"אנחנו הקרדשיאנס הישראליים, רק עם פחות אפסים בתשלום", אומר אוהד בוזגלו, שמככב יחד עם משפחתו בדוקו-ריאליטי "הבוזגלוס" זו העונה השביעית - שעלתה השבוע לאוויר ב-yes. בוזגלו מסביר כי לא חשב בתחילת הדרך שהסדרה תשרוד כל כך הרבה. "היו הרבה סדרות על משפחות אבל אף אחד לא נמשכה כל כך הרבה עונות. אנחנו יכולים לקחת את זה עוד עשרים עונות מבחינת התוכן שאנחנו מייצרים".
3 צפייה בגלריה
אוהד בוזגלו
אוהד בוזגלו
אוהד בוזגלו
(צילום: ריאן פרויס)
גם בוזגלו עצמו, הבכור מבין ארבעת האחים, מספק תוכן להרבה עונות לסדרת דוקו-ריאליטי. מאז שהחלה הסדרה הוא הספיק להתגרש, לככב ב"הישרדות" עם גרושתו פאני, ולאחרונה חשף בפוסט באינסטגרם שהתאהב בשתי נשים במקביל, וכי הוא מנהל משולש רומנטי.
"הנפש שלי הייתה חופשיה ללא מחוייבות", הוא מספר, "אבל אז התאהבתי באלכסה והיינו יחד במשך שלוש שנים, ולא תכננתי להתאהב בעוד מישהי. ואז, בלי שתכננתי, הכרתי מישהי מדהימה בשם מריה והתאהבתי כמו שלא התאהבתי בחיי. אבל זה לא גרם לי להפסיק לאהוב את אלכסה".
הן ידעו אחת על השניה? "כן, הן ידעו. החלטתי לפרסם באינסטגרם את מה שאני מרגיש כלפי שתי הבנות כי הרגשתי צורך לשתף, בגלל שאני דמות מוכרת עם הרבה עוקבים ואנשים מתעניינים בדרך שבה אני חי את חיי עם נשים. אבל היום שבו פרסמתי את תחושותיי, היה היום שבו אלכסה הרגישה שזה גדול עליה. הפגיעה שלה מובנת אבל לא חשבתי שהיא תתנתק בצורה כזאת. קיבלנו הצעות רציניות לעשות סרטים ותוכניות בעקבות מערכת היחסים המשולשת, אבל הניתוק של אלכסה מנע את זה. עכשיו אני עם מריה, מאוהב מעל הראש, ועדיין הנפש שלי חופשיה. אני לא רוצה לשקר ולבגוד, ומריה יודעת, אז אני יכול להיות גם עם נשים אחרות במקביל".
3 צפייה בגלריה
אוהד בוזגלו
אוהד בוזגלו
אנשים מתעניינים באיך שהוא חי. אוהד בוזגלו
(צילום: ראובן שוורץ)
אם מריה תגיד לך שהיא רוצה להיות גם עם נפש חופשיה ולעשות את הדברים שאתה עושה? "זה לא מקובל עלי".
סליחה? לך מותר ולא אסור? "זה לא עניין של אסור או מותר. שתעשה מה שהיא רוצה, רק שאני לא מוכן להכיל את זה. כמו שיש 70 אחוז מהנשים שמוכנות להיות עם אוהד בוזגלו גם כשהוא הולך במקביל עם אחרות, יש גם 30 אחוז שלא מוכנות וזה בסדר. אני מבין את זה. וזכותן. זכותי לא להכיל את זה שאישה שאיתי תרגיש צורך להיות עם גברים אחרים. אני מאוד שקוף ומאוד אמיתי, אני לא בוגד ולא משקר. כבר בתחילת הקשר אני אומר מה אני מוכן ומה לא. אין סימטריה בקשר. יש דברים שהאישה מכילה אצלי שאני לא מכיל אצלה, ולהיפך. אני לא נמשך למישהי כמוני, אני נמשך למישהי הפוכה ממני. ואני לא שוביניסט, אני חושב שנשים מעל גברים. אני מקדש נשים, כל אישה שאיתי תגיד לך שאני ג'נטלמן".
דיברת על שקרים. הרי התגרשת כי אשתך תפסה אותך מדבר עם אחרות בזמן הנישואים. זה שודר ב"הבוזגלוס". "פיזית לא בגדתי בפאני מעולם. זה נכון שבחודשים האחרונים של הנישואים היא ראתה התכתבויות שלי עם אחרות, אבל מאז הבנתי גם שאני לא משקר בחיים. מהיום שפגעתי בפאני וראיתי איך מישהי שאני אוהב נפגעת - הבטחתי לעצמי שלא משנה מה יקרה, כל עוד אני גבר שאוהב נשים וזקוק לנשים כדי להתרגש, אני אהיה כנה ואגיד מראש. אם זה מתאים לך אני אשמח - ואם לא, אז לא. אני אוביל דרך חדשה ואני נושא הדגל של גבר שבא ואומר מראש - 'אני אוהב נשים ואמשיך לנהל אינטראקציה עם נשים'. אגב, שתבין, במשך עשור עם פאני הייתי עקרת בית. אני גידלתי את הילדים".
3 צפייה בגלריה
אוהד ופאני בוזגלו
אוהד ופאני בוזגלו
פיזית, לא בגד בה. אוהד ופאני בוזגלו
(צילום: אוסנת רום, באדיבות yes)
בוזגלו בן ה-40 מעיד שארבעת ילדיו שותפים למסע בחייו - אולם הם נפגשים רק עם חברתו מריה ולא עם הנשים האחרות בחייו. "הילדים שלי יודעים שאני מנהל אינטראקציות עם הרבה נשים, אבל הם יודעים שאני אוהב את מריה. אפילו הקטנים יודעים שאבא הוא גבר שמבלה עם נשים. הילדה שלי אומרת לי: 'כל עוד הנשים שאיתך יודעות ואתה לא משקר, הכל בסדר'. וזה נכון, אין בחורה שמכירה אותי מקרוב ויכולה להגיד עלי משהו רע".
אם אתה מאוהב במריה, מה אתה מחפש בנשים אחרות? "אני צריך את זה. זה להתרגש ולהתחדש, ואז אני מגיע למריה הרבה יותר מרוגש ומעריך. הדרך שלי להתרגש ולהתחדש זה להיות עם נשים אחרות".
אתה מכור למין? "לא. אני אוהב את הריגוש, אני אוהב לגרום לנשים לרצות אותי אבל זה לא ברמה של התמכרות, זה ברמה של צורך, במידה, כל גבר היה רוצה את זה. ואם הוא אומר אחרת - הוא שקרן או פחדן".