הדוב - עונה 2 (The Bear)

מתי ואיפה: 2 באוגוסט, דיסני+. מה הסיפור: העונה השנייה והמצופה של הדרמה הקולינרית סוף-סוף עושה עלייה ונוחתת אצלנו בדיסני+. הפעם - כרמי פותח מסעדה, וביקורות מעבר לים מדווחות שהסדרה רק משתפרת. למי מכם שמצטרף באיחור, כרמן (כרמי) הוא שף מקצועי שעבד במסעדת פיין-דיינינג בניו יורק עד שנאלץ לשוב לעסק המשפחתי בעקבות מות אחיו, ומנסה להפוך את מזללת הכריכים שלו למצליחה, תוך שהוא נאבק עם עובדים בעייתיים וחובות עתק.
בסוף העונה הקודמת (ספוילר לפניכם) הוא מוצא במפתיע במטבח סכומי כסף אדירים שמאפשרים לו לפתוח את מסעדת חלומותיו. בעונה החדשה, יחד עם סידני הסו-שף שלו וצוות המטבח המאתגר, הם יתמודדו עם הקשיים שכרוכים בפתיחת מסעדה חדשה, תוך שכרמי עוד משלים עם המוות של אחיו והתמודדויותיו הנפשיות.
9 צפייה בגלריה
מתוך "הדוב" - עונה 2
מתוך "הדוב" - עונה 2
מתוך "הדוב" - עונה 2
(צילום: באדיבות דיסני+)
מי בפנים: השחקנים מהעונה הקודמת מככבים גם בנוכחית, כשג'רמי אלן ווייט ("חסרי בושה") חוזר לתפקיד הראשי, שעליו גם זכה בפרס גולובוס הזהב, איו אדבירי ("פה גדול") תחזור לעמדת הסו-שף, ובוב אודנקירק ("סמוך על סול") יופיע בתפקיד אורח.

לייקרס: קבוצה מנצחת - עונה 2 (Winning Time: The Rise of the Lakers Dynasty)

מתי ואיפה: 7 באוגוסט, ב-yes, HOT וסלקום TV. מה הסיפור: עונה שנייה לדרמת הספורט המגוללת את סיפור עלייתה של קבוצת הכדורסל הענקית הלוס אנג'לס לייקרס. הסדרה בהפקתו של אדם מקיי (שאחראי על להיט HBO נוסף, "יורשים") גררה גם לא מעט ביקורות מצד הספורטאים המוצגים בה, בהם מג'יק ג'ונסון וג'רי ווסט - שטענו כי הייצוג שלהם לא מדויק.
העונה הקרובה תתמקד ביריבות ארוכת השנים של הלייקרס עם הקבוצה המתחרה - הבוסטון סלטיקס, כל זאת בעוד חברי הקבוצה והצוות מתמודדים עם אתגרים אישיים - ג'רי באס, הבעלים, שמתקשה לתמרן במערכת היחסים עם בתו, וההתמכרות לסקס של מג'יק ג'ונסון.
9 צפייה בגלריה
מתוך "לייקרס: קבוצה מנצחת" - עונה 2
מתוך "לייקרס: קבוצה מנצחת" - עונה 2
מתוך "לייקרס: קבוצה מנצחת" - עונה 2
(צילום: באדיבות HBO)
מי בפנים: ג'ון סי. ריילי ("שיקגו"), ג'ייסון קלארק ("אויבי הציבור"), אדריאן ברודי ("הפסנתרן"), סאלי פילד ("פורסט גאמפ"), ג'ייסון סיגל ("איך פגשתי את אמא") ועוד.

רק רוצחים בבניין - עונה 3 (Only Murders in the Building)

מתי ואיפה: 8 באוגוסט, דיסני+. מה הסיפור: צ'רלס, אוליבר ומייבל, השלישייה שפותרת מקרי רצח בפודקאסט שמוקלט בבניין באפר-איסט סייד, חוזרת בעונה חדשה עם כמה שחקני חיזוק מרשימים. אל הכוכבים סלינה גומז, סטיב מרטין (שנמנה גם על היוצרים, יחד עם ג'ון הופמן) ומרטין שורט מצטרפים שני שמות מרשימים במיוחד - פול ראד ומריל סטריפ.
בן גלנרוי (ראד) הוא כוכב המשתתף במחזה החדש בברודוויי של אוליבר (שורט), אולם הופעת הבכורה שלו נגדעת כאשר הוא מת באופן פתאומי על הבמה. בסיועה של שחקנית המשנה לורטה דורקין (סטריפ, שנראית בטריילר מתנצלת על כישורי המשחק שלה), השלישייה יוצאת לפענח את התעלומה, בזמן שאוליבר מנסה נואשות להעלות את המחזה בכל זאת. הימורים: מריל סטריפ היא הרוצחת.
9 צפייה בגלריה
מתוך "רק רוצחים בבניין" - עונה 3
מתוך "רק רוצחים בבניין" - עונה 3
מתוך "רק רוצחים בבניין" - עונה 3
(צילום: באדיבות דיסני+)
מי בפנים: קצת ספיילרנו לכם - אבל כאמור, סטיב מרטין, מרטין שורט, סלינה גומז, מריל סטריפ, פול ראד, וגם - אשלי פארק ("אמילי בפריז"), ג'סי וויליאמס ("האנטומיה של גריי") ועוד.

מבוסס על סיפור אמיתי (Based on a True Story)

מתי ואיפה: 9 באוגוסט, ב-yes ו-HOT. מה הסיפור: ובכן, אם לדבר בהכללות גסות, מדובר בטייק של פיקוק על "רק רוצחים בבניין". גם כאן חייהם המאתגרים של אווה וניית'ן, זוג נשוי צעיר עם תינוק בדרך, עוברים טלטלה כשבאזורם מתרחש רצח. במקום לדווח לגורמים הרלוונטיים, השניים מחליטים להקליט פודקאסט טרו-קריים על המקרה. נשמע מוכר?
את סטיב מרטין והופמן בשולחן היוצרים מחליף קרייג רוזנברג (שהקרדיטים שלו כוללים גם עבודה על להיט גיבורי העל מבית אמזון פריים, "הבנים", והספין-אוף המצופה שלו - "דור ה-V"). על כיסא הבמאי מתיישב ג'ייסון בייטמן (כוכב "משפחה בהפרעה"), וכשאת הקאסט מובילים קיילי קווקו וכריס מסינה, שעולם הקומדיה לא זר להם בלשון המעטה - נראה שיש כאן מתכון להצלחה.
9 צפייה בגלריה
מתוך "מבוסס על סיפור אמיתי"
מתוך "מבוסס על סיפור אמיתי"
מתוך "מבוסס על סיפור אמיתי"
(צילום: באדיבות HOT ו-yes)
מי בפנים: קיילי קווקו ("המפץ הגדול"), כריס מסינה ("מינדי"), נטליה דייר ("דברים מוזרים"), טום בייטמן ("רצח באוריינט אקספרס") ועוד.

סטריינג' פלאנט (Strange Planet)

מתי ואיפה: 9 באוגוסט, אפל TV פלוס. מה הסיפור: סדרה חדשה של דן הרמון היא תמיד סיבה למסיבה. האיש שבאמתחתו יצירות שכבר מזמן זכו למעמד קאלט - בהן "ריק ומורטי" (שאותה יצר יחד עם ג'סטין רוילנד), והסיטקום המופרע "קומיוניטי" - נוחת באפל TV פלוס עם סדרת אנימציה חדשה למבוגרים.
9 צפייה בגלריה
מתוך Strange Planet
מתוך Strange Planet
מתוך Strange Planet
(צילום: באדיבות אפל TV פלוס)
הסדרה בת עשרת הפרקים מבוססת על קומיקס אינטרנטי מפורסם באותו שם מאת ניית'ן פייל, שישמש כיוצר-שותף גם בסדרה. העלילה תעקוב אחר ישויות כחולות מאוירות בעודן בוחנות מנהגים והרגלים אנושיים באופן אבסורדי, כפי שמגדיר הסינופסיס הרשמי. כשהאנימציה כולה בצבעי פסטל מרגיעים וההומור הייחודי של פייל והרמון מוביל את העלילה, אנחנו נשמח להיות חלק מ"עולם מוזר".
מי בפנים: לורי טן צ'ין ("כתום זה השחור החדש"), דני פודי (לנצח עאבד מ"קומיוניטי"), האנה איינבינדר ("האקס").

אימפריית הכאב (Painkiller)

מתי ואיפה: 10 באוגוסט, נטפליקס. מה הסיפור: מיני-דרמה על תחילת משבר האופיואידים בארצות הברית בשנות ה-90. כשהיא שואבת השראה מהמאמר "המשפחה שבנתה אימפריה על כאב" שפורסם ב"ניו יורקר" ומהרומן "משכך הכאב: אימפריה של מרמה ותחילת משבר האופיואידים באמריקה" מאת בארי מאייר, הסדרה מתארת את סיפורה של משפחת סקאלר, בעלת מעצמת הפארמה פדרו.
ב-1995 ייצרה פרדו את האקוסיקוטון, שהיא הסם אוקסיקודון בשחרור מושהה. בשלל דרכים לא מאוד אתיות, שכוללות הכנסת אנשים מהחברה ל-FDA, סילוף מידע בכתבים רפואיים ומסעות קידום הגובלים בשוחד - היא הציפה את השוק בחומרים ממכרים ומסוכנים שלא פעם הובילו למוות ממנת יתר. לאורך השנים שמה נקשר באדיקות במשבר האופיואידים בארצות הברית (שימוש יתר בתרופות משככות כאבים ממכרות שהובילו לא פעם למוות) ובשנת 2007 היא אף שילמה 600 מיליון דולר בקנסות. בואו נאמר שהגיע הזמן שהסיפור הזה יהפוך לבינג' בנטפליקס.
9 צפייה בגלריה
מתוך "אימפריית הכאב"
מתוך "אימפריית הכאב"
מתוך "אימפריית הכאב"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: מתיו ברודריק ("שמתי ברז למורה"), אוזו אדובה ("כתום זה השחור החדש"), ווסט דוכובני - כן, הבת של דייויד, דינה שיהאבי ("רוחות ביירות", "ג'ק ראיין").

מיליארדים - עונה 7 (Billions)

מתי ואיפה: 12 באוגוסט, yes. מה הסיפור: עונה אחרונה לדרמה שהצליחה להפוך את עוולם הפיננסים למעניין וג'וסי- מי היה מאמין - ולשם כך, בובי אקסלרוד חוזר. למי שזקוק לתזכורת, בסוף העונה השישית צ'אק רודס חשף את ההון הלא מדווח של מייק פרינס לרשויות המס וניסה להרוס את סיכויו של פרינס לרוץ לנשיאות. אך גם רודס רחוק מדרך המלך כשהוא עצמו נעצר מכיוון שהשיג את הראיות באופן לא חוקי. הדרמה בין רודס לפרינס עתידה להימשך גם בעונה החדשה, וכעת פרינס, שמשחרר כל רסן, ינסה להפיל את רודס. אקסלרוד (אקס) הוזעק על ידי עובדיו לשעבר כדי להציל את החברה.
מי בפנים: הקאסט המשובח ממשיך מהעונות הקודמות - פול ג'יאמטי ("סינדרלה מן"), קורי סטול ("בית הקלפים") וכאמור דמיאן לואיס ("הומלנד") ישוב לאחר שנעדר מהעונה הקודמת.

מחסה (Harlan Coben's Shelter)

מתי ואיפה: 18 באוגוסט, אמזון פריים. מה הסיפור: סופר המתח המצליח הרלן קובן כבר מזמן הפך לגו-טו לעיבודים טלוויזיוניים כשסדרות המבוססות על ספריו, כמו Safe ו"תישאר קרוב", ריתקו את הקהל למסכים. כעת מגיע תורו של ספר הנוער "מחסה". הסדרה עוקבת אחר מיקי בוליטר, אחיינו המתבגר של דמותו המפורסמת ביותר של קובן - סוכן הספורטאים מיירון בוליטר, שכיכב בלא פחות מ-11 ספרים של המחבר. בוליטר הצעיר, המתמודד עם מקרה מסתורי משלו, שעוסק במות אביו והיעלמויות בעיירה החדשה שהגיע אליה, קסלטון, ניו ג'רזי. יחד עם זוג חברים חדשים, הוא מחפש להגיע סוף סוף לאמת לגבי העיירה והקשר עם אביו המנוח. כשהסדרה מלווה באקשן, קלילות של סדרת תיכון וכמובן תועפות של מסתורין, נראה שקובן ממשיך להיות התרנגולת שמטילה ביצי זהב.
מי בפנים: הקאסט ברובו צעיר ולא מאוד מוכר, אך מוביל אותו ג'יידן מייקל ("קולין בשחור ולבן") ומשתתפת בו גם דידי קון (פרנצ'י מ"גריז" בשבילכם).

אסוקה (Ahsoka)

מתי ואיפה: 23 באוגוסט, דיסני+. מה הסיפור: התוספת האחרונה לפרנצ'ייז האימתני "מלחמת הכוכבים", שהיא גם ספין-אוף ללהיט בכיכובו של פדרו פסקל, "המנדלוריאן". אסוקה טאנו, לוחמת ג'דיי שהופיעה על המסכים בגרסת האנימציה עוד ב-2008, הפציעה בגלגול הלייב-אקשן בעונה השנייה של "המנדלוריאן" כדי לעזור לגרוגו (בייבי יודה, בשבילכם) לגלות מעט על המוצא והכוח שלו.
כעת היא חוזרת בתור הדמות הראשית ביצירה חדשה של דייב פילוני ("מלחמת הכוכבים: מלחמת המשובטים"). פרטי העלילה לא ממש ידועים בשלב זה, למעט זה שאסוקה נמצאת במרדף אחרי האדמירל ת'רואן בצבא האימפריה, ומצטרפים אליה מורדים נוספים. אפילו בצל החשאיות, כשהיא עוסקת בדמות אהובה במיוחד על צבא מעריצי עולמו של ג'ורג' לוקאס, הסדרה לא תתקשה למצוא קהל נאמן.
9 צפייה בגלריה
מתוך "מלחמת הכוכבים: אסוקה"
מתוך "מלחמת הכוכבים: אסוקה"
מתוך "אסוקה"
(צילום: באדיבות דיסני + )
מי בפנים: רוזריו דוסון ("עיר החטאים"), היידן כריסטיאנסן ("מלחמת הכוכבים: נקמת הסית'"), נטשה ליו בורדיזו ("משמרת יום"), מרי אליזבת ווינסטד ("פארגו"), ריי סטיבנסון ("רומא") ולארס מיקלסן ("המכשף").

וואן פיס (One Piece)

מתי ואיפה: 31 באוגוסט, נטפליקס. מה הסיפור: עיבוד לייב-אקשן לאחת מיצירות המנגה המצליחות בעולם. "וואן פיס" מאת אמן המנגה היפני אייצ'ירו אודה, הגיחה לעולם לראשונה ב-1997. ב-26 השנים שחלפו מאז היא צמחה לפרנצ'ייז ענק ממדים, הכולל סדרת אנימה שמשודרת כבר למעלה מ-20 שנה, 15 סרטים ולא פחות מ-40 משחקי וידאו.
במרכז העלילה עומד הנער מונקי די. לופי, שעורו עשוי גומי לאחר שאכל בטעות מה שמוגדר במנגה כ"פרי שטן". לופי נחוש למצוא את האוצר של מלך הפיראטים המנוח - ה"וואן פיס" - ולהפוך בעצמו למלך הפיראטים הבא. נטפליקס זיהו את הפוטנציאל הגלום בפרנצ'ייז המצליח, ובינואר 2020 הודיעו על פיתוח הסדרה. לתפקיד השואו-ראנרים לוהקו סטיבן מידה ("אבודים") ומאט אוונס ("סוכני S.H.I.E.L.D." של מארוול), ואודה עצמו משמש כמפיק בפועל שהיה מעורב בכל שלבי ההפקה.
9 צפייה בגלריה
מתוך "וואן פיס"
מתוך "וואן פיס"
מתוך "וואן פיס"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: איניאקי גודוי ("המשובשים"), אמילי ראד ("ציידים"), טאז סקיילר ("פרויקט לזרוס") ועוד.

גיבורי האופנה (The Fashion Hero)

מתי ואיפה: 1 באוגוסט, סלקום TV.
מה הסיפור: בקצרה - ריאליטי אופנה בהנחייתו של איי ג'יי מקלין, שוודאי מוכר לכם כאחד משוברי הלבבות בלהקת בקסטריט בויז. קצת יותר באריכות - בעשרה פרקים 33 מתמודדים ומתמודדות יתחרו על תואר גיבור האופנה ויקראו תיגר על מודל היופי הקלאסי, כשהם מוכיחים שבמציאות של ימינו אנשים בשלל צבעים, צורות ומינים יכולים לדגמן ולהיות שגרירי מותג.
9 צפייה בגלריה
מתוך "גיבורי האופנה"
מתוך "גיבורי האופנה"
מתוך "גיבורי האופנה"
(צילום: באדיבות סלקום TV)
האם הסדרה, שכוללת גם נציגות ישראלית מכובדת - צלם האופנה עדי ברקן כמנטור-שופט והמתמודדת שני כבודי (שמשתפת בהתמודדות של עם בולימיה), תצליח לתקן שנים של נזק שגרמו לנו אינספור עונות של "הטופ מודל הבאה" ו"פרויקט מסלול"? רק הזמן יגלה.