לאחר שבשבת האחרונה נחסמו הרשתות החברתיות של קניה ווסט בעקבות פרסומים שנחשדו כאנטישמיים, האתר Motherboard פרסם הערב (ג') קטעים מטרידים שירדו בעריכה מתוך ריאיון שערך איתו טאקר קרלסון ברשת FOX בסוף השבוע האחרון.
1 צפייה בגלריה
קניה ווסט
קניה ווסט
קניה ווסט
(צילום: AP)
בסצנות שנחתכו מהריאיון שעלה בשני חלקים וארך בסך הכול שעתיים ווסט טוען כי מקימת הפדרציה להורות מתוכננת, מרגרט סנגר, שאותה כינה "מאמינה ידועה בהשבחת הגזע", הקימה את הארגון יחד עם ה-KKK על מנת לווסת את אוכלוסיית היהודים. ווסט חידד שביהודים הוא מתכוון ל"צאצאי 12 השבטים, אלו עם דמו של ישו - מי שהם באמת הגזע השחור, אלו האנשים שלנו. זו האמונה שלי כנוצרי".
בקטע אחר שיתף הזמר כי הילדים שלו לומדים בבית ספר שמציין את חג הקוואנזה ואמר: "אני מעדיף שהילדים שלי יכירו את חנוכה במקום את קוואנזה. ככה לפחות זה יגיע עם קצת יתרונות כלכליים". אמירה שמהדהדת סטיגמה אנטישמית חזקה על פיה יהודים שולטים בכלכלת העולם.
(אחד הקטעים שנחתכו מהריאיון בפוקס)
ווסט ציין אמירה תמוהה נוספת - "אני אהיה הנשיא הלטיני הראשון", ומיד אחר כך הוסיף "אני סומך עליהם כשאני עובד איתם". לאחר שהשתהה, הוא אמר: "אני לא רוצה להסתבך כאן - אני סומך עליהם יותר מאנשי עסקים אחרים". המראיין לא ביקש שירחיב בשלב זה.
בנוסף לאמירות הללו היו כמה אמירות פרנואידיות בהן הסברה שלו כי "ילדים מזויפים" נשלחו לביתו על מנת לתמרן את הילדים שלו. "שחקנים מקצועיים שהסתננו לבית שלי על מנת להפוך את הילדים שלי למיניים", אמר.