השחקן אליוט פייג' ("ג'ונו", "אקדמיית המטרייה") הוציא ביום ג' את ספר הזיכרונות שלו "פייג'בוי" ובו הוא חשף כי הותקף מינית על ידי שתי קולגות בצילומי הסרט Hard Candy ב-2005.
2 צפייה בגלריה
אליוט פייג'
אליוט פייג'
אליוט פייג'
(צילום: Richard Bord/Getty Images)
כשהגיע להוליווד, זמן לא רב לפניו שמלאו לו 18, פייג' הותקף מינית על ידי שניים מצוות ההפקה של סרט האינדי המותח שעוסק בפדופיליה. אחד מהם, לפי פייג', עשה רושם של איש נחמד ומצחיק, אך כפה עצמו על השחקן. "הקול שלו היה מתוק, הוא הניח את הידיים שלו על הכתפיים שלי והוביל אותי לחדר השינה", כותב פייג' בממואר. "התקשיתי כולי. לא ידעתי מה לעשות והוא נעמד מולי והוריד את המשקפיים שלו. הוא השכיב אותי על המיטה והתחיל להוריד לי את המכנסיים. קפאתי. אחרי שזה נגמר הוא רצה להישאר איתי במיטה. אני כבר הפשרתי מאז ואמרתי לו שהוא לא יכול ושילך".
בתקרית נוספת שמתאר פייג' בספרו חברת צוות אחרת באותה ההפקה הלכה עימו לחפש דירה, ולפתע נישקה אותו בכוח והפילה אותו לרצפה. "עמדתי בסלון לפני הספה ופתאום היא תפסה אותי", הוא משחזר. "היא הצמידה את הפנים שלה לשלי לסוג של נשיקה, ואותה תחושת קיפאון השתלטה עליי. בלי לשים לב מצאתי את עצמי על השטיח עם הגב שלי לרצפה, לא התנגדתי, רק השתתקתי".
אלו לא הפעמים היחידות בהן פייג' היה נתון לתקיפה, הטרדה או התנהגות מינית בלתי נאותה. כאשר היה בן 16 ועבר להתגורר בטורנטו מעריץ מבוגר ממנו, שאותו הכיר ברשתות החברתיות, החל לעקוב אחריו ולהיטפל אליו ברמה שפייג' חשש לחייו. לאחר מכן כשהגיע להוליווד טיפח אותו מפיק (שאת שמו פייג' לא חושף) שלקח אותו ערב אחד לארוחת ערב במסעדה, ליטף לו את הירך מתחת לשולחן ואמר, "אתה חייב לעשות את הצעד הראשון, אני לא יכול".
תקרית נוספת הייתה לאחר שפייג' יצא מהארון בפעם הראשונה כלסבית ושחקן איים עליו ואמר לו, "אני אז*** אותך כדי לגרום לך להבין שאת לא לסבית", פייג' שנמנע וממשיך להימנע מחשיפת הזהות של אותו אדם, מתייחס לתקרית בספר ומציין כי הוא "היה ועדיין נחשב לאחד השחקנים המפורסמים בעולם".
גילויים נוספים שנחשפים בממואר הם מערכות היחסים שניהל פייג' לאורך השנים, בהן אחת עם אוליביה ת'רילבי מי שגילמה את חברתה הקלילה של ג'ונו בסרט, ואחת שניהל עם השחקנית קייט מארה ("בית הקלפים") בזמן שהייתה במערכת יחסים עם השחקן מקס מינגלה. פייג' מודה שלא נהג באופן ישר באותה תקופה, אך הוא ומארה חברים קרובים עד היום.
באוטובויוגרפיה, שאותה כתב בעצמו וללא סופר צללים, השחקן חושף את התלאות שעבר בתקופה שהיה בארון ואף חושף כי בעקבות חרדה ולחץ נפשי חווה התפרצות של שלבקת חוגרת בזמן הצילומים לסרט "התחלה", שבו כיכב לצד ליאנרדו דיקפריו , ג'וזף גורדון לויט ונוספים. "חליתי בשלבקת חוגרת בזמן הצילומים בגיל 22", הוא כותב. "למרות שכולם היו מקסימים, הרגשתי לא קשור. בקאסט מלא בגברים סיסג'נדרים, לא הצלחתי להבין את התפקיד שמצאתי את עצמי בו. צחקתי בשבועיים הראשונים שהיו צריכים להחליף אותי בקיירה נייטלי, ובצדק".
2 צפייה בגלריה
אליוט פייג'. מתוך "אקדמיית המטרייה"
אליוט פייג'. מתוך "אקדמיית המטרייה"
אליוט פייג'. מתוך "אקדמיית המטרייה"
כזכור פייג פרץ לתודעה כשכיכב בתפקיד הראשי בדרמת ההתבגרות "ג'ונו" שאף זיכתה אותו במועמדות לפרס האוסקר לשחקנית הטובה ביותר. ב-2014 יצא מהארון לראשונה כלסבית, ומאז לוהק להפקות בולטות כמו "התחלה" של כריסטופר נולן, ו"לרומא באהבה" של וודי אלן. ב-2020 פייג' יצא מהארון כגבר טרנס ושינה את שמו לאליוט. בשנים האחרונות הוא מגלם את תפקידה של וניה (שבהמשך תהפוך לויקטור) בסדרת גיבורי העל המצליחה מבית נטפליקס "אקדמיית המטרייה".