שוב היא כאן: שש שנים אחרי השיר Hello, הזמרת אדל חשפה הלילה (ו') שיר חדש ומצופה, Easy on Me. השיר יכלל באלבום "30" שייצא ב-19 בנובמבר, ושיעסוק ב"סערה הפנימית" שחוותה היוצרת, זוכת 15 פרסי גראמי, לאחר גירושיה ב-2019.
על אף שהשיר מתפרש בשמיעה הראשונה כשיר אהבה, אפשר גם לקרוא אותו כפנייה של אדל לקהל ולמבקרים, מהם היא מבקשת שיכבדו את פרטיותה ואת דרכה המקצועית. "אין זהב בנהר הזה שבו רחצתי את ידיי מאז ומתמיד. אני יודעת שיש תקווה במים האלה, אבל אני לא מסוגלת להתחיל לשחות כשאני טובעת בשתיקה הזו", היא שרה, בתרגום חופשי, וממשיכה: "תהיו עדינים איתי, הייתי רק ילדה. לא היה לי צ'אנס להרגיש את העולם סביבי. לא היה לי זמן לבחור במה שבחרתי לעשות".
1 צפייה בגלריה
אדל בשיר Easy on Me
אדל בשיר Easy on Me
אדל בשיר Easy on Me
(מתוך הקליפ)
הקליפ של השיר החדש מהדהד בסגנונו ובפרטים הקטנים את זה של Hello, ואת שניהם ביים הקולנוען קסבייה דולן. ניכר שאדל, שעברה בשש השנים האחרונות שינוי משמעותי (עליו דיברה ממש לאחרונה), עשתה כל שביכולתה למנף את המומנטום - ואת השיר החדש הקדים קמפיין ענק שכלל שלטים מסתוריים ברחבי העולם (עם המספר "30", גילה של אדל וכותרת האלבום החדש) וסרטון קצרצר מתוך הקליפ, שיצר באז משמעותי ברחבי העולם. ואכן, כשעה לאחר צאתו, צבר הקליפ החדש למעלה מחצי מיליון צפיות, ותוך שמונה שעות כבר חצה את ה-14 מיליון.
לאחרונה אדל התראיינה ל"ווג", והופיעה באופן תקדימי על השער הבריטי ועל השער האמריקני של המגזין, במקביל. "האלבום הזה עוסק יותר בגירושים שלי מעצמי", היא אמרה שם, והסבירה כיצד האלבום החדש שונה מבחינתה מהקודמים: "אני תמיד אומרת שהאלבום '21' כבר לא שייך לי יותר. כולם הכניסו אותו ללב שלהם כל כך. אבל את האלבום הזה אני לא מתכוונת לשחרר ככה, זה האלבום שלי".