כאילו הוא מעולם לא עזב את מסכי הטלוויזיה שלנו, קלסי גרמר חוזר לגלם את דמותו הזכורה פרייז'ר קריין בחידוש של הסיטקום המצליח מבית NBC "פרייז'ר".
הערב (ה') יצא הטריילר המלא לסדרת ההמשך, שמצאה בית חדש בפאראמאונט+ ועשרת הפרקים של העונה הראשונה ישודרו החל מ-12 באוקטובר בשירות הסטרימינג שלא זמין בישראל.
"פרייז'ר חזר… והוא למעשה בדיוק אותו הדבר", מכריז הטריילר, ומציג את הפסיכולוג היהיר בפרק הבא בחייו, כשהוא שב לבוסטון ומנסה לשקם את יחסיו עם בנו פרדי (ג'ק קאטמור-סקוט).
2 צפייה בגלריה
מתוך "פרייז'ר"
מתוך "פרייז'ר"
הוא חוזר. מתוך "פרייז'ר"
(צילום מסך)
מלבדו, בקאסט ניתן למצוא את ניקולס לינדהרסט כאלן, חברו של פרייז'ר בקולג' שהתגלגל להיות פרופסור באוניברסיטה, טוקס אולגאנדויה כאוליביה, ראש מחלקת הפסיכולוגיה באוניברסיטה, ג'ס סלגיירו כשותפתו של פרדי, איב ואנדרס קית' כאחיינו של פרייז'ר, דייויד.
שני הכותבים הם כריס האריס ("איך פגשתי את אמא") וג'ו קריסטלי ("במשפחות הכי טובות"), ולמרבה ההפתעה העונה צולמה בפני קהל חי באולמי פאראמאונט בלוס אנג'לס.
2 צפייה בגלריה
מתוך "פרייז'ר"
מתוך "פרייז'ר"
כאילו לא חלפו כמעט 20 שנה. מתוך "פרייז'ר"
(צילום מסך)
הסדרה המצליחה, שעלתה לאוויר לראשונה ב-1993 ורצה במשך 11 עונות, הייתה שיאנית הזכיות באמי עם 37 פסלונים, עד שהשיא הזה נשבר ב-2016 על ידי "משחקי הכס". "פרייז'ר" עדיין מחזיקה בשיא הזכיות עבור סדרה קומית.