כוכב הרשת עידן אוחיון הלך לעולמו הלילה (בין שלישי לרביעי) בבית החולים ברזילי באשקלון בגיל 28. אוחיון היה יוצר תוכן בולט עם עשרות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות השונות. מהמשפחה נמסר שסיבת המוות רפואית. הלווייתו תיערך היום בבית העלמין בקריית גת. אוחיון הותיר אחריו אמא, אח ואחות.
1 צפייה בגלריה
עידן אוחיון
עידן אוחיון
עידן אוחיון
(צילום טל שחר)
בסרטוניו שילב לא פעם את אהבתו לאוכל ולא חשש לצחוק גם על עצמו ועל משקלו. עם מעל 115 אלף עוקבים בטיקטוק, 45 אלף באינסטגרם ואלפי מינויים ביוטיוב, אוחיון נחשב למשפיען רשת בולט ומוכר.
לפני כארבע שנים השתתף בתוכנית "היום בעוד שנה" עם אסי עזר. ולפני מספר חודשים לוהק לתוכנית הדוקו-ריאליטי של הוט The Creatoks לצד משפיענים נוספים שהתמודדו על התואר - יוצר התוכן של ישראל.
"יום אחד החלטתי לחזור לרשת ולהעלות סרטון טיקטוק, בלי יותר מדי מחשבה. התגעגעתי", סיפר בריאיון ל"ידיעות אחרונות" לפני מספר חודשים. "פתאום‭ 300 ‬אלף צפיות ב-‭24‬ שעות. ואז העליתי עוד סרטון, ועוד אחד, וזה התפוצץ. חזרתי לעצמי. החיים היו סבבה, המון עוקבים חדשים, אנשים עצרו אותי לסלפי ברחוב. לפני חודשיים קיבלתי שיחה מסוכנות ADD ממישהי שאמרה לי שהיא עברה על הטיקטוק שלי ורוצה שאבוא לאודישן לתוכנית ריאליטי של כוכבי רשת. אמרתי 'טוב, מגניב', אבל חשדתי. אחרי שחיפשתי בגוגל וראיתי שזאת סוכנות רצינית, עם רותם סלע ועוד מלא מפורסמים, אמרתי יאללה, והלכתי לאודישן. אחרי שבוע הודיעו לי שהתקבלתי לתוכנית. הייתי בעננים. זו מתנה כל כך גדולה אחרי תקופה קשה".
"ניסיתי לזרוק את החצים הכי חזקים שלי כדי לפגוע במשהו. בשביל להיות ויראלי בישראל חייבים סרטונים יוצאי דופן, והם יצרו את ההד שרציתי. הכוח שלי ברשת התחיל משם. היום אני כבר לא מעלה סרטוני אוכל. חשוב לי לקחת את הדבר הזה צעד קדימה ולהעביר תכנים חינוכיים שילדים יראו ויקחו מהם מסר".