כוכבת ריאליטי לשעבר חושפת "שי אביטל התעלל בי": הילה קרוגמן, לשעבר כוכבת תוכנית הריאליטי "TLV - עושים את תל אביב", כתבה פוסט תקיף באינסטגרם נגד סוכן הדוגמניות.
2 צפייה בגלריה
שי אביטל
שי אביטל
שי אביטל
(צילום: ענת מוסברג)
"כמו רבות, הגעתי אליו עם חלום להיות דוגמנית. הוא היה סוכן רציני ושמו הלך לפניו. כשהייתי בת 19 הוא ניסה לנשק אותי, ככה פתאום", כותבת קרוגמן. "רכנתי אחורה ומיהרתי לשנות נושא. מרוב הלם לא ידעתי איך להגיב. זו הייתה הפעם היחידה שהוא ניסה לכפות את עצמו עליי בצורה פיזית. עכשיו כשאני שומעת עדויות של בנות אחרות, כנראה שהיה לי 'מזל'. האמנתי שאם הייתי מספרת הקריירה שחלמתי עליה תלך לפח. כי זה מה שהוא היה עושה - גורם לך לחשוב שהוא מעוניין בך, כדי שלא תראי בזה הטרדה אלא ניסיון חיזור. כי את ילדה צעירה עם חלומות גדולים שלא מבינה כלום מהחיים אז את המטרה הכי קלה, ואם את רוצה להצליח כדאי מאוד שתזרמי או לפחות תסתמי".
קרוגמן משתפת כי במשך שנים אביטל "שלח לי הודעות, מבטיח שאם לא אשתף פעולה, אוכל לעשות 'טבלאות' כדי לחשב כמה הפסדתי. לשמחתי לא נפלתי לשידולים שלו, אך עדיין, בכל הזדמנות הוא שם לי רגליים. אם זה אודישנים, הזדמנויות עסקיות, פגישות עם סוכנים אחרים שהלכו מעולה ויום למחרת כאילו בלעה אותם האדמה, הוא דאג באופן אישי שאבין שבלעדיו אני לא אצליח. קשה לי להסביר מה זה עושה לנפש של ילדה שבסך הכל רצתה להגשים חלום, לקבל סטירות לחי על ימין ועל שמאל, כשהדבר שעיכב אותה, לפי דברי מישהו מהתעשייה שזרק את המילים הבאות כלאחר יד, הוא ש'הסתכסכתי עם האיש הלא נכון'".
בנוסף לעדות, קרוגמן שיתפה צילום מסך של שיחה שניהלה עם אביטל לכאורה ובה כתב לה: "מדהים למה כל הכוכבים נתנו לך בסתר ועלי עשית פוזות".
2 צפייה בגלריה
הילה קרוגמן ושי אביטל
הילה קרוגמן ושי אביטל
הילה קרוגמן ושי אביטל
(צילום מסך)
"את ההודעות הנ"ל קיבלתי אחרי שהתראינו ובחרתי להתעלם ממנו", ציינה קרוגמן. "מיותר לציין שהמילים הנמוכות והפוגעניות האלו מסעירות אותי עד היום. צילמתי את המסך וידעתי שיום יגיע ואוכל להשתמש בהן לחשוף את חלאת האדם שהוא. כל כלב מגיע יומו. עכשיו אני אמא, ואעשה הכל כדי שהבת שלי לא תגדל בעולם שכדי להגשים את עצמה היא תצטרך למכור את נשמתה. אעשה כל שביכולתי כדי שאנשים כמוהו יישבו מאחורי סורג ובריח. אני עושה את זה בפנים חשופות וללא פחד מוכנה להילחם. מאושרת שאחרי שנים של התעללות, הגיע התור שלי, שלנו, להראות לאיש הזה מי פה בעמדת הכח האמיתית".
את הפוסט כתבה קרוגמן בעקבות תחקיר של העיתונאי חיים אתגר בתוכנית "חשיפה", שצפוי להתפרסם בשבוע הבא, ובו הובאו חלק מהעדויות כנגד אביטל כבר אמש. בתוך כך, גם בתוכנית "הצינור" של גיא לרר הובטחו עדויות כנגד סוכן הדוגמניות.
אביטל טרם הגיב לפניית ynet בנוגע לטענותיה של קרוגמן.