בוקר טוב זלביות דלות-שומן שכמוכם. אמש נפרדנו מעמרי (עם ו' או בלי? אל תענו לי), האדם שהוכנע על ידי הקורונה, איחר להיכנס לבית, הסתכסך לרגע עם קאזם, ניסה להשכין שלום ועשה פוט מסאז' למרינה - וכל זה לא הספיק לו כשהעם החליט שהוא פחות מעניין אפילו מאילנה או דיאנה (זאת היתה אילנה או דיאנה? אל תענו לי), והוציא אותו בחוץ. למרבה הצער זה קרה בדיוק כשקאזם העניק לו את מתת הניק-ניים, והכתיר אותו בתור 'החדש', כי הוא נכנס לבית שתי דקות אחריו. בלכתו עמרי לא ציווה לנו דבר כי מבחינה מסוימת הוא מעולם לא נכנס לבית אלא נשאר בחוץ, החלים מקורונה, התפקד לפיד 'דעה לא פופולרית' שמביע רק דעות פופולריות ועשה הסבה להייטק. ההשפעה היחידה של ההדחה הזאת היא החסרתו של פיון מהמחנה של דיאן ונתנאל, ואם להסתמך על ההדחה הקודמת, אז מדובר במגמה: כל מי שנצמד לשני אלה יידע שאחד דינו, אל הגיליוטינה.
3 צפייה בגלריה
האח הגדול, משדר הדחה 25.06
האח הגדול, משדר הדחה 25.06
ביי ביי עמרי. מתוך "האח הגדול"
(צילום מסך, רשת)
כשהוא מעודד מנתוני הרייטינג ממשיך "האח הגדול" לדחוף את העונה קדימה. אמנם לא תמיד בכיוון שהיא באמת צועדת אליו, אבל קדימה. אחרי משימה שגילמה את השילוב האהוב על האח – ארט מהמם ומשימה סודית מטופשת – נשארו דיירי הבית מורעבים ומופקרים לריב מכוער על התקציב. ולא רק הם נשארו רעבים – צופים שקיוו לפרק הדחה שיסגור קצוות מכל ההתרחשויות בבית, קיבלו מנה מרוכזת מאוד של שני זוגות, האחד יותר מתיש מהשני. חשבתם שמאבקי הכח של בר ואליאב הם ילדותיים ומבישים? תחזיקו את הבירה של דיאן ונתנאל. המודעות העצמית התאבדה בשיחת "תפריד אותי מדיאן" שנתנאל ערך לאופק בפרק הזה בנסט, שיחה שהוא שילם עליה מהר ובמזומן, ותנו לי לסבר את אזניכם: במחיר הרבה יותר יקר מזה שנחשף בפרק. אבל סוף טוב הכל טוב, נתנאל התנצל וגחן אל בהונותיה של דיאן בהכנעה, ולאחר הפרעה קטנה נסיכת הגזלייטינג יכולה להמשיך לגלגל עיניים.
האמת היא שזה עצוב. נתנאל הוא בחור בן 32 שעבר כמה דברים בחיים, והעובדה שהוא השתטח מהרגע הראשון לרגליה של בחורה שבזהירות הנדרשת מעין לא מקצועית, אני יכולה לאבחן אותה כסובלת מסוציופטיזם מגעיליזם, שצעירה ממנו בעשור ושרמת התחכום של המניפולציות שלה היא לא גבוהה (בעיקר לצרוח ולחזור שוב ושוב על המשפט "לא אכפת לי מ... זה לא מעניין אותי ש.."). ה"לויאליות" שהיא דורשת מנתנאל היא בעצם הדרך שלה לבודד אותו, כדי לקבל בלעדיות על צינור ההזנה שלה. אולי המשימה הבאה, זאת שמחלקת את הבית לאהובים ואהובים פחות, תצליח לפקוח לו את העיניים או לנסוך בו קצת אומץ לראות את עצמו בנפרד מדיאן, ולא רק לנסות לצייר את עצמו ככזה בעיני אחרים.
3 צפייה בגלריה
האח הגדול - משדר הדחה 25.06
האח הגדול - משדר הדחה 25.06
איפה האומץ? נתנאל רודניצקי, מתוך "האח הגדול"
(צילום מסך, רשת)
דיאן היתה יכולה להיחשב לדמות טראגית אם היתה לה המסוגלות המינימלית לעורר חמלה. למרבה הטרגדיה היא לוהקה לעונה עם קאסט מצוין ברובו. בוגר, רהוט, מודע לעצמו ונכון לחשיפה. אפילו החוליות החלשות שלו הן מרתקות ונכונות להתבוננות עצמית בדרכן. מול הבריונות של דיאן הם במידה רבה חסרי אונים, כי מול בריונות – ממש כמו בחיים האמיתיים – אנחנו נשארים לא פעם מבולבלים, כמו משתמשי קצה שלא מבינים את הממשק. מה זה? איך אפשר לתקשר עם זה? זה לא מגיב לשום טענה הגיונית, זה לא נענה לשום הזמנה לדיאלוג, זה רק מציק ומשפיל. אז או שאתה מצטרף לזה כדי שזה לא יציק לך, או שאתה נאבק עם זה בדרך שלו. דיאן עצמה מסתובבת בבית, יורה לכל הכיוונים ומגינה בדרך היחידה שהיא מכירה (כלומר צווחות "לא אכפת לי!") על הבן אדם היחיד שבצד שלה.
היא לא תחזיק מעמד הרבה זמן, לא כשהיא תתחיל לקבל ריקושטים מבחוץ. עוד רגע ייתפסו לה השרירים של גלגלי העיניים, יגמר לה הארסנל של הקללות, ידיחו לה את בעלי הברית וייגמר האוכל שהיא טורפת באמצע הלילה כשכולם גוועים ברעב. כשזה יגיע, יקרו אחד מהשניים: היא תפונה לטיפול פסיכולוגי בחוץ (מעט מדי ומאוחר מדי), או תינטש על ידי נתנאל ובשלב מסוים תודח. ומילא זה - אני, כצופה, חשה שתאונת הדרכים הזאת ששמה דיאן כבר מתחילה להגעיל אותי יותר מאשר לסקרן אותי, וממליצה לאח הגדול לשנות את נקודת המבט. ליהקת עונה טובה, עושה רושם שהצופים מוכנים להתגלגל אתך בכרכרה הזאת. אזור נא אומץ ונסה אותנו עם תוכן שהוא לא רק ריבים והתנגחויות של ארבעה דיירים.
3 צפייה בגלריה
האח הגדול, משדר הדחה 25.06
האח הגדול, משדר הדחה 25.06
מתישהו היא תודח. דיאן שוורץ, מתוך "האח הגדול"
(צילום מסך, רשת)
הנה קונספט נועז: בגילויי חברות ובאמפתיה יש ריגוש לא פחות עוצמתי מבאדרנלין של ריב. איש לא יזקוף זאת לחובתך אם תמזוג לפרקים משהו ממערכת היחסים המעניינת של טליה ואופק ולא תגביל את הקיום של טליה לפלרטטנות עם אליאב. גלה לנו, למה ריוואה (מי? אל תענו לי) נכנסה לרשימת ההדחה? האם דניאל הוא היחיד שיודע להבדיל בין אילנה לדיאנה? מתי טליה תבין את הרמז ותפסיק עם האייליינר? אנחנו נאהב אותך לא פחות, ואולי אף יותר. ועד אז, תהיו חזקים. אילליקה.