השחקנית והקומיקאית מולי שאנון ("סאטרדיי נייט לייב") חשפה כי הוטרדה מינית על ידי השחקן גארי קולמן, אשר התפרסם ככוכב הסיטקום המצליח "על טעם ועל ריח". שאנון התארחה בתוכנית הרדיו של האוורד סטרן ביום שלישי, שם חלקה את המפגש שלה עם קולמן, שהלך לעולמו ב-2010.
2 צפייה בגלריה
גארי קולמן
גארי קולמן
גארי קולמן
(צילום: gettyimages)
לדברי שאנון, שהתארחה בתוכניתו של סטרן לרגל השקת הביוגרפיה שלה !Hello, Molly, השניים נפגשו לאחר שחתמה עם מי שהיה בשעתו הסוכן של קולמן. "הוא אמר לי לשבת על המיטה, זה היה מתוק. ואז הוא דגדג אותי קצת". שאנון מספרת כי הצהירה בנימוס בפני קולמן שהיא בתולה, אולם מאמציו של השחקן נמוך הקומה נהפכו לאגרסיביים יותר. "הוא היה נחוש ואז ניסה לנשק אותי ולעלות עליי, ואני אמרתי 'לא, גארי, עצור'. דחפתי אותו ממני, והוא ירד מהמיטה ואז עלה וקפץ עליה, כורך עצמו סביבי...".
שאנון סיפרה שהיא מניחה כי בשל ממדיו של קולמן, היא לא חשה מאוימת פיזית ממנו. "אבל זה נמשך ונמשך, וחזר על עצמו. הייתי דוחפת אותו ממני, והוא היה מטפס שוב. לבסוף, העפתי אותו ממני. הוא תפס את הרגל שלי וניסיתי להוריד אותו בבעיטה. הלכתי ונעלתי את עצמי בחדר השירותים, והוא דחף את ידיו מתחת לדלת ואמר: 'אני רואה אותך'".
2 צפייה בגלריה
מולי שאנון
מולי שאנון
מולי שאנון
(AP)
קולמן, כאמור, הלך לעולמו ב-2010 כשהוא בן 42 בלבד, לאחר שהיה שרוי בתרדמת עקב נפילה. שאנון, אשר כיכבה ב-SNL בין 1995 ל-2001, המשיכה לתפקידים בשלל סרטים וסדרות טלוויזיה, ולאחרונה כיכבה בסדרה "הלוטוס הלבן".