להקת הרוק הבריטית הודיעה כי היא מבטלת את סיבוב הופעות הפרידה שלה - ובתוך זה גם את ההופעה בישראל שתוכננה ל-22 במאי, שלא תתקיים. ההפקה הישראלית מסרה כי על פי ההודעה שקיבלו, הביטול הוא בשל מצבו הרפואי של אנדרו לאטימר, סולן ומייסד הלהקה.
1 צפייה בגלריה
קאמל
קאמל
קאמל
(צילום: קארון מלקולם)
גם באתר הרשמי של הלהקה פורסמה ההודעה על ביטול הטור כולו, זאת בשל ניתוח שאמור לעבור הסולן, כשזמן ההחלמה הצפוי לדבריהם הוא בין 12-8 שבועות. מההפקה נמסר כי "רוכשי הכרטיסים יקבלו החזר מלא לאמצעי התשלום שאיתו בוצעה ההזמנה", וכי "הזיכוי יתבצע באופן אוטומטי".
קאמל, שכבר הופיעה בישראל ב-2018, הוקמה ב-1971 בבריטניה והשתלבה בגל הפרוגרסיב-רוק שהפך פופולרי במהלך שנות ה-70. במהלך יותר מחמישה עשורים של יצירה הלהקה ידעה הצלחה, דעיכה, פירוק וחזרה לפעילות מלאה בשלהי שנות ה-90. הלהקה משלבת ביצירתה רוק, ג'אז, בלוז, מוזיקה קלאסית ומוזיקה אלקטרונית. מאז הוציאה את אלבומה הראשון בשנת 1973 שחררה קאמל 14 אלבומים ושמה מוזכר יחד עם להקות ענק נוספות בז'אנר, בהן ג'נסיס (של טרום תקופת פיל קולינס כסולן), קינג קרימזון ו-Yes. לצד יצירתה הניסיונית היא ידועה גם כלהקה נגישה לקהל רחב בזכות המלודיות שמאפיינת את יצירותיה.
הלהקה מונה כאמור את לאטימר, מנהיגה שמוביל אותה מראשיתה והיחיד מבין חבריה המקוריים, לצידו על הבס והשירה קולין באס, חבר הלהקה משנות ה-70, על התופים דניס קלמנט שהצטרף בשנות ה-2000 ואת הקלידן והסקסופוניסט פיטר ג'ונס שהצטרף בעשור האחרון.