חדשות טובות למעריצים: להקת בלר צפויה להוציא אלבום חדש, הראשון מזה שמונה שנים, ואף שיחררה סינגל ראשון מתוכו, כך דווח היום (ה') באתר וראייטי. האלבום, שייקרא The Ballad Of Darren, יצא ב-21 ביולי, והוא מגיע לאחר אלבום האיחוד של הלהקה, שיצא בשנת 2015.
"האלבום החדש משקף את המקום שבו אנו נמצאים כיום כלהקה", אמר דיימון אלברן. הגיטריסט הראשי של הלהקה, גראהם קוקסון, הוסיף ואמר "ככל שאנחנו מתבגרים, חשוב לנו יותר מתמיד שהמוזיקה שלנו תכיל את הכוונה והרגש הנכונים".
"בשביל שמערכת יחסים ארוכת טווח תחזיק מעמד, צריך להיות מסוגל להפתיע אחד את השני. איך שהוא כולנו ממשיכים לעשות את זה", אמר בסיסט הלהקה, אלכס ג'יימס. לצד הדיווח על האלבום החדש שבדרך, בלר שיחררו גם סינגל ראשון מתוכו בשם The Narcissist.
1 צפייה בגלריה
חברי להקת Blur
חברי להקת Blur
חברי להקת Blur
(צילום: Gareth Cattermole/GettyImagesIL)
בשנה שעברה הודיעה הלהקה כי היא תופיע באיצטדיון וומבלי ב-8 ביולי 2023, הופעה ראשונה מאז סיבוב ההופעות לקידום אלבומם השמיני, The Magic Whip, ב-2015. המופע יאחד את חברי הלהקה - הסולן דיימון אלברן (גם סולן להקת הגורילז), הגיטריסט גרהם קוקסון, הבסיסט אלכס ג'יימס והמתופף דייב ראונטרי.
בלר הוקמה ב-1989 תחת השם סיימור, והוציאה את אלבומה הראשון Leisure ב-1991. היא נחשבת לאחת הלהקות הבולטות של שנות ה-90 ולאחת ממייצגות סגנון הבריט-פופ. לאורך שנות פעילותה הוציאה שמונה אלבומים, חמשת הראשונים הגיעו כולם למקום הראשון באנגליה. השיר המצליח והמוכר ביותר שלה בארצות הברית הוא Song 2 מהאלבום Blur שיצא ב-1997.