בשנתיים האחרונות אולפני האחים וורנר החלו לשנות גישה בכל הנוגע לטיפול שלהם ביקום הקולנועי של די-סי במטרה לנצל את מלוא הפוטנציאל של קאנון גיבורי העל האדיר שלהם, וכדי להיאבק במכונה המשומנת שנקראת מארוול הם מביאים את כל התותחים הכבדים.
2 צפייה בגלריה
מתוך "איש הפלדה"
מתוך "איש הפלדה"
חוזר לחליפה ולגלימה. הנרי קאוויל כסופרמן ב"איש הפלדה"
לפנות בוקר (בין שני לשלישי) "הוליווד ריפורטר" סיפר בהרחבה על התוכניות והפנטזיות לשנים הקרובות, כשהכותרת שמשכה את רוב תשומת הלב של המעריצים היא חזרתו של הנרי קאוויל לתפקיד סופרמן בסרט סולו חדש ששמו נכון לעכשיו הוא Man of Steel 2.
קאוויל, שגילם את סופרמן בשלושה סרטים עד כה (ארבעה אם כוללים את שתי הגרסאות של "ליגת הצדק"), צפוי, כך על פי הידיעה, להופיע כסופרמן בתפקיד קטן ב"בלאק אדם" (בכיכובו של דוויין ג'ונסון), שייצא במהלך סוף השבוע הקרוב לאקרנים.
כרגע הסרט החדש נמצא בשלבי הפקה מוקדמים ונכון לעכשיו ידוע שהמפיק יהיה צ'רלס רובן, שמאחוריו רוב סרטי גיבורי העל של די-סי, החל מטרילוגיית "האביר האפל" ועד ל"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק". האולפנים עדיין מחפשים אחרי כותבים וכמובן במאי, כשהשאיפה היא להביא את כריסטופר מקווארי שינהל את הפרויקט - מי שכבר שיתף פעולה עם קאוול ב"משימה בלתי אפשרית: התרסקות".
במקביל לדוויין ג'ונסון עצמו יש שאיפות משלו לסופרמן ולא הסתיר לרגע את השאיפה שלו ליצור סרט בו בלאק אדם ואיש הפלדה יילחמו ראש בראש. השאיפה הזו אפילו הפכה להצהרות שלא משתמעות לשתי פנים בכל ריאיונות הקידום לקראת יציאת סרט הסולו בכיכובו. ג'ונסון אפילו רמז על הופעת אורח "מפתיעה" בסוף, כשהוא עושה הכול מלבד לומר מפורשות שקאוויל אכן יופיע.
2 צפייה בגלריה
מתוך "בלאק אדם"
מתוך "בלאק אדם"
דוויין ג'ונסון. מתוך "בלאק אדם"
(צילום: טוליפ אנטרטיינמנט)
למעשה, כך על פי "הוליווד ריפורטר", ג'ונסון הוא אחת הסיבות המרכזיות לשובו של קאוויל והקשר ביניהם הוא דני גרסיה, אשתו לשעבר של השרירן וגם שותפתו בחברת ההפקות של השניים. גרסיה, במקרה או שלא, היא גם הסוכנת של קאוויל.
לא פחות מפתיע מכך לגלות שסופרמן, ובטח קאוויל עצמו, לא באמת היו בתוכניות של "בלאק אדם" והתוספת הגיעה במהלך צילומי ההשלמה שנעשו בתחילת השנה, אך מי שהיה בארבע השנים האחרונות המנכ"ל של אולפני די-סי, וולטר המאדה, גנז אותה. המאדה יסיים את תפקידו בקרוב וטרם מונה מחליף, כך שנכון לעכשיו מייקל דה לוקה ופמלה אבדי, המנכ"לים המשותפים של אולפני האחים וורנר, ינהלו גם את חטיבת גיבורי העל באופן ישיר.
אחרי שהמאדה סירב, ג'ונסון הלך מאחוריו גבו לדה לוקה ואבדי, שנתנו לו אישור, ובסופו של דבר אחרי משא ומתן לא פשוט (גם עם קאוויל עצמו), הסצנה הקצרה צולמה בחודש שעבר.