25 שנים חלפו מאז הפעם הראשונה שגוסטפייס הפר את השקט בוודסבורו השלווה והחל בגל רציחות ברוטלי - עכשיו, בהמשכון החמישי בסדרת הסרטים המצליחה "צעקה", רוצח חדש עטה את המסכה האיקונית ורודף אחר קבוצת בני נוער במטרה לעורר סודות ישנים מעברה הקטלני של העיר. אבל אל דאגה, סידני פרסקוט, דיואי ריילי וגייל וותרס שוב כאן כדי לעצור אותו.
היום (חמישי) "צעקה" יוצא לאקרנים ובריאיון בלעדי ל-ynet נב קמפבל (סידני), דייויד ארקט (דיואי) וחברי הדור החדש דיברו על הרצון לשוב לצילומים בכל פעם מחדש והאהבה שלהם לזיכיון. "אני כל כך מאושרת להיות חלק מהסרטים הללו. זה כל כך כיף", סיפרה קמפבל. "וברור שיש להם המון מעריצים, אנשים מאוד אוהבים אותם, בדיוק כמונו. ואנחנו מאוד נהנים ליצור אותם. זה באמת מרגש, אני כל כך אסירת תודה להיות חלק מהסרטים הללו".
3 צפייה בגלריה
מתוך "צעקה"
מתוך "צעקה"
גוסטפייס חוזר. מתוך "צעקה"
3 צפייה בגלריה
מתוך "צעקה"
מתוך "צעקה"
נב קמפבל וקורטני קוקס. מתוך "צעקה"
ב-2015 הלך לעולמו ווס קרייבן, הבמאי האגדי שיצר את "צעקה" המקורי וביים את ארבעת הסרטים הראשונים בסדרה, וגם לקאסט לא היה פשוט לצלם בלעדיו. "היו לנו מעט חששות לעשות עוד סרט ללא ווס קרייבן, כי הוא המאסטר שלהם והסיבה שהם נהדרים כמו שהם, והעובדה שהזיכיון הצליח כמו שהוא הצליח", אמרה קמפבל. "אבל מאט (בטינלי-אולפין) וטיילר (גילט), הבמאים החדשים, אמרו לנו שהם במאים בגלל ווס. הם צבטו את עצמם, הם לא האמינו שהם באמת מקבלים את ההזדמנות לביים את הסרט הזה".
ארקט: "ווס לימד אותי כל כך הרבה, כשחקן, כאדם. הוא פשוט מנטור מדהים".
הסרט הזה נקרא "צעקה" ולא "צעקה 5" כפי שנוטים לקרוא לו. ויש תחושה כאילו אתם מעבירים הלאה את השרביט לדם חדש. "זה באמת מרגיש שאנחנו מעבירים את השרביט בצורה כלשהי, אבל במקביל אני חושבת שהחשיבות של הקאסט המקורי הודגשה גם כן. זה היה נחמד שכולם השתלבו ביחד".
3 צפייה בגלריה
מתוך "צעקה"
מתוך "צעקה"
"תמיד גורמים לך לנחש". דייויד ארקט ב"צעקה"
אני יודעת שבעבר כל אחד מכם קיבל תסריט שונה, אף אחד לא ידע מי הוא גוסטפייס. האם זה היה כך גם הפעם, או שקיבלתם את הזכות לדעת מה הולך לקרות בתור הקאסט המקורי? ארקט: "הם תמיד מכניסים כל מיני רמזים, תמיד גורמים לך לנחש. זה סרט קלאסי של 'מי עשה את זה?', וזה עושה את העניין כל כך כיף". צפו בריאיון המלא.