המחזמר שמבוסס על להיטיה הגדולים של להקת קווין מגיע לישראל ויציג במשך עשרה ימים, החל מ-30 באוגוסט ועד 9 בספטמבר. מחירי הכרטיסים נעים בין 195 ש"ח ל-695 ש"ח.
לאורך המופע ועלילתו, מבוצעים על הבמה יותר מ-20 שירים, כמו Under pressure, Radio Ga Ga ו-Bohemian Rhapsody. הרעיון למחזמר נולד ב-1996 לאחר מפגש של בריאן מאיי ורוג'ר טיילור, חברי הלהקה, עם חברת ההפקות של רוברט דה נירו. אך הוא עלה כמה שנים לאחר מכן בווסט אנד הלונדוני, לאחר שהקומיקאי והמחזאי, בן אלטון, החליט לקחת עליו חסות. תחילה הוא רץ במשך 12 שנים ברציפות ומאז הוא חזר לבמות מספר פעמים. בחודש שעבר הודיעו כי יישוב להופעות ספורות גם בלונדון.
כתבות נוספות במדור במה:
המופע הוא בהשתתפות 55 זמרים, שחקנים, רקדנים ונגנים שיגיעו לארץ במסגרת סיבוב הופעות של המחזמר יחד עם כמאה טון ציוד של תפאורה, תאורה ותלבושות. העלילה שלו מתרחשת בעולם עתידני שנשלט בידי המחשבים והקדמה, עולם בו כלי נגינה ומוזיקה חיה הם כבר מזמן נחלת העבר. אך שני צעירים מחליטים להקים קול מחאה ומנסים להחזיר לעולם את חופש המחשבה באמצעות הצלת המוזיקה והרוק.
1 צפייה בגלריה
מתוך המחזמר We Will Rock You
מתוך המחזמר We Will Rock You
מתוך המחזמר We Will Rock You
(צילום: STUART GLOVER)
מכירת הכרטיסים המוקדמת תפתח היום (ד') ואילו המכירה לקהל הרחב תפתח מחר. ההפקה תציג בבית האופרה - המשכן לאמנויות הבמה בתל אביב.