חיי הסקס של נערות קולג' (The Sex life Of College Girls)

מתי ואיפה: 4 באוגוסט, HOT.
מה הסיפור: הקומדיה שיצרה מינדי קלינג ("אמת או חובה") יחד עם ג'סטין נובל ("ברוקלין תשע-תשע") עבור HBO מקס מגיעה סוף סוף לארץ. בין במאיה של הסדרה נמנים זוכה האמי קביר אקטאר ("האקסית המטורפת") וזואי קסאווטס ("אמילי בפריז").
הסדרה עוקבת אחר קימברלי, ויטני, בלה ולייטון - ארבע צעירות בנות 18 שמגיעות מרקעים שונים הישר לחדר משותף אחד במגורי קולג' יוקרתי בוורמונט. כפי ששמה של הסדרה מרמז, עשרת פרקיה מלווים את הארבע בעודן מתמודדות עם האתגרים השונים של החיים הסטודנטיאליים - משיעורים ומחויבויות ועד חוויות מיניות שונות.
10 צפייה בגלריה
מתוך "חיי המין של נערות הקולג'"
מתוך "חיי המין של נערות הקולג'"
מתוך "חיי הסקס של נערות הקולג'"
(צילום: essica Brooks/HBO Max)
מי בפנים: ארבע הבנות מגולמות על ידי פאולין שאלאמה (כן, אחותו של טימותי שאלאמה), אמריט קאור, רנה ראפ ואליה שאנל סקוט. עוד מככבים דילן ספראוס ("אחרי שהתנגשנו"), מידורי פראנסיס ("דאש ולילי") וגאווין לת'רווד ("הרפתקאותיה המצמררות של סברינה").

סנדמן (The Sandman)

מתי ואיפה: 5 באוגוסט, נטפליקס.
מה הסיפור: העיבוד הטלוויזיוני המצופה לסדרת ספרי הקומיקס של ניל גיימן (שלקח חלק גם בהפקת הסדרה), שפורסמה לראשונה ב-1989. סדרת המקור זכתה למעמד מיתולוגי ובעלת המוני מעריצים, ובשל כך החלו כבר ב-1991 המאמצים לעבד את הקומיקס לסרט, אך הניסיון נעצר בדרך וכשל בשל חילוקי דעות. ב-2019 חתמה נטפליקס על עיבוד הקומיקס לסדרת טלוויזיה, והצילומים החלו כבר באוקטובר 2020.
הסדרה מתמקדת ב"חלום" - דמות עוצמתית שידועה בכל מיני שמות, כולל מורפיוס, מלך החלומות וכמובן - סנדמן. חלום הוא אחד משבע ישויות חזקות ואינסופיות, שכל אחת מהן שולטת על חלק אחר של הקיום. ממלכתו של חלום היא, בהתאם לשמו, עולם החלומות. אולם כיוון שהוא מוחזק בשבי מזה כמה עשורים, האחריות שלו על תחום השינה, החלומות והסיוטים נותרת לא ממומשת. הסדרה מתחילה כשהוא מצליח לברוח מהמקום שבו הוא כלוא ויוצא לתבוע בחזרה את מקומו.
10 צפייה בגלריה
מתוך "סנדמן"
מתוך "סנדמן"
מתוך "סנדמן"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: גוונדלין כריסטי ("משחקי הכס"), טום סטארידג' ("אירמה ופ"), טארון אגרטון ("רוקטמן"), מייקל שין ("מלחמת האופל").

ליגה משלהן (A League of Their Own)

מתי ואיפה: 12 באוגוסט, אמזון פריים.
מה הסיפור: גרסה טלוויזיונית חדשה לסרט הקלאסי שיצא ב-1992 באותו השם, ובכיכובם של טום הנקס, מדונה ורוזי אודונל. הסרט זכה לביקורות חיוביות ולהצלחה מסחרית רבה, עם רווחים של 132 מיליון דולר בבתי הקולנוע ברחבי העולם. יותר מכך, ב-2012 הוא נכנס לארכיון הסרטים הלאומי בארצות הברית, והוגדר כסרט משמעותי מבחינה "תרבותית, היסטורית ואסתטית".
כמו בסרט, גם הסדרה תעסוק בנבחרת הבייסבול האמיתית והמקצועית שהוקמה בארצות הברית עבור נשים ופעלה במשך שתי עונות בתקופת מלחמת העולם השנייה. אולם, בעוד שהסרט התמקד בסיפורים נקודתיים של כמה דמויות ספציפיות, כמו מנהל הקבוצה, על פי אמזון, הסדרה החדשה תרחיב את נקודת המבט ותספר את סיפורן של דור שלם של נשים "שחלמו לשחק בייסבול בצורה מקצועית".
10 צפייה בגלריה
מתוך "ליגה משלהן"
מתוך "ליגה משלהן"
מתוך "ליגה משלהן"
(צילום מסך)
מי בפנים: דארסי קארדן ("בארי"), אבי ג'ייקובסון ("ברוד סיטי"), שנטה אדמס ("פוטו אהבה"), ניק אופרמן ("מחלקת גנים ונוף"), מולי אפרים ("גבר מי שנשאר אחרון").

אמת או חובה (Never Have I Ever) - עונה 3

מתי ואיפה: 12 באוגוסט, נטפליקס.
מה הסיפור: העונה השלישית של דרמת הנעורים מבית נטפליקס מגיעה החודש, ולפי הדיווחים, כדאי להתחיל להיפרד כי היא עתידה להסתיים בעונה הרביעית. הסדרה עוסקת כזכור בדבי, נערה אמריקאית ממוצא הודי שמתמודדת עם כל הלחצים והדרמות של בית הספר, המשפחה והיחסים הרומנטיים שהיא מפתחת עם פקסטון, השכן החתיך שלה.
10 צפייה בגלריה
מתוך "אמת או חובה" עונה 3
מתוך "אמת או חובה" עונה 3
מתוך "אמת או חובה" עונה 3
(צילום: באדיבות נטפליקס)
סיום העונה השנייה הותיר הרבה קצוות פתוחים להמשך הסדרה. כזכור, דבי ופקסטון נפרדו במהלך העונה הקודמת, אך התאחדו מחדש בנשף עם נשיקה מלאת תשוקה וריקוד רומנטי למול עיני כל בית הספר. העונה השלישית תחזור לשניים ותעלה את השאלה – מה יהיה השלב הבא במערכת היחסים הזאת? האם זה הסוף של הזוגיות ביניהם? והאם ייתכן שסיפור אהבה חדש ייפתח במקום?
מי בפנים: הקאסט הקבוע של הסדרה חוזר, עם השחקנית הראשית מאיטריי רמקרישנן, דארן בארנט ("מתה לאהוב"), פורנה ג׳אגאנטהאן ("שיגעון הנעורים") וריצ'ה מורג'ני ("NCIS: לוס אנג'לס").

שי-האלק: עורכת דין בשירות החוק (She-Hulk: Attorney At Law)

מתי ואיפה: 17 באוגוסט, דיסני+.
מה הסיפור: דמות חדשה תצטרף החודש ליקום גיבורי העל ההולך וגדל של מארוול – והפעם זה תורה של הענקית הירוקה שמגנה על גיבורי על בבית המשפט ונלחמת בפשע ביומיום – שי-האלק. דמותה של שי-האלק נוצרה בחוברות הקומיקס של סטן לי וג'ון בוסימה בתחילת שנות ה-80. בתשעת פרקיה תעסוק הסדרה בדמותה של ג'ניפר וולטרס, כשהיא מתמודדת עם חייה המסובכים כרווקה בת 30 ומשהו שבמקרה גם חיה כענקית ירוקה בעלת כוחות עוצמתיים.
למי שלא מכיר את דמותה של שי-האלק, הנה הסבר קצר - וולטרס היא אחייניתו של ברוס באנר, הענק הירוק, שתרם לה מדמו לאחר שהיא נורתה ואיבדה דם רב. תרומת הדם שלו העבירה לוולטרס עם כמה מתאי הגמה שלו, שלבסוף העניקו לה את יכולות ההאלק. במהלך הסדרה וולטרס תיעזר בדוד המנוסה שלה, שידריך אותה כיצד להתמודד עם הכוחות שלה ולהשתמש בהם בצורה נכונה.
10 צפייה בגלריה
מתוך "שי-האלק: עורכת דין בשירות החוק"
מתוך "שי-האלק: עורכת דין בשירות החוק"
מתוך "שי-האלק: עורכת דין בשירות החוק"
(צילום: באדיבות דיסני+)
מי בפנים: טטיאנה מסלני ("אורפן בלאק"), ג'מילה ג'מיל ("המקום הטוב"), מארק ראפלו ("פתאום 30" ושאר סרטי הנוקמים), טים רות' ("כלבי אשמורת").

בית הדרקון (House of the Dragon)

מתי ואיפה: 22 באוגוסט, ב-HOT ,yes ו-סלקום TV.
מה הסיפור: סדרת הבת המצופה של "משחקי הכס", שמבוססת על ספריו של ג'ורג' ר. ר. מרטין (שגם יצר והפיק את "בית הדרקון" לצד ריאן ג'יי קונדל), תעלה החודש בארץ במקביל לשידור בארצות הברית. הסדרה החדשה מבוססת על ספרו של מרטין "אש ודם", ובין במאיה נמנה מיגל ספוצ'ניק, שביים ב"משחקי הכס" את פרק "קרב הממזרים" וזכה בעקבותיו בפרס האמי.
"בית הדרקון", שהפקתה עלתה כ-150 מיליון דולר, מתרחשת 200 שנה לפני מאורעות "משחקי הכס" ומתמקדת בשושלת טארגאריין, ובתקופת שלטונו של המלך וייסריז טארגאריין הראשון. היא מתמקדת באירועים שקדמו והובילו לאירוע הידוע בשם "ריקוד הדרקונים" - מלחמת אזרחים מדממת שהתרחשה בין האחים ראינירה ואאגון טארגאריין, שנאבקים זה בזה על ירושת כס הברזל.
10 צפייה בגלריה
מתוך "בית הדרקון"
מתוך "בית הדרקון"
מתוך "בית הדרקון"
(צילום: Ollie Upton/HBO)
מי בפנים: מאט סמית' ("דוקטור הו", "הכתר"), פאדי קונסידיין ("היום השלישי", "זר"), אוליביה קוק ("בייטס מוטל") ואמה ד'ארסי ("Wanderlust").

הנערה מפליינוויל (The Girl from Plainville)

מתי ואיפה: 25 באוגוסט, HOT.
מה הסיפור: כארבעה חודשים לאחר שהושקה בהולו, מגיעה כעת לישראל המיני-סדרה המדוברת שנכתבה על ידי התסריטאית המועמדת לאוסקר ליז האנה ("העיתון"), ושמבוססת על סיפור אמיתי ומצמרר. ב-2014 נמצא מת ברכבו צעיר בשם קונרד רוי מעיירה קטנה במסצ'וסטס. סיבת המוות הוכרזה תחילה כהתאבדות, אולם לאחר שנבדק הטלפון הסלולרי של רוי מצאו חוקרי המשטרה סדרה ארוכה של תכתובות בינו לבין נערה בשם מישל קרטר. החקירה העלתה כי בין שני הנערים נוצר קשר מעוות - בו רוי חלק עם קרטר את מחשבותיו האובדניות, וזו עודדה אותו להתאבד.
"הנערה מפליינוויל" עוקבת אחר המשפט שנפתח בארצות הברית נגד קרטר ב-2017, בעוון גרימת מוות ברשלנות. מאחר שהיחסים בין השניים התקיימו בעיקר באמצעות הודעות טקסט, רוב התקשורת שלהם תועדה והיוותה חלק ניכר מההוכחות במשפט. קרטר נשפטה לשנתיים וחצי שנות מאסר, ואחרי פרסום הפרשה הפכה לאחד מהאנשים השנואים ביותר בארצות הברית - וזאת למרות טענותיה שדווקא ניסתה להניא את ידידה מהמעשה.
10 צפייה בגלריה
מתוך "הנערה מפליינוויל"
מתוך "הנערה מפליינוויל"
מתוך "הנערה מפליינוויל"
(צילום: HULU)
מי בפנים: המועמדת לאמי ולגלובוס הזהב אל פנינג ("קתרינה"), קלואי סביני ("אהבה גדולה"), קארה בוונו ("דברים מוזרים") וקולטון ריאן ("קול קטן").

מייק (MIKE)

מתי ואיפה: 25 באוגוסט, הולו.
מה הסיפור: אפשר להגיד שמכת הנוקקאוט של הולו החודש היא המיני-סדרה החדשה על מייק טייסון, מתאגרף העבר שזכה לכינוי "מייק הברזל" ו"האיש האכזרי ביותר בעולם". טייסון כידוע נחשב לאחד מהמתאגרפים הטובים ביותר בהיסטוריה של ארצות הברית, אך העבר המקצועי שלו הוא רק חלק מחייו הסוערים - החל מתקופת שהותו הקצרה בכלא ועד לנישואיו הפומביים לשחקנית והדוגמנית רובין גיבנס.
טייסון מצידו אגב לא אישר את העלילה המתוארת בסדרה - שנוצרה על ידי סטיבן רוג'רס, הכותב והיוצר של הסרטים "אני, טוניה" ו"אמא חורגת" - ויצא נגדה בעבר באופן נחרץ. לפי הולו, הסדרה תעסוק בנפילותיו ובעליותיו של טייסון. דרך ההתמקדות בחייו האישיים והמקצועיים של המתאגרף, הסדרה תבחן גם את הגזענות והמיזוגניה בארצות הברית ואת ההבטחה הכושלת של החלום האמריקני.
10 צפייה בגלריה
מתוך "מייק"
מתוך "מייק"
מתוך "מייק"
(צילום מסך)
מי בפנים: טרוונטה רודס ("אור ירח"), הארווי קייטל ("כלבי אשמורת"), קרי סימס ("ג'אנגו ללא מעצורים").

המטופל (The Patient)

מתי ואיפה: 30 באוגוסט, הולו.
מה הסיפור: מותחן פסיכולוגי מבית FX שהופק על ידי ג'ואל פילדס ונכתב על ידי ג'ו וייסברג - היוצרים של "האמריקאים". הסדרה עוסקת בפסיכולוג בשם אלן שנקלע לסיטואציה לא רגילה - כאשר מטופל כולא אותו (ליטרלי, עם שלשלאות) ומכריח אותו לטפל בו. המטופל, סם, חושף בפני אלן כי הוא בעצם רוצח סדרתי שנואש להיגמל מהצורך שלו לרצוח, ולכן צריך את עזרתו המקצועית.
באופן מפתיע, אלן לוקח על עצמו את המשימה המאתגרת. "טיפול מוצלח דורש סביבה בטוחה", הוא אומר בסדרה. במהלך העונה הוא מנסה להבין את מוחו המתוסבך של סם כדי למנוע ממנו לרצוח שוב, אך מגלה כי המטופל שלו מסרב לגעת בנושאים רגישים וקריטיים בחייו. תוך כדי כך אלן מתמודד עם חייו שלו עצמו ועם עברו, בהם מותה של אשתו והתנכרותו של בנו אליו.
10 צפייה בגלריה
מתוך "המטופל"
מתוך "המטופל"
מתוך "המטופל"
(צילום מסך)
מי בפנים: סטיב קארל ("המשרד"), דונל גליסון ("אקס מכינה"), לינדה אמונד ("התפכחות"), דיוויד אלן גריר ("ג'ומנג'י").

(Andor) אנדור

מתי ואיפה: 31 באוגוסט, דיסני+.
מה הסיפור: הפריקוול לסרט הספין-אוף "רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים", שיצא ב-2016, יגיע גם לארץ החודש. הסדרה תתמקד בדמותו של קסיאן אנדור, מנהיג "רוג אחת", במהלך חמש השנים שקודמות לאירועים שתוארו בסרט, שבוים על ידי גארת' אדוורדס.
10 צפייה בגלריה
מתוך "אנדור"
מתוך "אנדור"
מתוך "אנדור"
(צילום: +Disney)
כזכור, עלילת הסרט עקבה אחר קבוצת מורדים שיצאה למשימה לגנוב את התוכניות של כוכב המוות, באמצעותן ניתן להשמיד כוכב לכת. לפי דיסני+, הסדרה תעקוב אחר התפתחות המרד נגד האימפריה. בתקופה המסוכנת והמסקרנת הזאת, קסיאן עתיד להפוך לגיבור מורד.
מי בפנים: דייגו לונה ("ריקוד מושחת 2"), ג'נבייב אוריילי ("מלחמת הכוכבים - פרק 3: נקמת הסית'"), סטלאן סקושגורד ("חולית"), אדריה ארחונה ("אירמה ופ").