חברת נטפליקס הפכה כבר מזמן למעצמת תוכן עולמית, וככזו היא נוהגת לערוך כנס שנתי לחשיפת התכנים החדשים שלה לקראת העונה הבאה עלייה (ועליכם) לטובה. השיגור השנתי של נטפליקס מוצב בברזיל כבר כמה שנים באירוע המכונה "טודום" (Tudum), שבו מוצגים טריילרים לסרטים שבדרך, טעימות מסדרות חדשות והצצות לעונות חדשות, מול קהל חי ונלהב. בין התכנים הבולטים שנחשפו לקהל הנלהב בסאו פאולו היו פרומו להפקה החדשה והמושקעת של דיוויד בניוף ודי.בי. ווייס (יוצרי "משחקי הכס"), קליפ מהעונה השלישית של "המכשף", שתהיה האחרונה של הנרי קאוויל, וגם טריילר למותחן הריגול בכיכובה של גל גדות "לב של אבן".
גדות זכתה לכבוד של כוכבת על כשצעדה בדרכה לבמה, כשהיא לבושה בשמלה שחורה קצרצרה, והצטרפה לשחקנים ג'יימי דורנן ואליה בהט על הבמה. היא התקבלה בתשואות רמות כשסיפרה לקהל על הדמות החדשה שהיא עומדת לגלם ב"לב של אבן", הסוכנת הבריטית רייצ'ל סטון. גדות תיארה את הגיבורה כאישה טובת לב ורגישה, ובו בעת מקצוענית קשוחה, שקופצת, מרביצה ויורה כשצריך. הטריילר הציג לראווה סצנות מרשימות בקצב גבוה שצולמו בבריטניה, מרוקו ואיסלנד, ושבהם ניתן לחזות בגדות בסצנות האקשן האינטנסיביות.
דורנן האירי, שמופיע לצד גדות, מזכיר את הנרי קאוויל הבריטי, שכיכב לצדה ביקום גיבורי העל של די-סי כסופרמן. בעוד שהשחקנית הישראלית מפלסת את דרכה החוצה מהתפקיד של וונדר-וומן לעבר "לב של אבן", קאוויל, שפרץ ב"איש הפלדה", ממשיך להופיע כגראלט בסדרה "המכשף", אבל לא לזמן רב. הוא התייצב על הבמה לרגל חשיפת הטריילר לקראת העונה השלישית, שתהיה האחרונה שלו. ביחד עם חבריו להפקה, פרייה אלן, איה שלוטרה וג'ואי בייטי שרמז על מוות משמעותי בעלילה, ואפשר לשער כי מדובר בגראלט עצמו. מה שלא ישים סוף לסדרה המצליחה, המבוססת על סדרת ספרי הפנטזיה של אנז'י ספקובסקי הפולני.
הסדרה "המכשף" יצאה לדרך במטרה לשמש חלופה של נטפליקס ל"משחקי הכס". התוצאה לא התקרבה לרמת ההצלחה של ההפקת מבית HBO, אז ראשי נטפליקס החליטו לפתות את היוצרים בניוף ו-וייס ולפתוח את פנקס הצ'קים לצורך פרויקט חדש ומרהיב, עיבוד לסדרת ספרי המדע בדיוני של הסופר הסיני ליו צישין - 3 Body Problem. הקטע הקצר שהוקרן לא חשף הרבה מהעלילה, אבל שלל הדימויים הוויזואליים המחישו את העולם הבדיוני המופלא שבו מתרחש הסיפור, שסובב סביב התערבות של ישויות מהחלל החיצון, בהיסטוריה של כדור הארץ והמאבק של מספר מדענים על עתיד האנושות. בהמשך התייצבו השחקנים הראשיים בנדיקט וונג, ג'סי הונג, ג'בון אודבו, אלכס שארפ וגם ג'ון ברדלי, הזכור כשיתוף הפעולה הקודם שלו עם בניוף ו-וייס כסמוול טארלי ב"משחקי הכס". הם תיארו את הסדרה החדשה כחוויה טלוויזיונית חסרת תקדים.
ארנולד שוורצנגר, שזוכה לעדנה לאחרונה בחסות נטפליקס לרגל הסדרה "פובאר", ואף הוכתר כ"אחראי האקשן" בחברת הסטרימינג, גילה כי הוא קיבל עונה שנייה. בנוסף לכך, הוא הכריז השחקן כי לינדה המילטון, שאותה הוא מכיר מהפקת "שליחות קטלנית" מ-1984, הצטרפה לעונה החמישית של "דברים מוזרים". תוספת טבעית בהתחשב בנטיות הנוסטלגיות של הסדרה.
לצד החשיפות והתגליות הגדולות, נטפליקס לא הזניחה כמובן גם את הסדרות והסרטים החדשים עם שלל קדימונים. כך למשל הוקרן פרומו של שעשועון הריאליטי התחרותי החדש "משחק הדיונון: האתגר", שמבוסס על הסדרה הקוריאנית "משחק הדיונון". כמו כן, הוצג הטריילר לעונה החדשה של "לופן", וגם דימויים חדשים שאמורים לתאר את סיפור האהבה בין פנלופי לקולין, שצפוי להתפתח בעונה השלישית של "ברידג'רטון". ובגזרת "אמילי בפריז", השחקנית הראשית לילי קולינס רמזה על מה שעתיד להתרחש בעונה הרביעית.
1 צפייה בגלריה
מתוך "ברידג'רטון" - עונה 3
מתוך "ברידג'רטון" - עונה 3
מתוך "ברידג'רטון" - עונה 3
(צילום: באדיבות נטפליקס)