חנן בן ארי חזר בו מהעקיצה לבמאי ההוליוודי קוונטין טרנטינו בטקס פרסי אקו"ם. הזמר, שזכה בפרסים בקטגוריות מחבר השנה והשיר המושמע של השנה, "אם תרצי", עלה לקבל את הפרס בשבוע שעבר ואמר: "יושב פה בשורה הראשונה בן אדם שזכה בפרס קצת יותר גדול, בפרס האוסקר, ולא הייתי מתחלף איתו לשנייה. כי אין כבוד גדול יותר להיות יוצר בעברית".
2 צפייה בגלריה
חנן בן ארי
חנן בן ארי
חנן בן ארי בטקס
(צילום: מוטי קמחי)
ההתבטאות של הזמר המצליח עוררה תגובות לכאן ולכאן ברשתות החברתיות: חלק מהקוראים הביעו הערכה לכבוד שבן ארי רוחש לשפה העברית, בעוד שאחרים התנגדו לאמירה שעלולה להיתפס כעקיצה שאינה במקומה.
אמש, עם צאת השבת, נשאל בן ארי על הסוגיה באינסטגרם והשיב: "רציתי לתת כבוד לשפה שאני הכי אוהב בעולם, ועל הדרך לפרגן לבמאי שאני הכי מעריך בעולם (והייתי בשוק שיושב ממש מולי), יצא לי עקום וילדותי. אני מאוהב בעברית ובאמת אין לי חלומות על חו"ל, אבל לא היה צורך להשוות את זה לשום דבר ולאף אחד".
2 צפייה בגלריה
קוונטין טרנטינו, דניאלה פיק ומירית שם אור
קוונטין טרנטינו, דניאלה פיק ומירית שם אור
קוונטין טרנטינו, דניאלה פיק ומירית שם אור בטקס פרסי אקו"ם
(צילום: מוטי קמחי)
בתוך כך, באותו מעמד של הזכייה הודיע בן ארי שאת המענקים הכספיים בשתי הקטגוריות, בסך 30 אלף שקלים, הוא יתרום לפרויקט מימון המונים לאמנים צעירים. "אני מחזיר בחזרה למקום שבו גדלתי. הם זקוקים לכסף הזה ולתמיכה הזאת", אמר.