זה התחיל כמו חלום של נערה ששואפת להיות דוגמנית: שיר הרוש, בת 15.5 באותו זמן, נסעה ליום כיף עם חברות בתל אביב, ופגשה שם בסוכן הדוגמניות שי אביטל. לדבריה הוא עצר אותה ברחוב והזמין אותה למשרדים שלו. לבד, ללא הוריה או חברותיה. את המפגש הזה הרוש לא תשכח - לטענתה, הוא הפך את חייה לסיוט שהחל בהטרדה מינית לכאורה והמשיך באשפוז במחלקה להפרעות אכילה בבית החולים סורוקה.
"כשהייתי בת 15.5 הייתי ילדה מאוד חסרת ביטחון", היא מספרת ל-ynet, "הוא ראה אותי ברחוב ואמר לי שאני צריכה לבוא אליו לסוכנות. הלכתי איתו, עליתי איתו למשרדים, בניין מגורים בתל אביב. הוא סיפר לי שאלה המשרדים של החברה בינתיים".
2 צפייה בגלריה
שיר הרוש
שיר הרוש
לא תשכח את המפגש בחיים. שיר הרוש
הרוש נכנסה למשרדים שנראו לטענתה כמו בניין מגורים. "הוא החליט 'למדוד לי היקפים'. הייתי בכמה סוכנויות אחרות בחיים שלי ואף פעם לא מדדו לי ככה היקפים. בוא נגיד - נגיעה במקומות שלא נעים לך להגיד משהו. מרוב שרציתי את זה, פחדתי להגיד מילה. היו נגיעות במותניים, רגליים, ישבן וחזה. הוא נגע לי שם בצורה מאוד לא נעימה שהרגשתי כל כך לא נעים שרציתי לרוץ ולבכות לאמא, כמו שילדה רוצה. אמרתי שאני לא אגיד להורים שלי כי גם ככה הם לא רוצים שאהיה דוגמנית".
את התחושות בזמן הנגיעות באיבריה האינטימיים הרוש לא שוכחת. גם היום, כעשר שנים לאחר המקרה, היא פורצת בבכי כשהיא נזכרת באירוע ההוא. "אתה כל כך מפחד להגיד משהו, כי אתה שואל את עצמך 'האם ככה העולם?'. זה לא נעים לי. רציתי לבכות. היו נגיעות מאוד מטרידות ולא נעימות".
הרוש מוסיפה כי "אני מאמינה שמלכתחילה לא הייתה לו כוונה שאהיה דוגמנית. תחשוב, אני יושבת במשרדים כביכול והוא שואל 'מה איתך?' ו'מה את מתכננת?'".
בהמשך השיחה, שלדבריה של הרוש נמשכה כ-40 דקות, היא מספרת כי אביטל טען בפניה שכדי לקבל עבודות, היא תצטרך להשיל לפחות חמישה קילוגרמים ממשקלה. עוד היא אומרת כי ציין שכדי לחתום על חוזה דוגמנות, היא תצטרך להחתים את הוריה. "כדי לחתום על חוזה הוא אמר לי שצריך את ההורים שלי, וזה אחרי שהוא 'מודד' לי היקפים, במרכאות".
היא מספרת כי באותו זמן "הייתי אז במשקל של 57 קילוגרמים, והגובה שלי היה מטר ו-74 סנטימטרים. אמרתי לעצמי שאקח את זה בתור פרויקט אישי, כי הוא הבטיח לי. בתור ילדה כל כך חסרת ביטחון רציתי את זה. מהחמישה קילו האלה הגעתי ל-39 קילו. הייתי אנורקסית ובולמית. אושפזתי במרכז להפרעות אכילה בסורוקה".
הרוש מוסיפה כי "הייתי באשפוז יום. שבעה חודשים. לקח לי המון זמן לחזור לעצמי. בזמן הזה שהייתי מאושפזת ההורים שלי גילו שהוא זה שביקש ממני להוריד במשקל. אמא שלי שלחה לו הודעה שהיא מבקשת ממנו להפסיק ליצור קשר איתי. שי לא ענה לה אבל המשיך לשלוח לי הודעות". שיחות עם כמה מבני משפחתה ומקורביה של הרוש איששו את גרסתה לדברים.
גם אחרי שהשתחררה מהאשפוז והצליחה להתגבר על האנורקסיה, אביטל המשיך לשלוח לה הודעות. "הוא אמר לי, 'אם את רוצה להתקדם בתעשייה הזאת - אין אחד שלא עושה משהו בשביל זה. הייתי בת 17, שאלתי אותו למה אתה מתכוון? לא הבנתי בכלל. 'בשביל להתקדם את צריכה לעשות משהו בשבילי. ככה העולם הזה עובד', הוא אמר לי".
שי אביטל סירב להגיב והסתפק בשליחת תכתובות לא קשורות עם הרוש. כשנשאל איך תכתובות אלה קשורות לטענות שהעלתה, סירב להסביר.
ששי גז, עורך דינו של אביטל מסר בתגובה: "לא בוצעה שום עבירה פלילית ובידי מרשי ראיות למכביר להוכחה שאין אמת בטענות".