15 שנה אחרי הניסיון הקודם להחיותה - החלה העבודה על ריבוט נוסף לסדרה "מלרוז פלייס", הפעם בכיכוב הת'ר לוקליר, אשר כיכבה בסדרה המקורית בשנות ה-90'. יחד עם לוקליר צפויים לשוב חברי קאסט נוספים מהסיבוב הראשון של הסדרה.
"מלרוז פלייס" עלתה ב-1992 ושודרה עד 1999, במשך שבע עונות. הסדרה, שהופקה בידי אהרון ספלינג בעקבות הצלחת "בברלי הילס 90210" ואף נוצרה בידי דארן סטאר, מי שהיה אחראי לסדרה הקודמת של ספלינג, זכתה להצלחה רבה בעת שידורה. לצד לוקליר, כאמור, ישובו לריבוט שחקנים נוספים מהקאסט המקורי, ביניהם דפני זוניגה ולורה לייטון.
מרשת CBS, המפיקה את הריבוט, נמסר תקציר של הסדרה החדשה: "כשאחד החברים היקרים ביותר שלהם מת במפתיע, תושבי מלרוז פלייס המקוריים מתכנסים בכדי לחלקו כבוד למת. אולם עד מהרה סיר הלחץ של האיחוד חושף טראומות ישנות, מדליק מחדש רומנים ישנים, מצית טינות ישנות ומגלה סודות חדשים, אשר זורקים את הדמויות לתוך דרמה כאוטית שמזכירה את העבר, רק בפרספקטיבה הרבה יותר מודרנית".
1 צפייה בגלריה
ושוב אתכם. הקאסט של "מלרוז פלייס"
ושוב אתכם. הקאסט של "מלרוז פלייס"
ושוב אתכם. הקאסט של "מלרוז פלייס"
(יחסי ציבור)
עם עלייתה ב-1992 ברשת FOX, "מלרוז פלייס" המקורית זכתה ברייטינג סביר אולם לא הותירה חותם של ממש על לוח המשדרים האמריקני. רק בעונתה השנייה, כשהת'ר לוקליר הצטרפה אליה רשמית - בעונה הראשונה היא רק התארחה עם דמותה, אמנדה וודוורד התככנית והקשוחה - תפסה הסדרה תאוצה. עד מהרה הפכה לסדרת קאלט, וזאת למרות - ואולי בגלל - הקאמפיות שלה וקווי העלילה שהלכו והפכו מוקצנים ומופרכים.
ב-2009, כאמור, עלה הריבוט הראשון של "מלרוז פלייס" - סדרה באותו השם, אך עם קאסט חדש לגמרי. חברי הקאסט המקוריים אומנם התארחו במספר פרקים, אולם הריבוט זכה לרייטינג זעום וביקורות פושרות, וירד מהאוויר מקץ עונה אחת בת 18 פרקים.