איאן זירינג, לנצח סטיב מ"בוורלי הילס 90210", הוא בכלל יהודי שנולד בשם יצחק חנן. בזמן שמפורסמים רבים מתרחקים מישראל, ומותחים ביקורת על המלחמה המתמשכת, הוא הגיע לכאן מלוס אנג'לס. "חששתי לבוא לישראל, אבל מצד שני, אני לא אחיה בפחד", הוא אומר בריאיון שיפורסם ביום שישי במוסף "7 לילות" של "ידיעות אחרונות". "הייתי מזועזע לשמוע ולראות מה קורה. זה כיף שמקבלים אותי פה ככה ומפגינים כלפיי כל כך הרבה חום, במיוחד בתקופה כל כך סוערת בעולם. אני חושב שאנשים בישראל ראו בזה צעד של תמיכה".
2 צפייה בגלריה
איאן זירינג
איאן זירינג
איאן זירינג
(צילום: גבריאל בהרליה)
זירינג שמשתתף בסדרה "גולסטאר יוון" של HOT שמשודרת בימים ראשון-רביעי ב-HOT real וכמו כן ב-VOD וב-Next TV, מספר שהוא אף מרגיש את האנטישמיות הגואה בעצמו כיהודי. "איך אפשר שלא להרגיש את זה? רואים בחדשות את המחאות נגד ישראל ואת כל מה שקורה, זה מאוד בפנים שלנו עכשיו. לא ידעתי שהבעיה הזו כה גדולה, עד שראיתי את הדברים בדיון בקונגרס. אני מגדל שתי בנות לבד בהוליווד והן מדברות על זה בבית הספר היהודי. במרכז העיר יש עמוד גדול עם תמונה של כל אחד מהחטופים, ויש אנשים ששומרים שלא יקרעו את זה. אם אני חושב שכשחקן יהודי יהיה לי יותר קשה לקבל הצעות עבודה? ודאי. זה אפשרי. אבל אם זה יהפוך לבעיה, אמצא דרך לעקוף אותה".
לפי זירינג, התקשורת העולמית בחרה צד. "מראים היום רק את התמונות מעזה, אז מנקודת מבט אנושית אי-אפשר שלא לחוש חמלה על הסבל שלהם. מהצד הישראלי נראה שלא מציגים בתקשורת הבינלאומית את הזוועות שהתרחשו. אנשי חדשות, הדרך שבה הם מציגים את הדברים כיום היא מאוד אנטי-ישראלית. אז זה מה שאנשים רואים, ולכן לא מפתיע שאנשים מזדהים יותר עם העזתים עכשיו. לראות תמונות מטושטשות ולשמוע סיפורים על מה שקרה ב-7 באוקטובר, ומאז לא שומעים כלום? בעולם החדשות, שטווח הריכוז שלו הוא קצר, אם אתה לא יוצר מודעות כל הזמן, אנשים שוכחים. אז מה שהחליף את מה שקרה ב-7 באוקטובר זה מה שקורה בעזה. וזה נורא".
2 צפייה בגלריה
"גולסטא יוון"
"גולסטא יוון"
"גולסטאר יוון"
(צילום: אוהד רומנו באדיבות HOT)
בריאיון הוא מספר לראשונה על התקרית שבה הותקף על ידי אופנוענים בקליפורניה - תקרית שהפכה לוויראלית ועשתה כותרות בכל העולם. "עמדתי בפקק והם היו משני הצדדים שלי עוברים בין נתיבים", הוא מספר. "שניים מהם החליטו שהם רוצים לעבור מיד מנתיב אחד לאחר, אז הם ניסו להידחף מול המכונית שלי. לא היה מספיק מקום, אז הם התחילו לדפוק על מכסה המנוע שלי, קיללו אותי, 'תזיז את הפאקינג מכונית שלך'. אני לא אסכים שיתנהגו אליי ככה מול הבנות שלי. אז יצאתי מהאוטו, ראיתי שאחד מהאופנוענים יורד מהאופנוע אז דחפתי אותו, וכשחזרתי למכונית שלי קפצו עליי כמה".
בנוסף, השחקן בן ה-59 בראיון משתף גם בקשר עם החברים מהסדרה ונזכר ברגע מותו של לוק פרי שגילם את דילן. "היינו חברים טובים מאוד עוד לפני שצילמנו את התוכנית. לוק היה חקלאי בנשמה. היה ממש עצוב לי שהוא מת צעיר כל כך. אני זוכר שלוק סיפר לי שהוא משקיע בחברה שעושה חליפות מפטריות. כשאתה מת, הפטריות מפרקות את הגוף שלך ומעלות את כל המתכות הכבדות מעל לפני השטח. כשהייתי בלוויה שלו, בטנסי, הם הוציאו אותו והוא באמת היה עם החליפה. לא האמנתי".