בהתאם למצב הבטחוני ולאחר ביטול פסטיבל חשיפה בינלאומית למוזיקה, מועדון צוללת צהובה יצר את פסטיבל חשיפה לאור, שבו משתתפים יוצרים שהיו אמורים לקחת חלק בתוכנית המקורית, ושיתקיים בין התאריכים 18 ל-21 בדצמבר בירושלים. מחיר כרטיס לערב של הופעות עומד על 100 שקלים.
1 צפייה בגלריה
שי צברי, נועה קולר ושלומי שבן. פסטיבל חשיפה לאור
שי צברי, נועה קולר ושלומי שבן. פסטיבל חשיפה לאור
שי צברי, נועה קולר ושלומי שבן. פסטיבל חשיפה לאור
(צילום: גיל יוחנן, ענת מוסברג, גבריאל בהרליה)
האירוע צפוי להתקיים כאמור לאורך ארבעה ימים ובכל מרחב המועדון - אולם המופעים, חדרי החזרות, מבואות הכניסה הלובי והמרפסת, כשבכל מרחב יעלו תכנים שונים שישלבו גם מיצגי סאונד, אמנות, תיאטרון ומוזיקה.
ביום שני 18 בדצמבר, יום הפסטיבל הראשון שיעסוק בנושא כאב, ישתתפו שלומי שבן ורונה קינן במפגש מיוחד שיעסוק בשיחות ובשירים על כאב, נטע וינר וסמירה סרייה במופע "ש מ ע נ א", גון בן ארי ומקהלת זולת, מופע טריו אקוסטי של דניאל סאן קריאף, מופע אינטימי של מעיין ליניק, אליס, באשרי ויצחק ונטורה ועוד.
ביום שלישי, 19 בדצמבר שיעסוק בנושא תקווה, ישתתפו גורי אלפי ו-TAPASH במופע שמשלב הומור והיפ-הופ, נדב דגון וגלעד כהנא במופע שמשלם אלתור, מופע של רותם בר-אור ועלמה זוהר, מפגש של חיה גלבוע ודניאלה ספקטור ומשתתפים נוספים.
ביום רביעי 20 בדצמבר, שיעסוק בנושא ריפוי, ישתתפו חברי הפודקאסט "לשחרר את הדב" - דב נבון ונדב פרישמן, יוצר קופה ראשית, כמו גם נועה קולר, רון בונקר ומיכה שיטרית במופע אלתור מוזיקלי, איה זהבי פייגלין מארחת את תמיר בר ועוד.
יומו האחרון של הפסטיבל, שיתקיים בתאריך 21 בדצמבר, יתקיים בנושא אהבה, ובו ישתתפו שי צברי ועלמה גוב, להקת A-WA - אהבה בתימנית, יעל דקלבאום וסלומה ועוד.