השחקנית קים קטרל תיכנס שוב לנעלי המעצבים של סמנתה, הדמות המיתולוגית שגילמה בסדרה "סקס והעיר הגדולה", בסדרת ההמשך "פשוט ככה".
2 צפייה בגלריה
מתוך "סקס והעיר הגדולה"
מתוך "סקס והעיר הגדולה"
קטרל בתור סמנתה, מתוך "סקס והעיר הגדולה"
(צילום: HBO)
סמנתה תבליח בסדרה בפרק האחרון של העונה השנייה, אשר תעלה ב-22 ביוני, לסצנה אחת בלבד שבמהלכה היא משוחחת בטלפון עם קארי בראדשו (שרה ג'סיקה פרקר). לפי הדיווחים, הסצנה של קטרל צולמה ללא נוכחותן של אף אחד מכוכבות הסדרה, שבה מככבות מלבד פרקר גם קריסטין דייויס וסינתיה ניקסון.
"פשוט ככה", המשודרת בשירות הסטרימינג HBO מקס וזמינה בארץ ב-HOT, עלתה לאוויר בדצמבר 2021 ולפי הדיווחים השונים רשמה נתוני צפייה מרשימים, אם כי HBO מקס לא שחררה נתונים רשמיים. סדרת-האם "סקס והעיר הגדולה" עלתה לאוויר ב-1998, והפכה להצלחה גדולה ותופעת תרבות שאף הולידה צמד סרטי קולנוע אשר שברו קופות, וזאת למרות הביקורות הקוטלות.
בעבר הודיעה קטרל, מי שגילמה את דמותה האייקונית של סמנתה טורפת-הגברים, כי היא מתנגדת בתוקף לכל חידוש של הסדרה וכי לא תיקח חלק בעיבודים הבאים. "שחררתי את סמנתה ואני לא מעוניינת יותר לחזור לדמות הזו", אמרה בריאיון לפירס מורגן ב-2017.
2 צפייה בגלריה
מתוך "פשוט ככה" - עונה 2
מתוך "פשוט ככה" - עונה 2
שרה ג'סיקה פרקר, מתוך "פשוט ככה" - עונה 2
(צילום: באדיבות HOT ו-NEXT TV)
במהלך השנים דווח על יחסי איבה בין קטרל ובין פרקר, על הסט של "סקס והעיר הגדולה" ומחוצה לו. ב-2018, אחרי שפרקר הביעה את צערה בפומבי בעקבות הידיעה על אודות מות אחיה של קטרל, כריסטופר, השחקנית תקפה באינסטגרם: "אני לא צריכה את האהבה או התמיכה שלך בשעה טרגית זו, שרה ג'סיקה פרקר. אימא שלי שאלה אותי היום 'מתי שרה ג'סיקה פרקר הצבועה הזאת תניח לך?'. הניסיונות החוזרים שלך ליצור איתי קשר מהווים תזכורת כואבת לאישה האכזרית שהיית בעבר וגם היום. תני לי להבהיר לך את זה (אם לא הצלחתי עד עכשיו) - את לא המשפחה שלי, את לא חברה שלי. אני כותבת כדי להגיד לך אחת ולתמיד שתפסיקי לנצל את הטרגדיה שלי כדי לשמר את תדמית הילדה הטובה שלך".
במהלך עונתה הראשונה נקלעה "פשוט ככה" למשבר אחרי שאחד מכוכביה, כריס נות' המגלם את דמותו של מיסטר ביג, הואשם על ידי שתי נשים באונס ובתקיפה מינית. פרקיה הראשונים של הסדרה, שכללו סצנות בכיכובו של נות', כבר שודרו בעת פרסום ההאשמות נגדו - אולם הסצנות בכיכובו שאמורות היו להיות משודרות בסוף העונה, נגנזו.