אבי אבורומי זינק מהרשתות החברתיות ללב המיינסטרים, אבל אז הגיעה המלחמה. בריאיון שיפורסם ביום שישי הקרוב במוסף "7 לילות" של "ידיעות אחרונות", הוא מספר איך הסתגר בבית בזמן שהאקסית שלו במילואים. "נשארתי לבד בבית. החלטתי לישון על הספה וככה היה במשך שבועות, החלון של המרפסת פתוח כדי להיות מוכן לכל תרחיש. היו לילות שבהם פשוט ישנתי בג'ינס כדי שאם יקרה משהו לאקסית שלי, אני אצא אליה. רציתי לדעת שהיא בסדר, שהיא אוכלת ושותה, ושאם יש חדירת מחבלים - שהיא בממ"ד. אני מדבר תוך כדי עם אנשים מהצוות שלה, שמעדכנים אותי אם היא לא עונה. הכנתי חברים שאם קורה לה משהו, הם קופצים לעזור לי. לא יצאתי מהבית, גם לא לקניות, גם הכלבים לא יצאו לטיולים, ברמה כזאת. שמתי אותם במרפסת, הם עושים צרכים ואני מנקה אחריהם. החרדה השתלטה עליי בכל המובנים".
2 צפייה בגלריה
אבי אבורומי
אבי אבורומי
אבי אבורומי
(צילום: שי פרנקו)
הזמר שנולד בבית מוסלמי והתגייר, מספר איך אירועי 7 באוקטובר גרמו לו להפוך לימני מאוד. "במלחמה נהייתי פי עשרה יותר ציוני. הבנתי שהלב שלנו, של העם היהודי, לא בנוי לעולם של שנאה, אין לנו את היכולת לבוא ולרצוח. אתה מסתכל על מדינות כמו ארצות הברית, שם מוציאים להורג כעונש. זה מכעיס אותי. למה אנחנו גם לא מוציאים להורג אנשים? מבחינתי כל מחבל צריך למות. גם לפני, בטח ובטח אחרי מה שקרה. שאלתי את אמא אחרי 7 באוקטובר, 'זה באמת נכון שככה כל הדת הזו נראית, זו האמונה שלה?' אמא ענתה, 'אני באמת מתביישת שאלה אנשים מהדת שלי. אתה לא תתפוס אולי, כי מעולם לא היית מוסלמי, אבל אתה לא מבין בכלל עד כמה זה רחוק מהאיסלאם'. זה לא פיגוע או מחדל, זאת שואה מודרנית ואנשים לא רוצים להגיד את זה, אולי מתביישים בעצמם אנשים למעלה. עכשיו הדבר היחיד שמעניין זה להחזיר את החטופים ולנצח. לא בדיונים מקושקשים".
אבורומי שמוציא אלבום חדש ויככב בעונה החדשה של "פאודה", מסביר למה הוא מרגיש שזה בעייתי להופיע ביום העצמאות. "כואב לומר, אבל אני חושב שעד שהחטופים שלנו לא יחזרו - והלוח זמנים שלי כרגע עמוס ביום העצמאות - אני לא רואה סיבה לעשות הופעות גדולות ביום הזה. כן צריכים את הטקסים הממלכתיים. אני לא יודע עד כמה האמנים בכלל רוצים להופיע ביום הזה, אבל אני לא רוצה לדבר בשם כולם. יום עצמאות זה חלק אדיר בתקציב של אמן, ועדיין קשה לי. אבל אם יבקשו ויגידו 'יש מופעים, תבוא לשמח את האנשים', נבוא וכמובן שנתפרנס. אני לא אתייפייף".
2 צפייה בגלריה
אבי אבורומי
אבי אבורומי
אבי אבורומי
(צילום: שי פרנקו)
בריאיון הוא גם מסביר למה נפרד מהאקסית לפני חודש וחצי ולמה הוא חושב שהוא לא בנוי לזוגיות. "גורל הוא גורל וכשאלוהים נותן סטירות מצד ימין ושמאל, אתה צריך להבין. החלטתי שהגיע הזמן להסתכל למציאות בעיניים והלכתי לעשות קעקוע שיזכיר לי בכל פעם שאני נקשר למישהי, או מרגיש רגש, מי אני באמת, שאני לא יודע לקבל אהבה. אחרי הצלקות שחוויתי בנפש, במיוחד בחודש האחרון מאז הפרידה, הייתי במצב שהפסקתי לראות ערך לחיים. נתתי את הכול לזוגיות, הייתי שם בראש ובלב שלי עד למצב שוויתרתי על עצמי סופית, חגיגית. ובסוף אתה קם בבוקר ואומר שצריך להתקדם בחיים, כאילו לא נתתי את עצמי במשך כל כך הרבה זמן לבן אדם מסוים. האקסית שלי היא בחורה מקסימה, ערכים, גם משפחה מקסימה ובית טוב. זה פשוט לא הסתדר לנו למרות האהבה הגדולה. אלה החיים שלי".