רגע אחרי שהוציא את השיר החדש שלו "בלאגן" ולקראת סיבוב הופעות חדשות, דודו אהרון הגיע לאולפן ynet radio ודיבר עם רנין בולוס ואבי שושן על מה שקורה בפוליטיקה בארץ, על התחושות של הישראלים בקטאר וגם על המשבר בזוגיות ולמה לא כדאי ישר לשבור את הכלים. האזינו לתוכנית.
1 צפייה בגלריה
דודו אהרון
דודו אהרון
דודו אהרון
(צילום: ניר אמיתי)
"אני לא אחד שאוהב להתווכח, אני מכבד דעות של אחרים", אומר אהרון. "רוב החברים שלי לא בדעותיי... אני מקווה שהבנות שלי לא יגדלו לפילוג של ימין ושמאל", הוא מודה אבל אומר, "אני לא מסיר אחריות. יש בורא עולם שמנהיג את העולם, אבל יש לנו את האחריות להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמנו".
פתאום כל הישראלים נסעו לקטאר והבינו שלא אוהבים אותנו. "מה הם חשבו שיקבלו אותנו בזרים ושושנים?", אומר אהרון, "אני דווקא הייתי רוצה שהתקשורת תראה את הצד היפה, שיש גם סעודים שאוהבים את המדינה אבל אני חושב שזה לשחק לרגליים שלהם. נחיה כולנו ביחד בשלום אמן - אבל שהצד השני ירצה שלום".
אהרון התייחס גם לשינוי הפיזי הדרמטי שעבר כשהוריד 15 קילו: "כשנטלי, אשתי, הייתה בהריון נתפס לי הגב והדוקטור שבא לבדוק אותי אמר לי, 'אתה צריך להוריד איזה חמישה קילו'. ונכנסתי לזה, לתזונה ולאורח חיים בריא".
"אני חושב שאם אתה לא אוהב את עצמך, אתה לא מאמין בעצמך ולא תגיע לשום מקום בחיים שלך", אומר אהרון ומספר, "בגיל 16 הסתכלתי על עצמי במראה וצעקתי 'ערב טוב קיסריה' מבלי לדעת איפה קיסריה על המפה".
בניגוד לתפיסה הרווחת כי מוזיקאים חיים בלילה, אהרון מודה שהבילוי הכי טוב שלו הוא לכתוב שירים. "איזה חיי לילה? זה משהו שנתפס תודעתית ותקשורתית לא נכון. הכי רחוק מחיי לילה, אני נכנס למשרד, מגישים לי פלטת ירקות, שותה לי מים, במקרה הטוב עושה כוסית עם חתן וכלה. נותן את ה-40 דקות שלי", אומר אהרון ומסיף: "אני חושב שזה באופי של הבן אדם, בערכים. אני יכול לדבר על עצמי, לא על אחרים. אם תשאלי אותי אחרי הופעה, איזה בילוי כיפי? אני מעדיף ללכת לאולפן ולכתוב שירים. זה הבילוי הכי טוב מבחינתי. אני מת על זה".
"לאחרונה אהרון וזוגתו סיפרו בגילוי לב על הקשיים שחוו בזוגיות. "אני חושב כמו כל זוג בשנה הראשונה אני ואשתי צללנו למים העמוקים מבלי לדעת לשחות. נולדה לנו ילדה מדהימה - רנה. זה לא היה פשוט. גם כשאני חי את החיים האלה ונעדר מהבית בלילה. גם אם עשיתי פאוזה מהקריירה. הייתי צריך להיות שם בשביל אשתי, התחייבתי בכתובה להיות שם. אני חושב שצלחנו, היו לנו רגעים לא פשוטים".
רוב הזוגות מתפרקים, לא צולחים. "אצלנו בכללי בבית, גירושים היא מילה גסה. רציתי לדעת שעשיתי הכול. אם אתה מאמין שאתה יכול לתקן ובא באנרגיות חיובית. תמיד קל לעלות במדרגות של הרבנות".
דודו אהרון יופיע ב-10 בינואר בזאפה תל אביב, ב-2 בפברואר בזאפה בבאר שבע וב-4 בפברואר בגריי במודיעין.
רנין בולוס ואבי שושן סוגרים שבוע בלי פילטרים ועם הופעה בכל יום חמישי ב-10 ב-ynet radio.