פסטיבל הג'אז באילת ישוב במהדורת החורף שלו ויארח עשרות אמנים ותיקים לצד חדשים, מהארץ ומהעולם, לשלושה ימים של הופעות חיות ברחבי העיר אילת, ויתקיים בין התאריכים 24-22 בפברואר . מחירי הכרטיסים החל מ-125 שקלים, כשבנוסף, אפשר לרכוש mini-pass שכולל כניסה לכל ההופעות המתקיימות בהיכל המופעים החדש בפארק הטרמינל.
1 צפייה בגלריה
רמי קלינשטיין, קרן אן ויוני רכטר
רמי קלינשטיין, קרן אן ויוני רכטר
רמי קלינשטיין, קרן אן ויוני רכטר
(צילום: אורית פניני, עמית ישראלי, יוסי צבקר)
במהלך הפסטיבל יתקיים המופע "אהבה ללא גבולות" - אירוע חגיגי לזכרו של איש הרדיו הוותיק דובי לנץ, שהלך לעולמו בחודש יוני האחרון, בהשתתפותם של אלי דג'יברי, ז'וקה פרפיניאן ומרסלו נמי, יסמין לוי, מאיה בלזיצמן ומתן אפרת, עומרי מור ועומר אביטל, רונה קינן ותום אורן.
בין המופעים הבינלאומיים שיתארחו בפסטיבל נמצא הטריו של נגן המפוחית גבריאל גרוסי, הקווינטט של Aymee Nuviola's מקובה שתארח גם את Kemuel Roig. זו תהיה הפעם הראשונה שהזמרת-מלחינה-פסנתרנית זוכת שני פרסי גראמי מופיעה בישראל.
בנוסף, דויד ברוזה יעלה הפקת מקור בשם "ברוז'הג'אז", בהשתתפות הנגנים עדן לדין, איתמר בורוכוב ואיתי מורחי, ובניהולו המוזיקלי של עומר אביטל, שבו השירים ברפרטואר העשיר של ברוזה יקבלו עיבודים ברוח הפסטיבל. אסף אמדורסקי יעלה במופע "אני גיטרה", בהשתתפות יעל קראוס - שבו הוא שר ומנגן משיריו של בני אמדורסקי ומציין 30 שנה ללכתו של אביו. קהל צפוי לפגוש במופע מיצירותיהם הבולטות של הדודאים, שלישיית גשר הירקון, השלושרים, הטוב, הרע והנערה, לצד שירים שבני אמדורסקי הפיק למוזיקאים אחרים.
עוד בפסטיבל יופיעו גם שלישיית יוני רכטר - כשלצד הפסנתרן המוערך ינגנו ברק מורי על הקונטרבס ורוני כספי על התופים, יבצעו מיצירותיו של רכטר כמו גם סטנדרטים וקטעי ג'אז שאהובים עליו במיוחד.
בין שיתופי הפעולה של הפסטיבל הנוכחי ישתתפו גם מאיה בלזיצמן ותום אורן, קרן אן והחצוצרן אבישי כהן, הסקסופוניסט והמלחין אלי דג'יברי והפסנתרן שי מאסטרו. בנוסף, הפסנתרן עומרי מור יעניק כיתת אמן.
עוד בגזרת ההופעות - שלישיית קטיה טובול, רביעיית הדר נויברג ואריאל ברט, רביעיית נדב ברקוביץ, אלון פרבר והחגיגה, גם הרכב המוזיקאיות Deswa, שמנגן אפרו-ביט וfאנקי-ג'אז, כשאת הפסטיבל יחתום רמי קלינשטיין שיארח את להקת ג'יין בורדו.