"האחרונים מבינינו" מבית HBO, שעוקבת אחר ג'ואל ואלי, שני שורדים במסע ברחבי ארצות הברית 20 שנה לאחר שזיהום שנובע מפטרייה הביא להשמדת רוב אוכלוסיית העולם והפיכתה לזומבים, הפכה בחודש וחצי האחרונים לסדרה הכי חמה בטלוויזיה.
3 צפייה בגלריה
מתוך "האחרונים מבינינו"
מתוך "האחרונים מבינינו"
בלה רמזי, מתוך "האחרונים מבינינו"
(צילום: Liane Hentscher, HBO)
הרייטינג מטפס מפרק לפרק, הביקורות מהללות ושני הכוכבים, פדרו פסקל ובלה רמזי, זוכים להמון אהבה מהמעריצים, כשעונה שנייה כבר הוכרזה באופן רשמי.
רמזי, שהפכה לאחת השחקניות המדוברות ביותר בתקופה הזו, העניקה ריאיון ארוך ל-GQ הבריטי ובו סיפרה על החיבור עם הדמות של אלי, הקשר עם המשחק שעליו מבוססת הסדרה ובעיקר על זכויות להט"ב ולהט"בופוביה. רמזי בת ה-19, שבתחילת השנה יצאה מהארון כג'נדר פלויד והודיעה שאין לה העדפה לגבי לשון הפנייה, התייחסה לביקורות הקשות שספג הפרק השלישי בסדרה (זהירות, ספוילר), שעוקב אחר חייהם של ביל ופרנק (ניק אופרמן ומוריי בארטלט), זוג גאה, במהלך 20 שנות האפוקליפסה.
על אף העובדה שהציונים ל"האחרונים מבינינו" מרקיעים שחקים - 97 אחוז ב"רוטן טומייטוז" , 84 מהמבקרים ב"מטה-קריטיק" ו-9.2 מתוך 10 ב-IMDB - הפרק השלישי, המדובר ביותר בסדרה עד כה, ספג מבול של ביקורות נמוכות מצד להט"בופובים, שהתקשו לקבל את העובדה שיחסים גאים מוצגים בטלוויזיה.
3 צפייה בגלריה
מתוך "האחרונים מבינינו"
מתוך "האחרונים מבינינו"
פסקל ורמזי. מתוך "האחרונים מבינינו"
(צילום: Liane Hentscher, HBO)
"זה לא מטריד אותי יותר מדי", אמרה רמזי ל-GQ. "אני יודעת שאנשים חושבים מה שהם רוצים לחשוב, אבל הם יצטרכו להתרגל לזה. אם אתם לא רוצים לצפות בסדרה כי יש בה סיפורים ועלילות שקשורים לקהילה הגאה, זה עליכם, ואתם מפסידים. זה לא גורם לי לפחד, אני חושבת שזה מגיע מתוך מקום של התרסה".
בחודש דצמבר היא סיפרה בריאיון שלבשה מחוך על החזה שלה לאורך "90 אחוז מהצילומים של 'האחרונים מבינינו', שזה כנראה לא כל כך בריא", כדי שתוכל להתרכז על הסט בצורה טובה יותר. פסקל, שאחותו היא טרנסג'נדרית, "תמך בי ממש", היא אמרה בריאיון ל-GQ, וסיפרה שלשניים היו המון שיחות על מגדר ומין. "הן לא תמיד היו עמוקות: הן יכלו להיות מצחיקות ומלאות הומור, כל הספקטרום. היינו פשוט נורא כנים ופתוחים אחד עם השנייה".
3 צפייה בגלריה
מתוך "האחרונים מבינינו"
מתוך "האחרונים מבינינו"
הפרק שעורר את הסערה. מתוך "האחרונים מבינינו"
(צילום: Liane Hentscher, HBO)
תסריט הסדרה מבוסס רובו ככולו על עלילת המשחק The Last of Us מ-2013, כשראוי לציין שבמשחק השני משנת 2020, The last of Us 2, לאלי יש מערכת יחסים עם דמות בשם דינה ובהמשך מופיע גם לב, טרנס מתבגר שנודה מהקהילה שלו שהייתה דתית קיצונית. ניתן לדמיין שלפחות חלק מקווי העלילה הללו ישולבו בעונות הבאות, מה שצפוי להרגיז מאוד, שוב, את הלהט"בופובים.