טרגדיה בזמן הופעתה של הזמרת טיילור סוויפט באצטדיון בריו דה ז'נרו: מעריצה שהגיעה לסבב ההופעות של סוויפט התעלפה, הונשמה במקום ומתה בעקבות דום לב מאוחר יותר, כך דיווח היום (שבת) "דדליין".
1 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
(AP)
לפי הדיווחים, אנה קלרה בנווידס מצ'דו בת ה-23 עמדה בשורה הראשונה וחיכתה כמו רבים לסוויפט שתעלה על הבמה. אולם עוד לפני תחילת ההופעה זו התעלפה ועברה דום לב. היא הונשמה באצטדיון, אך בדרכה לבית החולים היא סבלה מדום לב נוסף ולבסוף נקבע מותה.
המופע התקיים בתנאי חום קיצוניים, ומעריצים רבים התלוננו ברשתות החברתיות כי נאסר עליהם להביא עימם בקבוקי מים להופעה. סוויפט אף צולמה במהלך הערב כשהיא זורקת בקבוק מים למעריצים בזמן שהיא שרה, זאת לאחר שרבים קראו בזמן המופע "מים, מים, מים".
"אני לא מאמינה שאני כותבת את המילים האלה", התייחסה סוויפט למקרה בפוסט שהעלתה הבוקר לעמוד האינסטגרם שלה. "בלב מרוסק אני נאלצת לספר שאיבדנו מעריצה מוקדם יותר הערב לפני ההופעה שלי. אני אפילו לא יכולה להסביר כמה אני הרוסה מזה. יש לי מעט מאוד מידע, מלבד העובדה שהיא הייתה כל כך יפה וצעירה מדי".
עוד כתבה סוויפט כי לא תהיה מסוגלת לדבר על זה כשתהיה על הבמה. "אני מרגישה מוצפת מצער כשאני רק מנסה. אני רוצה לומר שאני מרגישה את האובדן הזה עמוקות וליבי השבור יוצא אל משפחתה וחבריה. זה הדבר האחרון שאי פעם חשבתי שיקרה כשהחלטנו להופיע בברזיל".