מירי מיכאלי תגיש את המהדורה המרכזית של ערוץ החדשות החדש i24NEWS, כך הודיעו היום (ד') באופן רשמי.
1 צפייה בגלריה
מירי מיכאלי
מירי מיכאלי
מירי מיכאלי
(צילום: יורי סקוירסקי)
מיכאלי הגישה בעבר בערוץ 10, ושימשה ככתבת לשלל נושאים בהם בריאות וחדשות חוץ, כמו כן היא הייתה שליחת החברה בלונדון. מאוחר יותר הצטרפה לתוכנית הבוקר של קשת ולתוכנית "אנשים", ולאחר מכן עזבה למתחרים ברשת, שם הגישה את תוכנית הבוקר במשך כשנה.
בשנה האחרונה הובילה מיכאלי מיזם טכנולוגי, שמאז 7 באוקטובר הפיק סרטוני הסברה.
ערוץ החדשות החדש של i24NEWS צפוי לעלות לאוויר בחודשים הקרובים. כשבימים אלו נמשכים הגיוסים לקראת ההשקה. לפי הודעת הערוץ, לוח השידורים של i24NEWS בעברית יכלול מהדורות ומשדרי חדשות 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. בחודשיים האחרונים מאז נודע על הקמתו, הצטרפו לערוץ בין היתר, אורי קואל, ניב גלבוע וכתבים נוספים.
"אני כל כך אוהבת חדשות וכל כך אוהבת את מדינת ישראל, ההצטרפות לנבחרת של ערוץ החדשות הישראלי הראשון נותנת לי את הזכות לשלב בין שתי האהבות הגדולות האלה. במדינה שמייצרת חדשות 24/7, אנחנו נהיה שם 24/7", אמרה מיכאלי בהודעה לתקשורת.
מנכ"ל הערוץ ישראל טויטו מסר: "מירי היא דוגמה לאשת מקצוע שבזכות כישרון וחריצות סללה את דרכה לאורך תחנות רבות בתקשורת הישראלית, עד לכיסא מגישת המהדורה המרכזית. המקצועיות שלה, הסקרנות העיתונאית וסגנון ההגשה שנותן כבוד לצופים, הם נכס לערוץ החדשות החדש שלנו".