מייסי גריי נמצאת במרכזה של סערה מתוקשרת לאחר שהתבטאות מעוררת מחלוקת שלה נגד קהילת הטרנס אילצה אותה להתנצל.
1 צפייה בגלריה
מייסי גריי
מייסי גריי
הסערה וההתנצלות. מייסי גריי
(צילום: AP)
"אין לי דבר מלבד אהבה לקהילות הלהטב"ק והטרנס והייתי בעדם מאז ומתמיד", טענה גריי בהצהרה שהוציאה מטעמה. "הדברים שלי אצל פירס מורגן לא הובנו כהלכה. אני לא שונאת אף אחד. אני מכבדת את הזכות של כולם להרגיש נוח בגוף שלהם ולחיות עם האמת שלהם".
גריי התראיינה לפירס מורגן במהלך יום העצמאות האמריקני וטענה בין היתר שכדי להיקרא אישה צריך להיוולד עם שדיים ו-ואגינה אחרי שמורגן אמר ש"אנו בעידן שרוב הדמויות הציבוריות חוששות לומר מה הם חושבים שנחשב לאישה".
המוזיקאית הגיבה: "אני יודעת" ותיארה את התנאים ההכרחיים לדעתה כדי להיקרא אישה. "קודם כל אדם עם שדיים. צריך להתחיל שם. ו-ואגינה. זה מתחיל להיות מבלבל".
בהמשך גריי אמרה שאולי תגובותיה עשויות לעורר סערה, אך הוסיפה: "אני הולכת לומר את זה וכולם ישנאו אותי על כך, אבל כאישה, רק כי מישהו משנה דברים בגופו, לא הופך אותו לאישה, מתנצלת. זו עובדה. אם אתם רוצים שאקרא לכם 'היא', אעשה זאת כי זה מה שאתם רוצים, אבל זה לא הופך אתכם לאישה רק כי קראתי לכם 'היא' ורק כי עשיתם ניתוח".
בהמשך מורגן שאל מה דעתה על התגובות לדבריה של מחברת סדרת ספרי "הארי פוטר" ג'יי קיי רולינג נגד קהילת הטרנס. "אבל זו האמת", אמרה גריי. "ואני לא חושבת שצריך לקרוא לאדם טרנסופוב רק כי הוא לא מסכים איתכם. יש המון שיפוטיות ואנשים נסקלים באבנים, רק כי הם אומרים מה שהם חושבים".