז אנסרי. כעת התחקיר חושף פרטים נוספים: מארי הצמיד למיטה עוזרת הפקה צעירה, רכן מעליה ונישק אותה בכוח על המסכה שלה. הקומיקאי טען שזו הייתה רק התנהגות "מליצית", בעוד האישה תיארה את ההתנהגות כ"מינית לחלוטין שהותירה אותה מזועזעת".
עוזרת ההפקה הגישה תלונה רשמית, וכך גם עובדת נוספת שהייתה עדה לאירוע. על פי התחקיר מארי והמתלוננת הגיעו להסדר באמצעות גישור, כשבסופו הוא שילם לה 100 אלף דולר תמורת שמירה על סודיות, ושלא תגיש תביעות נגד מפיקי הסרט, כולל חברת סרצ'לייט והבעלים שלה - חברת דיסני.
2 צפייה בגלריה
ביל מארי
ביל מארי
ביל מארי
(צילום: Getty Images/Dean Mouhtaropoulos)
כשהפרשייה התפרסמה לראשונה הפקת הסרט לא קשרה את שמו של מארי לתלונות, אך בריאיון ל-CNBC הוא חשף כי התלונות הופנו כלפיו ותיאר את ההתרחשות על הסט כ"חילוקי דעות. עשיתי משהו שחשבתי שמצחיק והוא לא התפרש כך".
מארי זוכה בימים אלו לכותרות גם בשל הופעתו בממואר של השחקנית זוכת האוסקר ג'ינה דייויס, שטוענת שהתנהג כלפיה בבריונות וצרח עליה לפני מאות אנשי צוות בצילומים של הסרט Quick Change ב-1989. דייויס אומרת שההתנהגות הזו החלה אף במפגש הראשון שלהם, באודישן שלה, וסיפרה ל"טיימס" הבריטי כי "הייתי צריכה לקום וללכת או לפחות להגן על עצמי, אבל אז לא הייתי מקבלת את התפקיד".