בוקר טוב, חברות מוצהרות שכמוכן. אמש נפרדנו מאחת מאושיות היסוד של העונה, האיש שהוכנס בהפתעה לבית האח רק בשביל להישכח באחת הפינות ולנהל יקום אוטרקי משל עצמו; יקום בו העלבת נשים היא חיזור לגיטימי וחוסר יכולת להתמודד עם העובדה שכולם כועסים עליך היא עדות ל"לב טוב". שרון היה נטע כל כך זר בבית האח שאין אפילו מה להגיד עליו, ובמובן מסוים זאת מחמאה לליהוק העונתי, כי בדרכו העממית וה"קודם כל ערב טוב לכולם" שלו, הוא עוד היה עשוי לפרוח בעונות אחרות, שטחיות יותר ודלות איי.קיו.
אבל הפעם הוא לא מצא את משתמשי הקצה של המודל העסקי שלו, את הקונטרה שכל דייר זקוק לה כדי להוכיח שיש לו אישיות, ולכן גם לא הצליח להתקדם בבית. צר לי שרון, על שהוכנסת בחטף לבית האח ויצאת ממנו מבלי להותיר שום חותם, וואט סו אבר. היה שלום, חיוך של צרפתי בנתניה. לדעתי אתה צריך לדרוש שיחזירו אותך ישירות להופעה של שמעון בוסקילה ממנה נשלפת, או לפחות לקבל החזר על הכרטיס.
2 צפייה בגלריה
מתוך "האח הגדול"
מתוך "האח הגדול"
נפרדים משרון. מתוך "האח הגדול"
(צילום מסך, רשת 13)
אבל מה לי כי אלין? אתמול סוף סוף זכינו ברוב טקס להיכנס עם נתנאל ודיאן לחדר הסודות, החדר בו נחשפים סודות מן העבר, שאליו נכנסים כדי לגלות פרטים אקזוטיים על הדיירים; החלון במטריקס שממנו מגיחות אקסיות מיתולוגיות ושדים מהרזומה. שאני אמשיך? נתנאל ודיאן עשו את דרכם במעלית אל תוך החדר רק כדי שהאח הגדול יעשה שם את מה שהיה צריך לעשות כבר מזמן ולחתוך את חבל הטבור המאוס בין שניהם, זה שמעניק להם חסינות אוטומטית מהדחה מדי שבוע. אין לי מושג למה היה צורך לשנע אותם לחדר הסודות בשביל זה, אפשר היה פשוט לעשות את זה בסלון, עם קצת יין, אלכוהול לחיטוי ומוהל שמוצץ את הדם. אבל ניחא, העיקר שזה קרה ועכשיו אפשר להמשיך בשקט להגשמת שאיפותינו האחרות, כלומר להתחיל להריץ הימורים על הכותרת שיקבל הריאיון עם דיאן אחרי שהיא תודח (הימור שלי: "הכדורים לא היו חזקים מספיק").
רוב הדקות היקרות של הפרק הוקדשו גם הפעם לריב האהוב, זה שאף עונה לא שלמה בלעדיו, הקרב על הטבק. אם לא הייתי יודעת אחרת, הייתי חושבת שהדיירים עברו לסחר בסמים קלים עד קשים – 10 גרם פה, 15 גרם שם. ולא, הוודג' של שחף שטוף זעם צדקני בחלוק רחצה לא בדיוק עוזר. הצד החיובי של הריב על הסיגריות הוא העובדה שריוואה קיבלה זמן מסך. הצד הפחות חיובי הוא שזמן המסך הזה השתייך לסוגת הפרסום השלילי, שהוציא אותה כאחרונת הדיאניות. למרבה הצער אף אחד לא טרח לציין בפרק את העובדה שכמות הטבק שכל דייר יקבל סוכמה על דעת כולם עוד לפני שליחת התקציב, וריוואה אכן כשלה במקום בו היתה צריכה להתעלות מעל הזעם ולהסביר את עצמה, תכונה שמן הסתם עוד תכניס אותה לצרות בעתיד.
2 צפייה בגלריה
מתוך "האח הגדול"
מתוך "האח הגדול"
ממשיכים להיפרד משרון. מתוך "האח הגדול"
(צילום מסך, רשת 13)
ובינתיים, בחדר העריכה של "האח הגדול" קשובים לרחשי ליבו של העם. העניין הגובר של הצופים בטליה, כמו גם היעדרה של מערכת היחסים בין בר לאליאב, מעמיד במרכז משולש-ריבועי חדש: טליה ושחף מפלרטטים כהוגן אחד עם השני כשטליה שוב נדהמת – אללי! – מהבעת עניין רומנטית מצד גבר שהיא נמצאת איתו בקשר חברי. בינתיים, בצידי הדרכים, מועדים אופק ושרין ולא יודעים לאן להוליך את הקנאה. כל אחד מהם מגיב אחרת. אופק נופל לעקיצות ארסיות ושרין בוכה על אהבתה הנצחית והנכזבת אל הבלתי מושג. בהקשר של שניהם – על מי אני עובדת, בעיקר בהקשר של אופק – אני בונה על הכניסה השנייה, שתתרחש כנראה בשבוע הבא. אני מאוד מקווה שאופק יקבל אופק חדש (הא), שתגיע מישהי שתחזיר אותו לנקודת ההתחלה ותמשה אותו מהאובססיה לטליה והגזרים. מישהי שלא תשמור נידה ונגיעה וכפילות-מסר, ותחזיר לו שביב של מציאות בתוך החיים הבועתיים בבית האח. בפרק הבא: כביסה מלוכלכת. תהיו חזקים.