עברו כמעט 80 שנה מאז ששודר הפרק הראשון של "משפחת אדמס" ב-1938, והמשפחה המורבידית עדיין איתנו. היום (ד') עולה לאקרנים "משפחת אדמס 2", סרט אנימציה שממשיך את מעללי המשפחה. לתפקידי הדיבוב נכנסו שרליז ת'רון בתור מורטישיה אדמס, אוסקר אייזק בתור גומז וקלואי גרייס מורץ בתור וונסדיי.
בריאיון בלעדי ל-ynet ת'רון וגרייס מורץ דיברו על התפקידים שלהם ועל כוח המשיכה של המשפחה המוזרה בתרבות הפופולרית. "הם מאתגרים את האופן שבו אנחנו חושבים שמשפחה צריכה להיות והם תמיד עשו זאת", אומרת ת'רון וממשיכה, "הם מעודדים את הרעיון ששונה זה טוב ושלעשות דברים מוזרים זה לא דבר רע".
2 צפייה בגלריה
מתוך "משפחת אדמס 2"
מתוך "משפחת אדמס 2"
מתוך "משפחת אדמס 2"
ת'רון, שבחיים האמיתיים אימצה שני ילדים ויכולה להתחבר לקונספט חדש של משפחה, מגלמת את מורטישיה, שחווה צד חדש אצל בתה המתבגרת שמתרחקת ממנה. "כל הורה יכול להתחבר לזה. הילדים שלי אומנם מאוד צעירים אבל גם להם יש רגעים שהם רוצים לעצמם. לפעמים את פשוט לא חלק בסיפור שלהם", היא אומרת.
מי שנכנסת לנעלי וונסדיי היא כאמור גרייץ מורץ, ששמחה לחזור לתפקיד ולהראות מגוון רחב יותר של הדמות הצעירה. "היה לי ממש כיף לצלול אליה ולהראות את טווח הרגשות שלה".
2 צפייה בגלריה
קלואי גרייס מורץ
קלואי גרייס מורץ
קלואי גרייס מורץ
(מתוך הריאיון)
הפעם היא מתבגרת שמנסה למצוא את המקום שלה. היא קצת מטילה ספק בעצמה ובסביבה שלה. האם זה משהו שאת יכולה להזדהות איתו? "כן, אני חושבת שזו הדרך שלנו כבני אדם. כולנו היינו במקומות שבהם שאלנו את עצמנו 'האם אני אמורה להיות פה? האם אני בכלל יודעת מה אני עושה?'. אני תמיד הרגשתי את זה בתוכניות פרסים מטופשות. אבל כן, זה מה שמשתקף בסיפור הזה ומה שאני מקווה שאנשים יקחו מהסרט הזה, כי כולנו היינו במצב הזה, כולנו היינו בדרך הזאת בתור מתבגרים שניסו להבין מי הם". לריאיון המלא צפו בווידאו שבתחילת הכתבה.