"אין גברים כאלה", הקומדיה הרומנטית יוצאת הדופן של בילי אייכנר, שכתב ומככב בתפקיד הראשי ושג'אד אפאטו הפיק, צפויה לעשות היסטוריה כשתהפוך לרום-קום הראשונה שמדורגת לצפייה מגיל 17 ומעלה והופקה על ידי אולפן גדול (יוניברסל) - אך ציון הדרך הזה לא יכלול את שכנותינו ושאר מדינות המזרח התיכון, כך דווח היום (ו') באתר "וראייטי".
2 צפייה בגלריה
מתוך הסרט "אין גברים כאלה"
מתוך הסרט "אין גברים כאלה"
מתוך הסרט "אין גברים כאלה"
הסרט, שמתוכנן לעלות לאקרנים בארצות הברית ב-30 בספטמבר ובישראל שבוע לאחר מכן, כשבהמשך גם יגיע לשאר העולם, ידלג על המזרח התיכון בעקבות "סיבות תרבותיות ומסחריות", כך מסרו מקורות המקורבים לאולפן ל"וראייטי".
טרם ידוע אילו מדינות יהיו בין המחרימות, אך על פי הידיעה ובהתאם למקרי עבר, סביר שהחרם יתרחש בערב הסעודית, איחוד האמירויות, מצרים וכוויית - כולן מדינות הידועות בהחלטותיהן לצנזר סרטים בהם קיים אפילו רמז דק לתוכן של קהילת הלהטב"ק.
עלילת "אין גברים כאלה" (Bros), כפי שהספקתם לנחש, מכילה הרבה יותר מרק איזכור למערכת יחסים גאה וליחסי מין חד-מיניים, שצונזרה או לכל הפחות הוצנעה גם בהוליווד במשך שנים רבות.
אייכנר מגלם את בובי, פודקאסטר מצליח ומנהל מוזיאון להטב"ק, שבוחר להישאר רווק בעולם הדייטים המאתגר. הכול משתנה כאשר הוא פוגש את ארון (לוק מקפרלן), עורך דין שרירי, שהוא ההפך הגמור ממנו - מה שגורם להכול להשתנות בחייו של בובי. הסיפור הוא רום-קום על פי הספר, עם כמה טוויסטים והברקות, וכאמור - מספר סצנות סקס.
2 צפייה בגלריה
מתוך הסרט "אין גברים כאלה"
מתוך הסרט "אין גברים כאלה"
מתוך הסרט "אין גברים כאלה"
את הבכורה שלו עשה "אין גברים כאלה" בפסטיבל טורונטו, ושם זכה לשבחים, כשאייכנר ומקפרלן דיברו על החשיבות של הסרט עבור קהילת הלהטב"ק.
לא מעט סרטים לאחרונה מצונזרים במדינות המפרץ והמזרח התיכון. האחרון שבהם היה "שנות-אור" של פיקסאר, שלא הוקרן בערב הסעודית, איחוד האמירויות, כוויית ומדינות נוספות בשל נשיקה בין שתי נשים במהלך אחת הסצנות.